کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316250 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پنج گوشی 5G که انتظار می رود در سال 2019 معرفی شوند

به گزارش سافت گذر، احتمال می‌رود که از چندین گوشی 5G در سال 2019 معرفی شود که بعضاً در این میان، اسامی بزرگی نیز به گوش می‌خورد.

اینترنت اینترنت 5G 5G سامسونگ گلکسی هوآوی میت سونی اکسپریا وان‌پلاس اپل آیفون

حالا بر اساس اخبار تقریباً موثق، باید سال 2019 را سال تکنولوژی 5G بدانیم زیرا بالأخره قادر خواهیم بود از اینترنت نسل 5 در گوشی‌های تلفن همراه استفاده کنیم.

اینترنت 5G نه تنها از نظر سرعت نسل 3 و 4 اینترنت را پشت سر می‌گذارد، بلکه توانایی این را نیز دارد تا شیوه استفاده از تلفن‌های همراه را هم تغییر دهد. برای مثال، تکنولوژی‌های واقعیت افزوده، رزولوشن بالا، صفحه نمایش‌های هولوگرافیکی، قدرت بیشتر و شیوه‌های ابری حافظه، تنها بخش‌هایی از فناوری هستند که توسط 5G ارتقا خواهند یافت. ضمن اینکه به خاطر پهنای باند گسترده، می‌توانیم ابزارک‌ها و دستگاه‌های مختلفی را نیز مشاهده کنیم که ممکن است خودروهای بدون راننده یکی از آنها باشد.

در این مقاله، ما قصد داریم 5 گوشی که انتظار می‌رود توسط 5 شرکت اپل، سامسونگ، سونی، وان‌پلاس و هوآوی تولید شوند و مجهز به اینترنت 5G باشند را معرفی نماییم پس با سافت گذر همراه باشید.

1. گلکسی اس 10 یا گلکسی ایکس

اینترنت اینترنت 5G 5G سامسونگ گلکسی هوآوی میت سونی اکسپریا وان‌پلاس اپل آیفون

اخبار مربوط به تولید گوشی 5G توسط سامسونگ را می‌توانیم از گزارش‌هایی تأیید کنیم که نشان می‌دهند چگونه دو کمپانی کره‌ای و کووالکوم روابط و قراردادهای استراتژیکی به امضا رسانده‌اند تا اینترنت نسل 5 را در سال آتی در گوشی‌های سامسونگ قرار دهند.

وجود تکنولوژی 5G در گلکسی اس 10 برگ برنده بسیار خوبی برای پرچمدار آتی سامسونگ خواهد بود و دقیقاً همان چیزی می‌باشد که اپل را نگران خواهد کرد. ما اطمینان داریم که کمپانی کره‌ای هم‌اکنون توانایی اجرای اینترنت 5G را در محصولاتش دارد.
اتصال 5G در گلکسی اس 10 به کاربران اجازه می‌دهد با سرعت فوق‌العاده اینترنت، با خیال راحت دانلود و آپلود کنند و بتوانند بازی‌های مربوط به کنسول‌هایی نظیر پلی‌استیشن و فیلم‌های با کیفیت 4K را مشاهده نمایند.

انتظار می‌رود که گلکسی اس 10 در همایش MWC سال 2019 که در ماه فوریه برگزار می‌شود، معرفی گردد. اگر این اتفاق رخ دهد، سامسونگ به اولین کمپانی در این زمینه تبدیل خواهد شد و دیگر رقبای این شرکت باید هر چه سریع‌تر به آن برسند.

همان‌طور که اطلاع دارید، گلکسی اس 10 قرار است با سه مدل معرفی شود که اسامی رمز آنها Beyond 0، Beyond 1 و Beyond 2 می‌باشد که انتظار می‌رود اینترنت 5G را بتوانیم در دو نمونه آخر مشاهده کنیم.

با این وجود که می‌دانیم سال 2019، سال رونمایی از گوشی‌های مجهز به اینترنت 5G است ولی باز هم حتی فکر کردن به استفاده از این فناوری جذاب است.

