کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316225 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویوو Y95 به صورت رسمی معرفی شد

تنها یک روز پس از اخبار بزرگی که مشخصات ویوو Y95، گوشی میان رده کمپانی ویوو را فاش کرده بود، این کمپانی چینی گوشی میان رده جدید خود را به صورت رسمی در فیلیپین معرفی کرد. این گوشی لزوما همان Y93 است که چندی پیش، ویوو آن را در چین معرفی کرد که دارای حسگر اثر انگشت در پنل پشتی خود بود.
ویوو Y95 به صورت رسمی معرفی شد
نمایشگر ویوو Y95 دارای بریدگی قطره‌ای در قسمت بالای خود است و استاندارد IPS دارد. رزولوشن این نمایشگر 720 در 1520 است. همه این مشخصات در صفحه نمایش 6.22 اینچی قرار گرفته‌اند. چیپست جدید میان رده کوآلکام که دارای بودر 12 نانومتری است یعنی Snapdragon 439 برای هدایت وظایف دستگاه روی این دستگاه قرار گرفته است. حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی ذخیره‌سازی 64 گیگابایت این پردازنده را همراهی می‌کنند. حافظه ذخیره‌سازی این دستگاه توسط یک کارت حافظه microSD قابل گسترش است.

ویوو Y95 به صورت رسمی معرفی شد
پنل پشتی Y95 محل قرارگیری یک دوربین دوگانه است که سنسورهای آن قدرت 13 و 2 مگاپیکسلی دارند که لنز 2 مگاپیکسلی فقط یک سنسور تشخیص عمق است. دوربین سلفی این گوشی هوشمند که در ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر قرار گرفته، دارای قدرت 20 مگاپیکسلی است. در تبلیغات کمپانی ویوو دیده می‌شود که دوربین سلفی گوشی Y95 قابلیت‌های هوش مصنوعی دارد که دارای حالت شب است و می‌تواند به عنوان سیستم تشخیص چهره برای باز کردن قفل گوشی مورد استفاده قرار گیرد.

یک باتری به ظرفیت 4030 میلی‌آمپر ساعت این گوشی را روشن نگه می‌دارد. سیستم عامل این دستگاه به صورت پیش فرض اندروید 8.1 Oreo در نظر گرفته شده که با رابط کاربری انحصاری ویوو، FunTouch 4.5 همراه شده است.

ویوو Y95 به صورت رسمی معرفی شد
در حال حاضر، صحبتی از این مسئله وجود ندارد که آیا این گوشی برای بازارهای خارج از فیلیپین عرضه خواهد شد یا خیر اما قیمت آن به طور کامل مشخص شده است. قیمتی که ویوو برای این گوشی‌ها اعلام کرده، 263 دلار است. همچنین مشخص شده است که ویوو Y95 در دو رنگ مشکی و قرمز عرضه خواهد شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43456 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: باشگاه خبرنگاران تاریخ خبر: 1397/08/28 تعداد مشاهده: 1912
کلید واژه ها:
سافت گذر