کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316213 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پلتفرم‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی که باید آنها را بشناسید

پلتفرم‌های هوش مصنوعی از ماشین‌ها بهره می‌برند تا فعالیت‌های شناختی ذهن انسان مانند یادگیری، حل مشکلات، استدلال و . . . را تقلید کنند. دیگر کارکردهای هوش مصنوعی به یادگیری ماشینی و تشخیص صوت نیز مربوط می‌شود. در این خبر سعی کرده‌ایم نگاهی به کمپانی‌هایی که سیستم‌های این‌چنینی تولید کرده‌اند بیندازیم و ببینیم این تکنولوژی چگونه باعث شده‌اند کاربران به آن علاقه‌مند شوند. با سافت گذر همراه باشید.

یادگیری ماشینی هوش مصنوعی پلتفرم

یادگیری ماشینی Azure مایکروسافت

سیستم Azure مایکروسافت به مشاهده ابری پیشرفته‌ای مربوط می‌شود که با هدف آسان‌سازی یادگیری ماشینی تجاری طراحی شده است. این فناوری به شرکت‌ها امکاناتی ارائه می‌کند تا تجارتشان را گسترش داده و بهترین روش‌های مطالعاتی و الگوریتم‌ها را بشناسند. این ابزار هم‌اکنون در ایکس‌باکس، موتور جستجو بینگ و مایکروسافت R وجود دارد.

یادگیری ماشینی هوش مصنوعی پلتفرم

Azure مایکروسافت ابزارهایی می‌سازد که به عنوان سرویس‌های وب در دقایق کوتاهی به کار می‌روند تا داده‌ها را از هر جای کره زمین به یک‌دیگر متصل نمایند. کمپانی‌ها می‌توانند ایده‌های خود را در فروشگاه یادگیری ماشینی عرضه کرده و در اختیار دیگران قرار دهند. بسیاری از شرکت‌های بزرگ در دنیا از Azure مایکروسافت استفاده می‌کنند مانند BMW.

موتور یادگیری ماشینی گوگل کلود

APIها یا رابط‌های میانجی برنامه‌های کاربردی که توسط گوگل کلود ارائه شده‌اند به شما اجازه می‌دهند تا مدل‌های یادگیری ماشینی بسازید. این ابزارها مبتنی بر پیش‌بینی‌های ابری می‌باشند که داده‌های مختلف را برای اپلیکیشن‌ها بررسی می‌کنند؛ مانند تشخیص پیام‌های اسپم. همچنین، API پیش‌بینی کننده گوگل توانایی‌های یادگیری خودکار را نیز به وجود می‌آورد و می‌تواند ارزش عددی را محاسبه کند و یا یک دسته‌بندی را بر اساس داده‌های مشاهده شده بر دسته‌بندی دیگر ترجیح دهد.

یادگیری ماشینی هوش مصنوعی پلتفرم

با این ویژگی‌ها، شما می‌توانید اپلیکیشن‌هایی تولید کنید که می‌توانند فیلم‌های مورد علاقه و اقلامی که کاربر می‌خواهد بخرد را پیش‌بینی کنند. گوگل همچنین مدل‌های آماده دانلودی را در اختیار افراد قرار داده تا از طریق TensorFlow SDK (چارچوب منبع آزاد ساخته شده برای یادگیری ماشینی) ویرایش کنند. البته اگر این مدل‌ها را نخواستید، می‌توانید از ML Framework بهره ببرید.

Dialog Flow ( یا API.AI پیشین)

Dialog Flow به کاربران اجازه می‌دهد تا ارتباطات زبانی طبیعی و خاص را برای ربات‌های چت، اپلیکیشن‌ها، سرویس‌ها و دستگاه به وجود آورند. این پلتفرم دارای ابزارهای شناختی طبیعی زبانی است تا مکالمات طبیعی و خاصی ارائه کنند و یا اقداماتی انجام دهند تا با کاربران ارتباط برقرار نمایند.

این سیستم زبانی پکیج‌های از پیش معنی شده دانش که طی چندین سال جمع‌آوری شده‌اند (مانند داده‌های دایره المعارف، آب و هوا، اخبار، رزرواسیون و یا برنامه پرواز هواپیماها) را به کار می‌گیرد. شرکت‌های زیادی تا کنون از Dialog Flow استفاده کرده‌اند و می‌کنند که می‌توانیم از آن جمله به پیتزا Domino، خطوط هوایی سنگاپور، مرسدس بنز و وال‌استریت‌ژورنال اشاره کنیم.

Premonition

فکر می‌کردید هوش مصنوعی ارتباطی با قانون ندارد؟ باید بگوییم اصلاً چنین چیزی درست نیست. یک وکیل ممکن است بسیار موفق باشد ولی همیشه این مورد برای افراد اهمیت ندارد. موارد زیادی وجود دارند که هزینه‌های زیادی می‌گیرند ولی اصلاً خوب کار نمی‌کنند، البته برعکس این موضوع نیز اتفاق افتاده است.

اگر می‌خواهید به خاطر جستجوی وکیل موردنظر خسته نشوید، از Premonition که یک سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی است و از داده‌های مربوط به قانون، وکلا و قضات دارد استفاده کنید. این سیستم می‌تواند در یک ثانیه بیش از 50000 سند را بررسی کرده و بخواند. سپس با توجه به اطلاعات ارائه شده، به شما پیشنهاد می‌کند که باید کدام وکیل را برگزینید. Premonition همچنین می‌تواند حقوق ساعاتی یک وکیل را محاسبه کرده و مدت زمان طول کشیدن یک پرونده و میزان احتمال پیروزی شما را اعلام کند.

آیا شما هم پلتفرم‌های هوش مصنوعی یا یادگیری ماشینی دیگری را می‌شناسید که به این لیست اضافه کنیم؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43544 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/09/08 تعداد مشاهده: 1614
سافت گذر