کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آخرین تعرفه‌های مکالمه‌ی تلفن همراه در کشور

نرخ يك دقيقه مكالمه سيم‌كارت دايمي همراه اول در ساعات پيك، از اين سيم‌كارت به سيم‌كارت دايمي يا اعتباري همراه اول و يا تلفن ثابت 447 ريال و در ساعات غيرپيك، جمعه‌ها و تعطيلات رسمي 358 ريال و تعرفه‌هاي خدمات سيم‌كارت دايمي همراه اول درباره نرخ يك دقيقه مكالمات بين‌ شهري طبق موارد فوق در ساعات پيك 760 ريال و غيرپيك 536 ريال است.

اين تعرفه‌ها درباره سيم‌كارت اعتباري همراه اول از اين سيم‌كارت به سيم‌كارت‌هاي اعتباري، دايمي همراه اول و يا تلفن ثابت، در ساعات پيك و مكالمه‌ استاني 670 ريال و ساعات غيرپيك، جمعه‌ها و تعطيلات رسمي 536 ريال است و بين استاني در ساعات پيك 1139 ريال و در ساعات غيرپيك 804 ريال و هزينه‌ ارسال پيامك فارسي 106 ريال و لاتين 264 ريال است.

اما تعرفه تماس از سيم‌كارت‌هاي اعتباري همراه اول به ايرانسل 935 ريال محاسبه مي‌شود و تماس از سيم‌كارت‌هاي دايمي همراه اول به ايرانسل 625 ريال است.

تعرفه تماس از سيم‌كارت‌هاي همراه اول به تاليا همانند تعرفه‌هاي همراه اول محاسبه مي‌شود.

تعرفه تماس سيم‌كارت‌هاي دايمي ايرانسل به ساير مشتركان سيم‌كارت‌هاي دايمي و يا اعتباري ايرانسل 499ريال محاسبه مي‌شود.

تعرفه تماس از سيم‌كارت‌هاي دايمي ايرانسل به مشتركان ساير اپراتورها 625 ريال است (در همراه اول 447 ريال براي تماس با ديگر مشتركان همراه اول در همان شهر، 760 ريال براي تماس با ديگر شهرها).

هم‌چنين تعرفه هر دقيقه مكالمه مشتركان سيم‌كارت‌هاي اعتباري ايرانسل با ديگر مشتركان سيم‌كارت‌هاي دايمي و يا اعتباري اين اپراتور 620 ريال است، مشتركان سيم‌كارت‌هاي اعتباري ايرانسل براي تماس با مشتركان ساير اپراتورها 852 ريال پرداخت مي‌كنند كه در همراه اول 671 ريال براي تماس شهري و 1140 ريال براي تماس بين شهري است.

بنا بر اعلام همراه اول، تعرفه‌هاي اين سيم‌كارت‌ها در طرح‌هاي مختلف با تخفيفات مختلفي همراه است؛ به عنوان مثال در اعياد مذهبي كليه مكالمات در خطوط همراه اول با 10 درصد تخفيف صورت مي‌گيرد و در بعضي طرح‌ها نيز برخي تعرفه‌ها در حد رايگان ارايه مي‌شود.

ايرانسل هم به خبرنگار ايسنا اعلام كرده كه كليه مشتركان سيم‌كارت‌هاي دايمي و اعتباري ايرانسل مي‌توانند با فعال‌سازي يكي از طرح‌هاي تعرفه تشويقي ايرانسل تا 97 درصد تخفيف در هزينه‌هاي ارتباطي خود برخوردار شوند. هم‌چنين در سيم‌كارت‌هاي دايمي و اعتباري ايرانسل تعرفه تماس بين شهري و هزينه جابه‌جايي وجود ندارد و تعرفه تماس از هر جاي ايران به هر جاي ديگر كشور مستقل از محل قرارگيري مشترك يا مقصد وي و يا شهري كه سيم‌كارت را از آن خريده و ثبت‌نام كرده يكسان است و هزينه اضافه‌اي به صورتحساب وي افزوده نمي‌شود.

تعرفه‌ پيام‌هاي فارسي در سيم‌كارت‌هاي دايمي همراه اول به مبلغ 89 ريال و پيامك‌هاي لاتين به مبلغ 222 ريال محاسبه مي‌شوند و در سيم‌كارت‌هاي اعتباري و دايمي ايرانسل تعرفه هر پيام كوتاه فارسي 100 ريال و هر پيام كوتاه لاتين 160 ريال است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4311 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/11/04 تعداد مشاهده: 1510
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر