کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316168 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آغاز تولید صفحه نمایش اولد برای گوشیها توسط شارپ

به گزارش سافت گذر، اگر با شنیدن این مطلب که شارپ هنوز هم گوشی تولید می‌کند، شگفت‌زده شده‌اید، به این خاطر است که کمپانی مذکور در حال محدود کردن بازار این دستگاه‌های هوشمند بوده است.

صفحه نمایش نمایشگر اولد اپل سامسونگ ال‌جی شارپ

این شرکت ژاپنی در کنار تولید گوشی هوشمند، سرمایه‌گذاری نسبتاً هنگفتی در زمینه ساخت صفحه نمایش‌های اولد انجام داده است که نتایج این سرمایه‌گذاری را می‌توانید در گوشی Aquos Zero شارپ مشاهده کنید.

Aquos Zero از استانداردهای لازم برای گوشی‌های پرچمدار بهره می‌برد بنابراین در آن پردازنده اسنپدراگون 845، رم 6 گیگی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به چشم می‌خورد. قصد نداریم در مورد این گوشی اطلاعات بیشتری بدهیم زیرا تمرکز اصلی شارپ، فروش Aquos Zero در کشور ژاپن می‌باشد.

مهم‌ترین ویژگی Aquos Zero اما، صفحه نمایش کواد اچ‌دی اولد است. اگرچه وجود نمایشگرهای اولد در گوشی‌های پرچمدار به یک امر عادی تبدیل شده ولی نکته جالب این است که شرکت‌های تولیدکننده این قطعات، انگشت‌شمار هستند.

صفحه نمایش نمایشگر اولد اپل سامسونگ ال‌جی شارپ

تا به امروز، تنها سامسونگ و ال‌جی می‌توانستند پنل‌های اولد تولید و به متقاضیان ارائه دهند ولی به نظر می‌رسد با اقدامات جدید، شارپ نیز وارد این بازار شده باشد.

سخنگوی این شرکت می‌گوید:«« ما هنوز با هیچ کمپانی تولیدکننده گوشی قراردادی امضا نکرده‌ایم تا صفحه نمایش‌های اولد آن را تأمین نماییم»».

پس از سرمایه‌گذاری بیش از 500 میلیون دلاری در زمینه تولید صفحه نمایش اولد، شارپ باید به دنبال شرکتی برای فروش این نمایشگرها باشد تا بتواند بخشی از سرمایه اولیه خود را بازگرداند.

بزرگ‌ترین مشتری احتمالی برای شارپ، اپل است. در حال حاضر، مهم‌ترین شرکت تولیدکننده صفحه نمایش اولد برای اپل، سامسونگ می‌باشد که البته ال‌جی نیز سهم کوچکی از این بازار در اختیار دارد.

بنا به دلایلی که تقریباً همه از آنها اطلاع دارند، اپل می‌خواهد وابستگی خود را از شرکت رقیب مانند سامسونگ به پایان برساند و بیشتر از ال‌جی صفحه نمایش اولد خریداری کند ولی به خاطر تعداد بالای سفارشات به کمپانی کره‌ای، اپل نمی‌تواند چنین کاری انجام دهد. شاید حالا بهترین فرصت برای شارپ به وجود آمده باشد تا بلکه بتواند جای سامسونگ را بگیرد.

با توجه به اینکه نمایشگرهای اولد تولید شده توسط شارپ هنوز امتحان خود را پس نداده‌اند، اپل باید ابتدا و پیش از امضای قرارداد، کیفیت آنها را بررسی کرده و روی تعدادی آیفون‌ها مورد استفاده قرار دهد.

مدیران شارپ مدعی هستند که به طور کلی، سرعت فروش صفحه نمایش‌های اولد پایین است که مهم‌ترین دلیل آن قیمت بالای آنها می‌باشد ولی امیدواری وجود دارد که به تدریج و با افزایش مشتریان، فروش نمایشگرهای اولد سرعت بگیرد.

اگرچه ورود شارپ به بازار تولید و فروش صفحه نمایش‌های اولد خبر خوبی به حساب می‌آید ولی نباید انتظار داشته باشیم که نتیجه این اقدام شرکت چینی، کاهش قیمت پرچمدارهای کمپانی‌های دیگر باشد زیرا این شرکت‌ها معمولاً به جای اینکه به نفع مشتریان خود کار کنند و مابه‌التفاوت را در اختیار خریداران قرار دهند، هزینه‌های باقی‌مانده را در جیب خود می‌گذارند.

در پایان اشاره کنیم که به زودی صفحه نمایش‌های اولد را در گوشی‌های میان‌رده نیز خواهیم دید.

منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42962 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/07/13 تعداد مشاهده: 1225
اخبار مرتبط
سافت گذر