کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9412 | مشاهده و دانلود: 758640805 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/29 | اعضاء: 318688 | نظرات: 37997
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤شهادت رسول گرامی اسلام محمد مصطفی و امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آشنایی با چند عدد از ترفندهای مخفی موجود در گوشی ها

واقعیت این است که بیش از چیزی که در گوشی می‌بینید و فکرش را می‌کنید، امکانات وجود دارد. ترفندهای مخفی در گوشی‌ها کار گذاشته شده‌اند که در صورت استفاده از آنها، دنیایی از امکانات پیش روی شما باز می‌شود. چه با نرم‌افزار و چه بدون نرم‌افزار، حتماً باید آنچه که در ادامه به شما نشان می‌دهیم را انجام دهید. با سافت گذر همراه باشید.

گوشی اندروید سیستم عامل

تغییر آیکون‌ها در بخش تنظیمات سریع

گوشی اندروید سیستم عامل

از اندروید 6 به بعد، شما می‌توانید مشخص کنید که کدام آیتم‌ها در تنظیمات سریع گوشی به نمایش درآیند و ترتیب آنها را نیز مشخص کنید. زمانی که روی آیکون «قلم» ضربه زدید، شما می‌توانید گزینه‌های بیشتری را ببینید که شاید تا کنون برایتان مخفی بوده‌اند. جذاب‌ترین بخش این قسمت، به نمایش درآمدن گزینه‌هایی است که بالای اعلانات مشاهده می‌شوند.

تغییر اندازه فونت

گوشی اندروید سیستم عامل

از اندروید 7 به بعد، شما می‌توانید سایز فونت گوشی را تغییر دهید. همچنین قادر خواهید بود که اندازه همه دکمه‌ها را نیز عوض کنید.

امکانات بیشتر در بخش کم یا زیاد کردن صدا

گوشی اندروید سیستم عامل

بخش کم و زیاد کردن صدا به سه قسمت تقسیم شده است ولی شما وقتی آن را اجرا می کنید، می‌توانید تنها یکی از کارکردهای آن را ببینید. برای مثال اگر می‌خواهید ویدیو مشاهده نمایید یا بازی کنید و صدای آن را قطع نمایید، باید دیگر نوارهای موجود را بیابید که بتوانید صدای رسانه را نیز کاهش دهید.

همچنین شما نمی‌توانید همزمان با اجرای یک بازی یا ویدیو میزان صدای زنگ را تغییر دهید. برای این کار باید در قسمتی دیگر صدای زنگ را کم یا زیاد کنید. اپلیکیشن Rocker Locker می‌تواند قابلیت خاصی را برای بخش تنظیم صدای زنگ و رسانه ایجاد کند.

بازی همزمان چند نفر با Easter Egg

گوشی اندروید سیستم عامل

قسمت Easter Egg در اندروید 6.0 و بالاتر به کاربران اندروید اجازه می‌دهد که چند نفر به صورت همزمان بازی کنند. برای این کار، باید به اطلاعات گوشی رفته و گزینه بازی کردن همزمان چند نفر را در نسخه اندرویدی انتخاب کنید. در مرحله بعد، عدد مربوط به نسخه اندروید را فشار دهید و سپس آن را نگه دارید تا بازی اجرا شود.

استفاده از نرم‌افزار مدیریت فایل موجود در گوشی

گوشی اندروید سیستم عامل

شاید اصلاً در گوشی‌های اندرویدی نیازی به فایل اکسپلورر نباشد زیرا می‌توانید از تنظیمات و قسمت مموری و یو‌اس‌بی، اپلیکیشن مربوطه را اجرا کرده و فایل‌های شخصی خود را ببینید.

ذخیره زمان با استفاده از گزینه WPS اتصال وای‌فای

گوشی اندروید سیستم عامل

آیا می‌دانستید که می‌توانید بدون وارد کردن پسورد وارد یک شبکه وای‌فای ایمن شوید؟ دکمه‌ای در مودم وجود دارد که شما را از سرچ کردن برای وای‌فای بی‌نیاز می‌کند. برخی اوقات از شما درخواست می‌کند که وارد شوید یا شبکه را دوباره راه‌اندازی نمایید و در نهایت فلش‌های موجود را ببینید.

تنظیمات محافظت شده وای‌فای روش بسیار آسان تأیید کننده‌ای است که اجازه می‌دهد به مودم وای‌فای دسترسی موقت داشته باشید. به منوی وای‌فای در گوشی بروید و سپس تب گزینه پیشرفته را بزنید و در مرحله بعد روی WPS کلیک کنید. اتصال به اینترنت پس از چند ثانیه انجام خواهد شد.

تنظیمات پویانمایی سریع‌تر

گوشی اندروید سیستم عامل

به تنظیمات مخصوص به توسعه دهنده گوشی بروید و زمان تمامی انیمیشن‌ها را روی 0.5 ثانیه تنظیم کنید. سپس سرعت دستگاه بسیار بالا خواهد رفت.

اضافه کردن تنظیمات مهم در هوم‌اسکرین

گوشی اندروید سیستم عامل

آیا در تنظیمات گزینه‌ای وجود دارد که همیشه با آن کار می‌کنید؟ اگر نیاز به یک میانبر برای یکی از گزینه‌های موجود در تنظیمات دارید، یک ویجت 1*1 وجود دارد تا به آن دسترسی سریع‌تری داشته باشید.

کار کردن با ماوس در گوشی

گوشی اندروید سیستم عامل

اگر تاچ اسکرین یا صفحه نمایش گوشی مشکل دارد، می‌توانید از ماوس استفاده کنید. تنها چیزی که نیاز است، یک کابل OTG می‌باشد. علاوه بر ماوس، شما می‌توانید دسته بازی، فلش مموری و . . . را به گوشی وصل کنید.

استفاده از ویژگی‌های جدید در بخش بروزرسانی اندروید

با دریافت بروزرسانی‌های حجیم در گوشی‌ها، امکانات زیادی در دسترس ما قرار می‌گیرند که تنها از تعداد محدودی از آنها بهره می‌بریم. معمولاً کارکردهای مخفی هم جذاب هستند و هم کاربردی. برای مثال، در اندروید 6 یک قابلیت پیچیده اعلانات وجود دارد که می‌توانید یک اپلیکیشن را پین کنید. در اندروید 7، امکان استفاده از قابلیت تقسیم صفحه نمایش فراهم شده است. همچنین در نسخه 8، حالت PiP یا تصویر در تصویر و به تأخیر انداختن اعلانات وجود دارد و در نهایت در اندروید 9، قابلیت تنظیم زمان کار کردن با گوشی یعنی Digital Well-being در دسترس قرار گرفته است.

استفاده از کدهای مخفی

تولیدکنندگان گوشی‌های تلفن همراه کدهایی را در گوشی گذاشته‌اند که کارایی‌های خاصی دارند. فقط کافی است از نرم‌افزار برقراری تماس، کدها را وارد نمایید تا منوهای مخفی را اجرا کنید.

شما از چه ترفندهایی استفاده می‌کنید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43073 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/07/22 تعداد مشاهده: 1609
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر