کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734738596 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316220 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افشای اطلاعات شخصی 30 میلیون کاربر فیسبوک

به گزارش سافت گذر، فیسبوک روز گذشته خبر از یکی از بزرگترین مشکلات امنیتی داد و اعلام کرد که شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل 30 میلیون کاربر این شبکه اجتماعی در دسترس هکرها قرار گرفته است. به علاوه، تقریباً اطلاعات شخصی نیمی از این 30 میلیون نفر مانند تمایلات مذهبی، تاریخچه جستجو، روابط موجود در زندگی و محل سکونت نیز به دست هکرها افتاده است.

فیسبوک هکر هک

فیسبوک می‌گوید:«« هکرها توانسته‌اند نام کاربری، جنسیت، زبان، روابط موجود در زندگی، دین و مذهب، شهر محل سکونت، تاریخ تولد، دستگاهی که با آن به فیسبوک وصل می‌شوند، شغل، 10 صفحه‌ای که آنها چک کرده و یا تگ شده بودند، دنبال کنندگان یا دنبال شوندگان و 15 صفحه آخری که جستجو کرده‌اند را به دست آورند.»»

فیسبوک هکر هک

برای اینکه ببینید آیا شما هم هدف حمله هکرها واقع شده‌اید یا خیر، روی این لینک کلیک کنید و سپس از قسمت پایین صفحه نمایش، روی بخش آبی رنگ با عبارت Is my Facebook account impacted by this security issue? کلیک نمایید. اگر حساب کاربری شما مشکلی نداشت، پیامی با این مضمون را مشاهده می‌کنید: بر اساس یافته‌های ما، حساب کاربری فیسبوک شما به مشکلات امنیتی برخورد نکرده است. اگر متوجه شویم که حساب‌های کاربری بیشتری تحت تأثیر قرار گرفته‌اند، ما آنها را دوباره راه‌اندازی کرده و به صاحبان‌شان هشدار خواهیم داد.

اگر هکرها به حساب کاربری شما دسترسی داشتند، کادر آبی رنگ صفحه مذکور، مانند عکس موجود خواهد شد.

فیسبوک هکر هک

در تاریخ 28 سپتامبر، فیسبوک گزارش داد که 50 میلیون حساب کاربری این شبکه اجتماعی مورد حمله هکرها قرار گرفته‌اند که همین اتفاق باعث شد فیسبوک دیگر به برخی حساب‌های کاربری دسترسی نداشته باشد. اما در ادامه، فیسبوک این 50 میلیون را به اضافه 40 میلیون اکانت دیگر دوباره راه‌اندازی نمود.

حالا اگرچه این فیسبوک مدعی است که نسبت به سری قبل داده‌های کمتری منتشر شده ولی باز هم انتظار می‌رود این شبکه اجتماعی مراقبت بیشتری کند.

پلیس فدرال آمریکا در حال بررسی این موضوع است و به فیسبوک اعلام کرده که نام گروه هکرها را فاش و اطلاعات مربوطه را نیز به صورت عمومی منتشر نکند زیرا فرآیند تحقیق با مشکل مواجه می‌شود.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43059 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/07/21 تعداد مشاهده: 1933
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر