کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316301 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

USB Debugging در اندروید چیست و چه کاربردی دارد؟

فعالسازی ویژگی USB Debugging در اندروید ممکن است کمی پیچیده باشد ولی اگر بدانیم چگونه باید از آن استفاده کنیم، پیچیدگی این کار از بین خواهد رفت. اگر می‌خواهید بدانید این گزینه چیست و چه کاربردی دارد، با سافت گذر همراه باشید.

اندروید USB Debugging Developer options سیستم عامل

مفهوم USB Debugging

اندروید USB Debugging Developer options سیستم عامل

قابلیت USB Debugging در اندروید به معنای اشکال‌زدایی یو‌اس‌بی است که کاربرد آن هنگام اتصال یک کابل یو‌اس‌بی به گوشی مشخص می‌شود. متخصصان برای اینکه بتوانند نرم‌افزار و سخت‌افزار یک دستگاه اندرویدی را آزمایش و مشکلات آن را پیدا کنند، با استفاده از Android Studio و USB Debugging این کار را به خوبی انجام می‌دهند. امروزه، از USB Debugging استفاده می‌شود تا افراد یک فایل پشتیبان تهیه، دستگاه را روت و یا یک ROM جدید نصب کنند.

کاربرد USB Debugging

با استفاده از ویژگی مذکور، می‌توانید به یک گوشی اندرویدی دستور دهید که اطلاعات را به / از رایانه انتقال دهد. USB Debugging یکی از بهترین قابلیت‌های سیستم عامل اندروید می‌باشد زیرا با استفاده از آن می‌توان گوشی را روت کرد، دستورات ADB داد و یک دستگاه قفل شده را تعمیر نمود.

چگونگی فعالسازی USB Debugging

اندروید USB Debugging Developer options سیستم عامل

برای فعالسازی USB Debugging، شما ابتدا باید منوی Developer options را فعال کنید. برای انجام این کار، ابتدا به تنظیمات بروید و سپس از قسمت درباره دستگاه (About phone)، 7 بار روی شماره ساخت (Build number) کلیک کنید تا Developer options فعال شود. حالا اگر به منوی اصلی تنظیمات بازگردید، منوی Developer options را در انتهای تنظیمات مشاهده خواهید کرد. روی آن کلیک کنید تا USB Debugging را ببینید. روی آن ضربه زده و آن را فعال نمایید.

اندروید USB Debugging Developer options سیستم عامل

اگر شما گوشی دارید که دارای سیستم عامل اندروید 2.3 و یا پایین‌تر است، از طریق زیر USB Debugging را فعال کنید.

به منوی تنظیمات رفته و قسمت برنامه‌ها را باز کنید. پایین بیایید تا گزینه Developer options را ببینید. روی آن کلیک کنید تا بتوانید USB Debugging را فعال نمایید.

حالا دیگر USB Debugging برای گوشی شما فعال شده است و شما می‌توانید ROMهای مد نظر خود را نصب کرده و یا گوشی خود را به صورت کنترل از راه دور مدیریت کنید.

اگر شما هم اطلاعات دیگری در مورد USB Debugging در گوشی‌های اندرویدی دارید، نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42733 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/06/20 تعداد مشاهده: 2126
سافت گذر