کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316281 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

درآمد اپل از اپ ‌استور بیشتر است یا گوگل از گوگل پلی استور؟

به گزارش سافت گذر، اپل در زمینه درآمد در سه‌ماهه سال جاری میلادی، نسبت به گوگل پلی استور وضعیت بسیار بهتری داشته است.

iOS اندروید اپ‌استور گوگل پلی استور بازی نرم‌افزار اپلیکیشن

از ماه ژولای تا سپتامبر، اپ‌استور در سطح جهانی، 12 میلیارد دلار درآمد برای اپل به ارمغان آورده است که این نه تنها 23.2 از سه‌ماهه مشابه در سال گذشته بیشتر است، بلکه در مقایسه با درآمد 6.2 میلیارد دلاری گوگل پلی استور در همین بازه زمانی، اختلاف زیادی احساس می‌شود. برای گوگل پلی استور، نسبت به سه‌ماهه سوم سال 2017، درآمد حدود 21.5 درصد رشد داشته است.

درآمد کلی دو فروشگاه نرم‌افزار که به 18.2 میلیارد دلار می‌رسد، نشان‌دهنده رشد 22.7 درصدی نسبت به سه‌ماهه سال گذشته می‌باشد.

iOS اندروید اپ‌استور گوگل پلی استور بازی نرم‌افزار اپلیکیشن

تعداد اپلیکیشن‌های دانلود شده در iOS و اندروید در بازه زمانی اعلام شده، حدود 10.9 درصد فراتر رفته و به 27 میلیارد و 100 میلیون عدد رسیده است زیرا در سال 2017، کل دانلودها حدود 24 میلیارد و 400 میلیون عدد بوده‌اند.

به خاطر ارزانتر شدن گوشی‌های اندرویدی و افزایش خرید آنها در کشورها و مناطق در حال توسعه، دانلود از گوگل پلی استور به 19.5 میلیارد عدد اپلیکیشن رسید و این در حالی است که تعداد نرم‌افزارهای نصب شده از اپ‌استور در این نقاط کره زمین به 7.6 میلیارد عدد رسیده است.

iOS اندروید اپ‌استور گوگل پلی استور بازی نرم‌افزار اپلیکیشن

نرم‌افزاری که در اندروید و iOS بیشترین درآمد را داشته و جزو دسته بازی‌ها نیز قرار نمی‌گیرد، نتفلیکس بوده و در رده بعد نیز Tinder ایستاده است. همچنین اپلیکیشن پخش موسیقی Pandora به همراه یوتیوب، به ترتیب پنجم و ششم می‌باشند.

از نظر تعداد دانلود نرم‌افزارهایی که بازی به حساب نمی‌آیند، واتس‌اپ رده نخست را در اختیار دارد و اپلیکیشن مسنجر دوم و فیسبوک هم سوم است. همچنین اینستاگرام پنجم بوده و اسنپ‌چت نیز رده دهم ایستاده است.

iOS اندروید اپ‌استور گوگل پلی استور بازی نرم‌افزار اپلیکیشن

اگر درآمد دو فروشگاه نرم‌افزار را فقط از نظر بازی‌ها بررسی کنیم، باید بگوییم که اپ‌استور در سطح جهانی 8.5 میلیارد دلار فروش داشته ولی کل درآمد گوگل پلی استور 5.3 میلیارد دلار بوده است. این یعنی اپل و سامسونگ به ترتیب نسبت به سال گذشته 12.8 و 18.4 درصد رشد کرده‌اند. کلاً دو فروشگاه اشاره شده، 13.8 میلیارد دلار فروش داشته‌اند که از سه‌ماهه سال گذشته حدود 14.9 درصد بیشتر است.

iOS اندروید اپ‌استور گوگل پلی استور بازی نرم‌افزار اپلیکیشن

نصب بازی‌ها در سه‌ماهه سال جاری میلادی در مقایسه با سال گذشته، 2.2 درصد افزایش داشته است و این یعنی 9.5 میلیارد دانلود در امسال. این در حالی است که در سه‌ماهه مشابه سال گذشته، 9.2 میلیارد بازی دانلود و نصب شده بود.

iOS اندروید اپ‌استور گوگل پلی استور بازی نرم‌افزار اپلیکیشن

از نظر درآمد، بازی Honor of Kings اول و Fortnite نهم بوده است. ضمن اینکه بیشترین دانلود نیز به Helix Jump اختصاص دارد.

iOS اندروید اپ‌استور گوگل پلی استور بازی نرم‌افزار اپلیکیشن


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43048 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/07/20 تعداد مشاهده: 2186
سافت گذر