کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316239 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دوربین گوشی‌های هوشمند و تغییر در شیوه‌های خرید کالا

با وجود گوشی‌های هوشمند و دوربین فوق‌العاده آنها، اصلاً نیازی به دوربین‌های بزرگ نیست. امروزه تلفن‌های همراه دوربین‌های بسیار قدرتمندی دارند که دارندگان آنها می‌توانند با خیال راحت از این محصولات استفاده کنند. اما مطلبی که شاید کمتر به آن توجه کرده باشید این است که دوربین گوشی‌های هوشمند در شیوه خرید شما تأثیر مستقیم دارند. حتماً می‌پرسید چگونه؟ با سافت گذر همراه باشید تا به این سؤال پاسخ دهیم.

اپلیکیشن نرم‌افزار واقعیت افزوده AR اندروید iOS

سخت است قبول کنیم ولی باید کلمه "تلفن" را از عبارت "تلفن همراه" حذف کنیم زیرا معمولاً با این دستگاه‌ها دیگر تماس برقرار نمی‌کنیم. شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های مختلف به کلی عادات ما را تغییر داده‌اند و مهم‌تر از همه، دوربین‌های هوشمند نیز بسیار پیشرفته‌تر شده‌اند.

حالا این دوربین‌ها می‌توانند ما را هنگام خرید کالا نیز یاری کنند زیرا ابزارهای بسیار قدرتمندی هستند و کارایی فراتر از عکاسی دارند. شما با یک اپلیکیشن مناسب، می‌توانید اطلاعاتی را در مورد خرید خودتان به دست آورید. قادر خواهید بود به دنبال آیتم‌های مد نظرتان باشید و آنها را به لیست کالاهای مورد علاقه‌تان بیفزایید و یا توضیحات یک محصول را از زبانی به زبان دیگر ترجمه کنید. به علاوه، دوربین‌ها حتی می‌توانند به شما کمک کنند که چه‌قدر می‌توانید تخفیف بگیرید.

برای اینکه درباره موارد گفته شده اطلاعات بیشتری کسب کنید، ادامه مقاله را بخوانید.

تصاویر؛ موتورهای جستجو در دستان شما

دوربین گوشی‌های هوشمند شما می‌توانند یک موتور جستجو بصری باشند. آیا تا حالا پیش آمده که از یک کالا خوشتان آمده باشد و بخواهید در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ باید بگوییم که دوربین گوشی‌های هوشمندتان چند کارایی دارند که این امکان را برای شما فراهم می‌کنند.

برخی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند از فناوری هوش مصنوعی بهره می‌برند که در اپلیکیشن دوربین آنها قرار دارد. فقط کافی است دوربین دستگاهتان را اجرا و حالت آن را انتخاب کنید و عکس بگیرید. سپس هوش مصنوعی در اینترنت به دنبال آن کالا می‌گردد و نتایج و اطلاعات مفیدی به شما ارائه خواهد داد.

اپلیکیشن نرم‌افزار واقعیت افزوده AR اندروید iOS

البته اپلیکیشن‌های دیگری نیز هستند که کارایی مشابهی دارند. برای مثال، Google Lens و CamFind (که یک موتور جستجو به حساب می‌آید و از تصاویر به جای کلمات استفاده می‌کند). این اپلیکیشن که از فناوری تشخیص تصویر CloudSight API بهره می‌برد، هم برای اندروید در دسترس است و هم برای iOS. متأسفانه این برنامه‌ها به طور 100 درصدی دقیق نیستند ولی در اکثر موارد، وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهند.

شما همین کار را می‌توانید با اسکن بارکد کالاها انجام دهید. برای مثال، Amazon App (اپلیکیشن آمازون) با قرائت بارکد یک محصول، آن را در میان داده‌های وسیع خود جستجو می‌کند و به شما اجازه می‌دهد میان دیگر کالاهای مشابه مقایسه‌ای انجام دهید.

