کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افتتاح فاز اول شبکه‌ی ملی اینترنت در دهه‌ی فجر

برنامه‌هاي وزارت ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات براي افتتاح پروژه‌هاي کلان ملي در هفته ارتباطات سال 90 به همراه جشنواره ملي ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات خواهد بود.

 دكتر رضا تقي‌پور - وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات - در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب درباره‌ي واگذاري سهام پست بانک اظهار كرد: مطابق پي‌گيري‌هاي انجام شده از سوي دولت قرار بر اين است كه فروش سهام شرکت پست در همين مقداري که هست تا سال 93 متوقف شود و دولت اجازه دارد که اين خصوصي‌سازي را به تاخيز بيندازد تا بتوان از پست بانک براي ارائه خدمات دولت الکترونيک استفاده کرد.

او درباره مشکل بيمه کارگزاران مخابرات روستايي و تمهيدات وزارت ارتباطات براي اين افراد گفت: سال گذشته قانوني از سوي نمايندگان مجلس به تصويب رسيد که طبق سوابق حق بيمه کارگزاران مخابرات روستايي پرداخت شود. در اين راستا اين ماموريت به سازمان تامين اجتماعي سپرده شده و در حال جمع‌آوري اطلاعات اين افراد است.

وي ادامه داد: هم‌چنين در بودجه سال 90 هم دولت 20 ميليارد تومان براي حق بيمه کارگزاران مخابرات روستايي پيش‌بيني کرده است؛ اين کارگزاران کارفرماياني خواهند داشت که طبق قرارداد بايد حق بيمه آن‌ها را پرداخت کنند. اين کارگزاران هيچ يک کارمند مستقيم وزارت ارتباطات نبودند.

تقي‌پور افزود: در برنامه پنجم توسعه حداقل تکليفي که به وزارت ارتباطات واگذار شده، راه‌اندازي شش هزار دفتر جديد ICT روستايي است که با ابلاغ اين برنامه و با پيش‌بيني منابع موجود اجراي اين تکليف را از سال جاري آغاز مي‌کنيم.

وي با اشاره به برنامه‌هاي وزارتخانه در دهه فجر گفت: معمولا افتتاح پروژه‌هاي مخابراتي، پستي و پست بانك را در طول سال داريم و عمده آن‌ها در هفته ارتباطات انجام مي‌شود و افتتاح‌هايي نيز در هفته ارتباطات در سال 90 به همراه جشنواره‌هاي ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات خواهيم داشت و در دهه فجر نيز پروژه‌هاي توسعه‌اي در حوزه مخابرات و پست و پست بانك خواهيم داشت.

وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات از افتتاح فاز دوم توسعه ظرفيت شبکه ديتا و فاز اول شبکه ملي اينترنت در دهه فجر خبر داد و ابراز كرد: راه‌اندازي شبکه ملي اينترنت تکليف دولت در برنامه پنجم توسعه است.

به گفته او دفاتر ICT روستايي پل ارتباطي بين دستگاه‌ها و مردم هستند كه امكان بهره‌مندي روستاييان در دورترين نقاط كشور از خدمات مشابه با شهرهاي بزرگ را فراهم مي‌آورند و نقش دفاتر در طرح‌هاي بزرگ ملي نظير سهام عدالت و طرح هدفمند كردن يارانه‌ها بر كسي پوشيده نيست.

وي با بيان اين‌كه تنوع و تعداد خدمات در استان‌هاي مختلف متفاوت است گفت: دفاتر توسعه خوبي داشتند و هدف‌گذاري شده كه 70 درصد خدمات دولت به مردم بايد از طريق الكترونيكي ارائه شود كه اين موضوع در برنامه پنجم هدف‌گذاري شده است.

او گفت:‌ با تبديل اين دفاتر به دفاتر پيشخوان خدمات دولت تا پايان برنامه پنجم توسعه بايد 70 درصد خدمات دولت به مردم از طريق الکترونيکي انجام شود که قطعا نقطه اتصال اين خدمات دفاتر ICT روستايي و شهري خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4273 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/10/29 تعداد مشاهده: 1592
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر