کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

پلی استیشن 5 یا ایکس باکس 2 ؟ مسئله این است

به گزارش سافت گذر، با اعلام سونی و مایکروسافت، هم پلی‌استیشن 5 و هم ایکس‌باکس 2 در آینده‌ای نزدیک وارد بازار خواهند شد.

پلی‌استیشن ایکس‌باکس بازی مایکروسافت سونی کنسول بازی ایکس‌باکس 2 پلی‌استیشن 5

آنطور که مشخص است، پلی‌استیشن 5 به خاطر معرفی در اواخر سال 2018 و همزمان با کریسمس 2019، زودتر از ایکس‌باکس 2 عرضه خواهد شد. مایکروسافت با کنسول بازی آتی خود با اسم رمز ایکس‌باکس اسکارلت هم فاصله چندانی با عرضه ندارد ولی شاید آن را در کریسمس 2020 در دنیای بازی‌های دیجیتال مشاهده کنیم.

به نظر می‌رسد مالک ویندوز از ایکس‌باکس 2 اطمینان زیادی دارد و متعهد شده که دوباره تجربه بازی فوق‌العاده را به کاربران خود اعطا کند.

اما صرف‌نظر از نام دو دستگاه و بدون تعصب خاصی، کدام کنسول بازی قدرت بیشتری دارد و از دیگری برتر است؟

پلی‌استیشن 5 سونی

پلی‌استیشن ایکس‌باکس بازی مایکروسافت سونی کنسول بازی ایکس‌باکس 2 پلی‌استیشن 5

زمانی که جان کودرا، مدیر بخش سرگرمی سونی اعلام کرد که این کمپانی قصد دارد مدتی کنار بنشیند و به یک‌باره دوباره وارد گود شود، بسیاری از طرفداران این شرکت ژاپنی ناامید شدند و حتی به این باور رسیدند که ممکن است تا پیش از سال 2021 از پلی‌استیشن جدیدی رونمایی نشود.

اما با این وجود، وفاداران به سونی 8 به این شرکت خیانت نکردند و برای عرضه نسخه جدید پلی‌استیشن صبر کردند. البته تأخیر در معرفی ایکس‌باکس 2 نیز مزید بر علت می‌باشد.

بهرحال، جدیدترین شواهد نشان می‌دهند که سونی به صورت چراغ خاموش در حال پیشبرد پروژه پلی‌استیشن 5 است تا آن را اوایل سال آتی معرفی نماید و به زودی نیز نسخه جدید پلی‌استیشن را وارد بازار کند.

گفته می‌شود نه تنها سونی می‌خواهد ایکس‌باکس 2 مایکروسافت را به چالش بکشد، بلکه قصد دارد با بروزرسانی پلتفرم موجود در پلی‌استیشن 5، محصول مالک ویندوز را با شکست مواجه کند.

کنسول بازی جدید سونی نوعی سخت‌افزار قوی به همراه تکنولوژی گرافیک Navi دارد که گفته می‌شود به صورت اختصاصی برای پلی‌استیشن 5 طراحی شده است.

از دیگر شایعات می‌توان به عرضه پلی‌استیشن پرتابل و 5G پلی‌استیشن 5 اشاره کرد که باعث می‌شود بازیکنان با این پلتفرم تجربه بسیار خاصی از بازی دریافت کنند.

مایکروسافت ایکس‌باکس 2

پلی‌استیشن ایکس‌باکس بازی مایکروسافت سونی کنسول بازی ایکس‌باکس 2 پلی‌استیشن 5

در همایش E3 سال جاری میلادی گزارش شد که ایکس‌باکس اسکارلت در حال طراحی است و مایکروسافت می‌خواهد با طراحی فوق‌العاده در بخش سخت‌افزار این کنسول بازی، آن را آماده ورود به بازار در سال 2020 کند.

کنسول آتی ایکس‌باکس، اصلاً پا پس نخواهد کشید زیرا از خطر پلی‌استیشن 5 کاملاً اطلاع دارد و می‌داند قرار است چه ویژگی‌های پیشرفته‌ای در آن به کار رود.

علاوه بر سایز کوچک، وزن کم و سرعت بالا، مایکروسافت با عرضه برنامه ایکس‌باکس All Access می‌خواهد فضای پلتفرمی ایکس‌باکس را راحت‌تر در اختیار بازیکنان قرار دهد.

خلاصه

افراد علاقه‌مند به بازی‌های Halo 6 و Cyberpunk 2077 که با کیفیت 4K و 60 فریم بر ثانیه آن را نگاه می‌کنند، از نظر سخت‌افزار و عملکرد، باید پلی‌استیشن 5 را انتخاب کنند.

به هر ترتیب، می‌توانیم این‌گونه نتیجه‌گیری کنیم که هم سونی و هم مایکروسافت در حال تولید کنسول‌های بازی جدیدی هستند که از هر نظر با یک‌دیگر برابری می‌کنند ولی با توجه عرضه زودتر پلی‌استیشن 5، می‌توانیم نظر خود را در مورد این دستگاه زودتر اعلام کنیم.

البته مایکروسافت نیز از برنامه‌ای که خودش تنظیم کرده عقب نیست و در حال طراحی سیستم قدرتمند برای رونمایی از ایکس‌باکس 2 در سال 2020 می‌باشد و می‌داند که اگر می‌خواهد موفق شود، باید بازار را به نفع خود تغییر دهد زیرا اطلاع دارد که آمار فروش پلی‌استیشن 4 نسبت به ایکس‌باکس 1 دو برابر بوده است.

شما کدام‌یک را انتخاب می‌کنید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: T3.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42837 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/06/30 تعداد مشاهده: 4004
سافت گذر