محاسبه تخفیف یک کالا

حتماً تا به حال دیده‌اید که یک کالا در یک فروشگاه 33 درصد تخفیف خورده است. در این شرایط، قطعاً می‌خواهید قیمت نهایی یک محصول را مشاهده کنید ولی حوصله محاسبه آن را ندارد. در این‌جا راهکاری هست که اصلاً به ماشین‌حساب نیازی ندارد.

اپلیکیشن Photomath  (برای iOSهمان راه‌حلی است که به شما گفتیم. با این برنامه، دیگر محاسبه تخفیف‌ها عذاب‌آور نخواهد بود. هدف اصلی از طراحی این نرم‌افزار کمک به دانش‌آموزان ریاضی بوده است. Photomath نه تنها پاسخ صحیح و دقیق را در اختیار شما قرار می‌دهد بلکه چگونگی دستیابی به آن پاسخ را نیز به نمایش می‌گذارد.

اپلیکیشن نرم‌افزار واقعیت افزوده AR اندروید iOS

نکته جذاب دیگر در مورد Photomath این است که شما می‌توانید با اسکن یک معادله، عملیات جبری و یا هر عدد دیگری، راه‌حل را به دست آورید؛ حال آن‌که فرقی نمی‌کند مسئله تایپ شده است یا دست‌نوشته.

فرض کنید در یک کشور خارجی هستید و با زبان مردم آن منطقه آشنایی ندارید، محصولی می‌بینید و دوست دارید آن را بخرید و نمی‌دانید اطلاعات تایپ شده روی آن به چه معنی هستند. در چنین شرایطی شما می‌توانید از راهکار اولی که در این مقاله دیدید استفاده کنید. حال اگر این شیوه نتیجه‌ای در بر نداشت چه؟

راهکار دیگر، ترجمه متون با استفاده از اپلیکیشن Google Translate (گوگل ترنسلیت برای iOS) است. با کمک این نرم‌افزار نیازی نیست هر چه را که می‌بینید تایپ کنید؛ به خصوص برای زبان‌هایی با حروف ناآشنا مانند چینی، روسی یا ژاپنی.

تمام کاری که باید انجام دهید این است که اپلیکیشن Google Translate را اجرا و آیکون دوربین را انتخاب کنید و سپس متن مورد نظر را درون چارچوب ارائه شده قرار دهید. این نرم‌افزار متن را شناسایی و آن را ترجمه می‌کند. هدف اصلی از افزودن این ویژگی، ترجمه علائم راهنمایی و رانندگی بود ولی قطعاً در زمینه‌ای که ما گفتیم نیز کاربرد خواهد داشت.

تکنولوژی که هم‌اکنون وجود دارد ولی ما از آن اطلاع نداریم

واقعیت افزوده یکی از فناوری‌هایی می‌باشد که حالا به خرید کردن ما نیز مربوط می‌شود. برای مثال با استفاده از AR می‌توانید ببینید که آیا میزی که می‌خواهید بخرید برای اتاق شما مناسب است یا خیر.

این راهکار هم‌اکنون به وسیله کمپانی‌هایی نظیر IKEA در اختیار افراد قرار گرفته است. با استفاده از اپلیکیشن IKEA Place، که هم برای اندروید در دسترس است و هم برای iOS، شما می‌توانید یک آیتم را از میان 2000 کالای آن برگزینید و سپس محصول را در شرایط واقعی و با استفاده از دوربین گوشی هوشمندتان مشاهده کنید. با استفاده از AR یا واقعیت افزوده، این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد بافت پارچه یا نور و افکت‌های دیگر که در اتاق هستند و روی آن شیء می‌افتند را مشاهده کنید.

این تکنیک برای افرادی که حوصله رفتن به بازار ندارند کارایی بسیاری دارد زیرا می‌توانند از خانه نیز کالاهای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

آیا شما هم راهکارهای این‌چنینی دیگری را می‌شناسید؟ آنها را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43567 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/09/10 تعداد مشاهده: 1784
سافت گذر