کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316277 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گزارش‌ها از تقلب اوپو در نتایج بنچمارک Find X خبر دارد

شرکت UL سازنده بنچمارک‌های PCMark و 3DMark که پیش از این برخی از گوشی‌های هواوی را به تقلب متهم کرده بود حالا گوشی اوپو Find X را نیز به دلیل تقلب از لیست خود حذف کرده است.

بسیاری از کاربران از بنچمارک‌ها برای مقایسه قدرت پردازشی یا گرافیکی گوشی‌های مختلف استفاده می‌کنند. به همین دلیل برخی از سازندگان سعی می‌کنند با تقلب در این بنچمارک‌ها امتیاز بیشتری کسب کنند. حالا به اعلام UL Benchmark گوشی Find X اوپو با تقلب نتایج بنچمارک 3DMark‌ را تا ۴۱ درصد بهبود بخشیده است.

علاوه بر این گفته می‌شود گوشی میان‌رده Oppo F7 نیز داستان مشاهبی دارد. در واقع نحوه تقلب این سازندگان حذف محدودیت گرمایی و کاهش فرکانس پردازنده در اثر گرم شدن است؛ چیزی که در بازی‌های واقعی اتفاق می‌افتد.


اوپو با تأیید این موضوع گفته وقتی گوشی یک اپلیکیشن سنگین مثل بنچمارک یا بازی را تشخیص می‌دهد سرعت پردازنده را به حداکثر می‌رساند اما در اپلیکیشن‌های ناشناس (مثل نسخه مخفی بنچمارک 3DMark) گوشی از حالت عادی برای ذخیره انرژی استفاده خواهد کرد. به گفته اوپو اگر گوشی تعامل کاربر را برای ۵ تا ۱۰ ثانیه تشخیص ندهد به صورت خودکار حداکثر عملکرد را به ۷۰ تا ۸۰ درصد محدود خواهد کرد. با این‌حال به محض لمس صفحه این عملکرد مجدداً به ۱۰۰ درصد باز می‌گردد.

به هر حال UL تا زمانی که اوپو از این کار دست برندارد نام این گوشی را از لیست بنچمارک‌های خود حذف خواهد کرد؛ چرا که نتایج بنچمارک باید نشان‌دهنده عملکرد واقعی گوشی و نه‌تنها در بنچمارک‌ها باشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43159 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1397/07/30 تعداد مشاهده: 1349
کلید واژه ها: ,
سافت گذر