کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316163 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

3 روش برای اینکه هیچگاه حافظه داخلی گوشی پر نشود

فرقی نمی‌کند شما از چه گوشی استفاده می‌کنید زیرا همیشه این احتمال وجود دارد که حافظه داخلی موبایلتان پر شود. بروزرسانی‌ها از گوگل پلی استور، داده‌های نقشه‌های آفلاین، بازی‌های سنگین، تصاویر، ویدیوها و . . . ، معمولاً از جمله مواردی هستند که سبب اشغال شدن حافظه داخلی می‌شوند. حالا اگر شما هم می‌خواهید بیاموزید که چگونه اجازه ندهید حافظه داخلی گوشی‌تان پر شود، با سافت گذر همراه باشید.

حافظه داخلی اندروید iOS گوشی

حافظه داخلی پر علاوه بر اینکه سرعت گوشی را کاهش می‌دهد، امکان آپدیت کردن اپلیکیشن‌ها را نیز فراهم نمی‌کند و بعضاً نمی‌توان تصاویر جدیدی گرفت بنابراین سه روش زیر را یاد بگیرید تا دیگر با چنین مشکلی روبه‌رو نشوید.

1. حافظه داخلی گوشی را پاک کنید

حافظه یک گوشی هوشمند معمولاً با سه چیز اشغال می‌شود:

الف) داده اپلیکیشن‌ها

ب) داده مخفی اپلیکیشن‌ها

پ) داده‌های کاربر (تصاویر، فایل‌های صوتی، ویدیو و . . . )

خوشبختانه امکان کنترل کردن همه این موارد وجود دارد فقط کافی است کمی وقت بگذارید و نرم‌افزارهایی که استفاده نمی‌کنید و داده‌های مخفی موجود را بشناسید و در مرحله آخر، آنها را حذف نمایید و یا از یک اپلیکیشن دیگر بخواهید این کار را برایتان انجام دهد.

نرم‌افزار SD Maid یکی از برنامه‌هایی است که این اتفاق را برای شما رقم خواهد زد. ضمن اینکه ES File Explorer نیز حافظه داخلی گوشی‌تان را آنالیز می‌نماید و فایل‌های موجود از نرم‌افزارهایی که لغو نصب کرده‌اید را به شما نشان می‌دهد تا آنها را حذف کنید.

حافظه داخلی اندروید iOS گوشی

در اکثر مواقع نیازی نیست داده‌های شخصی خود را حذف نمایید بلکه می‌توانید آنها را به مموری کارت انتقال دهید. برای مثال، فایل‌های DCIM، Music و Videos را برای امنیت بیشتر بهتر است به مموری کارت یا حتی دستگاه دیگر منتقل کنید. برای این کار یا به صورت دستی اقدام نمایید و یا دستگاهتان را به رایانه وصل کرده و قفل آن را باز کنید. فولدرهایی که به آنها در گوشی خود نیاز ندارید را به رایانه بیاورید. فقط توجه داشته باشید که پوشه‌های مختلف از اپلیکیشن‌های گوناگون را چک کنید زیرا هر فایلی حاوی داده‌هایی است که شما آنها را فراموش کرده‌اید.

حافظه داخلی اندروید iOS گوشی

برخی از رابط‌های کاربری مانند EMUI شرکت هوآوی، دارای گزینه پاکسازی حافظه داخلی سیستم هستند که کار شما را سریع‌تر و راحت‌تر می‌کنند.

2. مموری کارت با ظرفیت بیشتری استفاده کنید

بر خلاف گوگل که سعی می‌کند کارایی مموری کارت را کاهش دهد ولی این قطعات کوچک همواره محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند. اگر فکر می‌کنید نمی‌توانید در گوشی خود مموری کارت قرار دهید، باید بگوییم امکان این کار وجود دارد.

حافظه داخلی اندروید iOS گوشی

استفاده از کارت حافظه برای حافظه داخلی بیشتر اصلاً عجیب و غریب نیست بلکه سبب می‌شود ظرفیت محدود دستگاه نیز با محتواهای غیرضروری پر نشود. اگر می‌توانید در گوشی‌تان مموری کارت قرار دهید، بهترین کار استفاده از این آپشن است اما اگر امکان انجام چنین کاری وجود ندارد، از یک کابل OTG که به آن فلش وصل می‌شود استفاده کنید تا داده‌های مورد نظرتان را انتقال دهید، ضمن اینکه همیشه آنها را همراه خود داشته باشید.

حافظه داخلی اندروید iOS گوشی

شما می‌توانید برخی از نرم‌افزارها را به فلش خود منتقل کنید که البته این کار کمی ریسک دارد زیرا امکان بروزرسانی اطلاعات آن برنامه از بین خواهد رفت بنابراین بهترین کار انتقال تصاویر، ویدیوها، اسناد، فایل‌های صوتی و . . . می‌باشد.

3. از حافظه‌های ابری استفاده کنید

اگر تصاویر و ویدیوها و فایل‌های صوتی بیشترین ظرفیت حافظه گوشی را اشغال کرده‌اند، آنها را به یک حافظه ابری انتقال دهید. اپلیکیشن Google Photos حافظه داخلی بی‌نهایت را برای ذخیره‌سازی تصاویر در اختیار شما قرار می‌دهد البته در صورتی که هر عکس کمتر 16 مگابایت است. ضمن اینکه امکان ذخیره کردن ویدیوهای 1080p به صورت رایگان نیز فراهم شده است. Google Photos تنها یک نمونه بود و اپلیکیشن‌های زیادی در گوگل پلی استور وجود دارد.

حافظه داخلی اندروید iOS گوشی

به علاوه، Google Play Music نیز به شما اجازه می‌دهد فایل‌های صوتی خود را به صورت آنلاین ذخیره کنید هرچند انجام این کار برای فایل‌هایی که خارج از سرویس گوگل دانلود کرده‌اید، کمی با سختی روبه‌روست. همچنین امکان گوش دادن به موسیقی از طریق اسپاتیفای، SoundCloud و iHeartRadio نیز وجود دارد ولی باید در نظر داشته باشید که اجرای فایل‌های صوتی اینترنت زیادی مصرف می‌کند.

اگر می‌خواهید فایل‌های صوتی خود را در Google Play Music ذخیره کنید، شما به یک اپلیکیشن مکمل یا افزونه گوگل کروم در رایانه‌تان نیاز دارید. راهکارهای انجام این کار با رفتن به Music> Add Music فراهم شده است. امکان آپلود تعداد 50,000 فایل صوتی وجود دارد. همچنین شما می‌توانید آلبوم‌های برگزیده خود را از طریق سنجاق کردن آنها قابل‌اجرا کنید.

خلاصه

با چند راهکار ساده می‌توانید مطمئن باشید که هیچ‌وقت حافظه داخلی گوشی‌تان پر نمی‌شود. فقط کافی است اگر به یکی از گزینه‌های ارائه شده علاقه ندارید، روش دیگر را امتحان کنید.

شما چگونه حافظه داخلی گوشی خود را آزاد می‌کنید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43458 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/08/29 تعداد مشاهده: 2345
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر