کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تهران؛ آلوده‌ترین شهر به بدافزار استخراج ارز

کوین هایو، نرم‌افزار استخراج ارز رمز بر پایه‌ی جاوا اسکریپت ارائه می‌دهد و صاحبان وب‌سایت با این روش و با سوء استفاده از بازدیدکننده‌ها درآمد کسب می‌کنند.
تهران؛ آلوده‌ترین شهر به بدافزار استخراج ارز

براساس گزارش مرکز ماهر، بدافزارهای شناسایی‌شده‌ی استخراج رمزارز، در سال ۲۰۱۷ حدود ۸۵۰۰ درصد رشد داشته و از آنجایی که تعداد آن‌ها در حال افزایش است، پیش‌بینی می‌شود یکی از چالش‌های امنیتی آینده، گسترش صعودی بدافزارهای استخراج رمزارز باشد.

در گزارش مرکز ماهر همچنین نوشته شده است کوین هایو (Coin Hive)، یک نرم‌افزار استخراج ارزرمز بر پایه‌ی جاوا اسکریپت، مبتنی بر مرورگر ارائه می‌دهد و استفاده‌ی آسان از کتابخانه‌های جاوا اسکریپت به صاحبان وب‌سایت این امکان را می‌دهد تا با سوء استفاده از بازدیدکننده‌ها بتوانند با این روش درآمد کسب کنند. عملکرد بدافزار به این صورت است که کتابخانه‌ی جاوا اسکریپتی کوین هایو در کد HTML وب‌سایت قرار می‌گیرد و به ازای هر بازدید و بدون اجازه‌ی کاربر، تابع قرارداده‌شده فراخوانی شده و شروع به استخراج می‌کند.

بیشترین سوء‌استفاده از ضعف امنیتی مسیریاب (روتر) میکروتیک، استخراج رمزارز با تکنولوژی کوین هایو است. این حمله میزان استفاده از پردازنده‌ی میکروتیک را بیش از اندازه بالا می‌برد به‌طوری که دستگاه عملکرد صحیحی نخواهد داشت. استفاده از آنتی‌ویروس معتبر، استفاده از افزونه‌های مسدودکننده‌ی استخراج رمز ارز در مرورگر، مسدود کردن دستی دامنه‌های آلوده و استفاده از AdBlocker از جمله راهکارهای پیشگیری از آسیب‌پذیری است.

مرکز ماهر، تهران را با تعداد ۶۰۶ آلودگی در به‌عنوان رتبه‌ی اول و اصفهان را با ۲۴۴ آلودگی به‌عنوان رتبه‌ی دوم بیشترین آلودگی به این بدافزار اعلام کرده است. همچنین تبریز با ۱۴۴ آلودگی، بوشهر با ۸۸ آلودگی و خوی با ۴۰ آلودگی در رتبه‌های بعدی شهرهای آلوده به بدافزار استخراج ارز قرار گرفته‌اند.

«پیشگامان توسعه ارتباطات»، «مخابرات فارس»، «پیشگامان هرمزگان» و «آسمان فراز سپاهان» چهار سرویس‌دهنده‌ی دارای بیشترین آلودگی از سوی مرکز ماهر معرفی شده‌اند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43020 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/07/17 تعداد مشاهده: 1568
سافت گذر