البته اگرچه تا حدودی ما اطمینان داریم که گلکسی اس 10 گوشی 5G آتی سامسونگ خواهد بود و این کمپانی کره‌ای نیز این مطلب را به شکل‌های مختلف تأیید کرده، ولی باز هم احتمال دارد گوشی تاشو گلکسی ایکس نیز از این تکنولوژی بهره ببرد. بنابراین باید صبر کنیم و ببینم چه خواهد شد.

2. هوآوی پی 30 و یا هوآوی میت 30

اینترنت اینترنت 5G 5G سامسونگ گلکسی هوآوی میت سونی اکسپریا وان‌پلاس اپل آیفون

آنطور که والتر جِی، مدیر بخش فروش هوآوی در غرب و اروپا، در مصاحبه خود اعلام کرده، می‌دانیم که این کمپانی چینی در تلاش برای ساخت گوشی 5G است.

این شخص تأیید کرده که اگر گوشی مجهز به اینترنت نسل 5 از سری پی (P) نبود، مطمئناً سری میت (Mate) که از آنها در ماه سپتامبر رونمایی می‌شود، از اینترنت 5G بهره خواهند برد.

آقای والتر جِی دلیل اینکه چرا ممکن است نسل آتی اینترنت را در یکی از این دو سری ببینیم را این‌گونه بیان می‌کند:«« ما دو سری پرچمدار داریم. در ماه مارس از سری پی و در ماه اکتبر از سری میت رونمایی می‌کنیم بنابراین باید ببینیم که تراشه چه زمانی تولید می‌شود زیرا اینترنت 5G به قدرت زیادی جهت اتصال نیاز دارد»».

به همین دلیل است که عرضه اینترنت 5G کمی به طول انجامیده زیرا هم به گسترش فیزیکی و آنتن‌های متعدد نیاز است و هم به قدرت بیشتر در گوشی‌ها.

بسیاری با سری گوشی‌های پی و میت که هوآوی امسال معرفی کرد، شگفت‌زده شده‌اند بنابراین مطمئناً گوشی‌های مجهز به اینترنت 5G که سال آتی معرفی خواهند شد، با توجه به سرعت بالای اتصال، ارزش مشاهده در بازار را دارند.

دوام باتری هنگام اتصال به اینترنت 5G، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هوآوی در این زمینه است و از آن جایی که تولیدکنندگان مهم توانسته‌اند گوشی‌هایی بسازند که باتری آنها حداقل یک روز دوام دارد، هوآوی باید به دنبال راهکارهایی باشد که بتواند منابع ذخیره داخلی گوشی‌هایش را افزایش دهد و شیوه استفاده از باتری آنها را بهبود بخشد.

به عنوان آخرین نکته در مورد گوشی 5G هوآوی بگوییم که مدیرعامل این کمپانی، آقای ریچارد یو اعلام کرده که شاید دستگاه مجهز به اینترنت نسل 5 شرکت چینی تاشو باشد. او بازه زمانی برای معرفی این دستگاه مشخص نکرد ولی ما می‌توانیم سال 2019 را به عنوان محتمل‌ترین گزینه بدانیم.

3. وان‌پلاس 7 یا وان‌پلاس 7 تی

اینترنت اینترنت 5G 5G سامسونگ گلکسی هوآوی میت سونی اکسپریا وان‌پلاس اپل آیفون

آقای پیت لو، مدیرعامل وان‌پلاس در کنگره جهانی موبایل موسوم به MWC اخیراً تأیید کرده که این کمپانی در حال همکاری با ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی آمریکایی است تا بتواند محصولات مجهز به اینترنت 5G را در سال آینده میلادی روانه بازار کند. این یعنی وان‌پلاس 7 یا وان‌پلاس 7 تی احتمالاً گوشی 5G خواهند بود.

این سخنان زمانی رنگ واقعیت بیشتری به خود گرفتند که شنیده شد تیم تولیدکننده وان‌پلاس کامنت‌هایی گذاشته و نشان داده که در سال 2019 یک گوشی 5G تولید خواهد شد.

همه این اتفاقات نشان می‌دهد که اینترنت 5G با سرعت بالا و عملکرد فوق‌العاده، یکی از امکاناتی است که در محصولات آتی این کمپانی چینی مشاهده خواهیم کرد.

با توجه به اینکه می‌دانیم وان‌پلاس از نظر سخت‌افزاری چگونه سری وان‌پلاس 6 را مجهز کرده، این‌گونه نتیجه‌گیری می‌شود که تولید یک دستگاه 5G در سال آینده توسط این کمپانی بسیار محتمل است.

وان‌پلاس معمولاً دستگاه‌های جدید خود را در ماه‌های می یا ژولای معرفی می‌کند بنابراین وان‌پلاس 7 را می‌توانیم یک گوشی 5G بدانیم که پس از سامسونگ و هوآوی و سونی معرفی می‌شود.

4. سونی اکسپریا ایکس زد 4

اینترنت اینترنت 5G 5G سامسونگ گلکسی هوآوی میت سونی اکسپریا وان‌پلاس اپل آیفون

گوشی اکسپریا ایکس زد 3 که امسال توسط سونی معرفی شد، از اینترنت 5G بهره نمی‌برد ولی احتمال وجود این تکنولوژی سریع در مدل اکسپریا ایکس زد 4 که سال آینده معرفی خواهد شد، بسیار زیاد است.

سونی اخیراً عنوان کرده است:«« نوآوری در تولید گوشی‌های هوشمند و ارائه طراحی‌های جدید، همواره یکی از اهداف اصلی مهندسان این کمپانی بوده است»».

سونی این سخنان را زمانی به زبان آورد که دیگر شرکت‌های رقیب یعنی وان‌پلاس و هوآوی خبر از تولید گوشی 5G دادند.

اگرچه شاید بسیاری فکر کنند که این سخنان اتفاقی گفته شدند ولی با توجه به نظرات این شرکت در مورد اینترنت 5G، می‌توانیم امیدوار باشیم که حداقل یکی از محصولات کمپانی ژاپنی در سال 2019 مجهز به اتصال اینترنت نسل 5 خواهد بود.

اخیراً نیز شایعاتی به گوش رسیده‌اند که به گوشی اکسپریا آتی و اینترنت 5G مربوط می‌شوند.

اگر قرار است سونی از اولین گوشی 5G خود رونمایی کند، باید باتری بسیار بادوامی را در آن قرار دهد بنابراین شاید پیش از پایان ماه فوریه، یعنی همزمان با معرفی گلکسی اس 10، باید منتظر رونمایی از آن باشیم.

5. آیفون ایکس (2019)

اینترنت اینترنت 5G 5G سامسونگ گلکسی هوآوی میت سونی اکسپریا وان‌پلاس اپل آیفون

حالا که گوشی‌های آیفون ایکس اس، آیفون ایکس اس مکس و آیفون ایکس آر را مشاهده کرده‌ایم، باید منتظر بمانیم و ببینیم که این شرکت در سال 2019 چه گوشی‌هایی عرضه خواهد کرد. به همین دلیل است که احتمال می‌دهیم شاید گوشی 5G نیز در میان محصولات این کمپانی باشد.

شایعه شده که اپل در حال مذاکره با شرکت تولیدکننده تراشه یعنی مدیاتک برای تولید مودم‌های 5G جهت استفاده در آیفون‌های 2019 می‌باشد.

اپل معمولاً کمپانی نیست که اول از همه یک تکنولوژی را در محصولاتش بیاورد ولی به خاطر اینکه زمان معرفی آیفون‌های آتی کمی دیر به نظر می‌رسد، شاید بتوانیم گوشی 5G این شرکت را زودتر ببینیم.

معرفی آیفون‌ها در نیمه دوم هر سال به اپل اجازه می‌دهد تا همه جوانب مربوط به اینترنت 5G را در نظر بگیرد و بهترین امکانات مربوط  به این نوع اینترنت را در محصولاتش استفاده کند.

مطمئناً اپل نمی‌خواهد از دیگر رقبا عقب‌تر بماند زیرا در حال حاضر هم این شرکت به خاطر فروش نه چندان مناسب برخی محصولاتش عقب‌مانده است زیرا گفته می‌شود دلیل استقبال ضعیف از آنها، شباهتشان به مدل‌های قبلی آیفون‌ها می‌باشد.


منبع: t3.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43195 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/08/03 تعداد مشاهده: 1837
سافت گذر