کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316214 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کروم، وب‌سایت‌های دارای تبلیغات مخرب را به طور کامل مسدود می‌کند

مبارزه و مسدودسازی تبلیغات مخرب موضوع مهمی است و گوگل همیشه با آن مبارزه کرده و مانع از نمایش آن‌ها شده است.

کروم، وب‌سایت‌های دارای تبلیغات مخرب را به طور کامل مسدود می‌کند

در نسخه‌ی ۷۱ مرورگر کروم، گوگل مبارزه‌ی خود با تبلیغات مخرب را، با مسدود کردن کامل ‌وب‌سایت‌هایی که بطور مداوم از آن‌ها استفاده می‌کنند، افزایش می‌دهد. تبلیغات مخرب در شکل‌های گوناگونی ظاهر می‌شوند، اما به‌طور کلی با ایجاد آدرس‌های جعلی برای سرقت اطلاعات شخصی شما تلاش می‌کنند یا باعث می‌شوند مرورگر به اشتباه و به‌صورت خودکار شما را به آن آدرس‌ها هدایت کند.

این نخستین باری نیست که گوگل، از مرورگر کروم برای مقابله با این مشکل استفاده می‌کند. در جولا‌ی سال گذشته، نسخه‌ی ۶۸ کروم، از باز شدن آدرس‌ها یا پنجره‌های جدید، توسط ‌وب‌سایت‌هایی که گزارش شده بود از تبلیغات مخرب استفاده می‌کنند، جلوگیری می‌کرد.

نسخه‌ی ۷۱ کروم، که در ماه دسامبر عرضه خواهد شد، به صاحبان ‌وب‌سایت‌ها، بعد از دریافت گزارش استفاده از تبلیغات مخرب ۳۰ روز مهلت می‌دهد، تا این تبلیغات را به‌طور کامل از وب‌سایت خود حذف کنند. عدم حذف تبلیغات مخرب باعث می‌شود کروم کل تبلیغات آن ‌وب‌سایت را مسدود کند، صرف نظر از‌ این‌که آن‌ها مخرب هستند یا خیر.

chrome

اگر‌چه می‌توان این فیلتر را غیرفعال‌ کرد، اما بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند از تنظیمات پیش‌فرض استفاده کنند، که این امر روی بخش بزرگی از درآمد‌ ‌وب‌سایت‌های میزبان تبلیغات مخرب، اثر می‌گذارد؛ این یک دلیل بزرگ برای عدم استفاده از این تبلیغات در وب‌سایت محسوب می‌شود، اگرچه یادآوری ناراحت‌کننده‌‌ای از قدرت حال حاضر گوگل در اینترنت باشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43313 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/08/15 تعداد مشاهده: 1588
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر