کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316225 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

این دوربین بدون آینه از اندروید جان گرفته و با لنزهای کانن سازگار است

اگر بخواهیم یک جانشین برحق برای گوشی Galaxy Camera سامسونگ پیدا کنیم قطعاً این جانشین Yongnuo YN450 خواهد بود. این دوربین اندرویدی با لنزهای DSLR کانن سازگار است!

Yongnuo YN450

شاید به خاطر نداشته باشید اما سامسونگ در سال ۲۰۱۲ گوشی هوشمندی را با نام Galaxy Camera معرفی کرد. این گوشی در واقع ترکیبی از گلکسی اس ۳ با یک دوربین کامپکت دیجیتال بود. حالا شرکت چینی Yongnuo یک دوربین بدون آینه معرفی کرده که ما را به یاد همان گوشی سامسونگ می‌اندازد. Yongnuo YN450 در واقع یک دوربین است که از سیستم‌عامل اندروید بهره برده و با لنزهای EF کانن سازگار است.

این دوربین دارای یک صفحه‌نمایش لمسی بزرگ ۵ اینچی با دکمه‌های ناوبری اندروید در پشت است و از اندروید ۷ نیز بهره برده است. سنسور این دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و در قطع Micro Four Thirds (میکرو سه‌چهارم) یعنی کوچک‌تر از APS-C بوده و می‌تواند تصاویر RAW و همچنین فیلم‌های 4K@30fps ضبط کند. اما مزیت اصلی این دوربین سازگاری آن با لنزهای محبوب و باکیفیت EF کانن است.

این دوربین از اتصال 3G/4G پشتیبانی کرده و به یک تراشه هشت هسته‌ای کوالکام نیز مجهز شده است. ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، درگاه کارت حافظه، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی (!) و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی از سایر مشخصات آن هستند. Yongnuo حتی یک جک هدفون را نیز برای این دوربین در نظر گرفته که در بسیاری از گوشی‌های اندرویدی حذف شده است.

البته هنوز خیلی چیزها را راجع به این دوربین نمی‌دانیم. به طور مثال مشخص نیست آیا امکان نصب اپلیکیشن از پلی استور وجود دارد یا خیر. همچنین قیمت و زمان عرضه آن مشخص نشده است و معلوم نیست این دوربین در بازار کدام کشورها عرضه خواهد شد. علاوه بر این علاقمندان به عکاسی معمولاً کنترل‌های فیزیکی را بیشتر از نوع لمسی آن می‌پسندند و مشخص نیست YN450 تا چه حد در جذب مخاطب موفق خواهد بود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43312 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1397/08/15 تعداد مشاهده: 1425
اخبار مرتبط
سافت گذر