کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316119 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

وجود حفره در صفحه نمایش گوشی آتی هوآوی

مطمئناً 2018، سال صفحه نمایش و ناچ در گوشی‌ها بوده است و حالا که کم‌کم در حال ورود به سال 2019 هستیم، به نظر می‌رسد باید منتظر مشاهده حفره در صفحه نمایش تلفن‌های همراه باشیم.

هوآوی میت سامسونگ گلکسی

به گزارش سافت گذر، تنها چند روز پس از اینکه سامسونگ پنل Infinity-O را معرفی کرد، هوآوی نیز پتنتی منتشر کرده که نشان‌دهنده شباهت میان پنل تولید شده توسط سامسونگ می‌باشد.

برای آن دسته از افرادی که نمی‌دانند، باید بگوییم سامسونگ در گوشه بالا سمت چپ گوشی خود یک قیمت دایره‌ای شکل را به محل قرارگیری دوربین سلفی اختصاص داده است.

در پتنت منتشر شده توسط هوآوی نیز می‌توانیم ببینیم که این کمپانی چینی حفره دایره‌ای شکل را کنار گذاشته و از یک حفره ایرپاد مانند بهره برده است. احتمال می‌رود که از این حفره برای قرار دادن اسپیکرها و دیگر سنسورها استفاده شود. نکته‌ای که نامشخص باقی می‌ماند، جای دوربین سلفی می‌باشد زیرا حفره ایجاد شده آن‌قدر بزرگ نیست که در آن لنز دوربین کار گذاشته شود.

با توجه به اینکه هوآوی هنوز چنین ظاهری را تأیید نکرده، نمی‌توانیم صحت این پتنت را تضمین کنیم ولی به خاطر اینکه گلکسی اس 10 از پنل Infinity-O بهره می‌برد، می‌توانیم امیدوار باشیم که محصولات آتی هوآوی (سری پی (P)) نیز ظاهر مشابه پرچمدار سامسونگ را خواهد داشت.

هوآوی میت سامسونگ گلکسی

با در نظر گرفتن این مطلب که گوشی‌های سری میت هوآوی از سه لنز به عنوان دوربین اصلی بهره می‌برند، این امکان وجود دارد که سری پی نیز از همین نوع ماژول استفاده کنند. همچنین گفته می‌شود پردازنده Kirin 980 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز در آنها مشاهده خواهد شد.


منبع: gsmarena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43343 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/08/19 تعداد مشاهده: 1441
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر