کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316301 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین نرم‌افزارهای ترجمه متن، عکس، صدا و . . .

دانلود یک اپلیکیشن ترجمه مناسب برای برطرف کردن نیازهای روزمره یک ضرورت است. تا کنون نرم‌افزارهای مختلفی برای اهداف مختلف تست شده‌اند ولی تنها برخی از آنها نسبت به دیگر اپلیکیشن‌ها عملکرد بهتری داشتند. در ادامه می‌توانید با بهترین نرم‌افزارهای ترجمه متون، عکس، صدا و . . . آشنا شوید پس با سافت گذر همراه باشید.

اپلیکیشن ترجمه مترجم اندروید نرم‌افزار گوگل گوگل ترنسلیت مایکروسافت دیکشنری

بهترین گزینه از هر نظر: Google Translate (گوگل ترنسلیت)

اپلیکیشن ترجمه مترجم اندروید نرم‌افزار گوگل گوگل ترنسلیت مایکروسافت دیکشنری

اگر می‌خواهید اپلیکیشنی داشته باشید که از هر نظر کامل است، باید سراغ Google Translate بروید. این مترجم با هر اپلیکیشن اندرویدی سازگار است بنابراین امکان ترجمه متون در واتس‌اپ، فیسبوک، فیسبوک مسنجر، Evernote، گوگل کروم، Feedly و . . . به راحتی امکان‌پذیر است.

این سرویس ترجمه از 103 زبان پشتیبانی می‌کند و برای آن فرقی ندارد که شما متن را تایپ می‌نمایید یا از آن عکس می‌گیرید. البته ترجمه صوتی گوگل ترنسلیت به 32 زبان محدود است که در آینده گسترده‌تر خواهد شد.

جذاب‌ترین ویژگی مترجم گوگل، ترجمه سریع متون از روی عکس‌هاست که می‌تواند همه نوع نوشته‌ای را از هر جایی ترجمه کند ضمن اینکه اصلاً مهم نیست اندازه یا نوع فونت چگونه است. این کارکرد نیز توانایی ترجمه 37 زبان را دارد ولی به سرعت کار خود را انجام می‌دهد. در پایان اشاره کنیم که در صورت دانلود پکیج‌های مربوطه، امکان ترجمه آفلاین نیز فراهم است.

بهترین گزینه برای ترجمه آفلاین: Microsoft Translator (مایکروسافت ترنسلیت)

اپلیکیشن ترجمه مترجم اندروید نرم‌افزار گوگل گوگل ترنسلیت مایکروسافت دیکشنری

مایکروسافت با عرضه ابزار ترجمه کاربردی خود، وارد دنیای نرم‌افزارهای اندرویدی شد. این اپلیکیشن پیچیده که توانایی پشتیبانی از 44 زبان را دارد، جهت استفاده آفلاین طراحی شده است. دانلود این زبان‌ها بسیار آسان می‌باشد. البته شما باید هر کدام از آنها را که 200 مگابایت حجم دارند به صورت جداگانه بارگذاری کنید تا از نرم‌افزار به صورت آفلاین بهره ببرید.

رابط کاربری مایکروسافت ترنسلیت بسیار ساده بوده و به خوبی طراحی شده است. هنگامی که این نرم‌افزار را باز می‌کنید، 4 دکمه برای دسترسی سریع در اختیارتان قرار می‌گیرد؛ ترجمه با تشخیص صوت، ترجمه با کیبورد و ترجمه دوطرفه.

اگرچه رابط کاربری این اپلیکیشن نسبت به دیگر برنامه‌های مشابه زیباتر است ولی کارایی آنها را ندارد. البته مایکروسافت ترنسلیت نمی‌تواند به سرعت گوگل ترنسلیت ترجمه کند ولی با سیستم عامل Wear OS سازگاری دارد که دیگر اپلیکیشن‌ها چنین کارایی ندارند.

بهترین گزینه برای ترجمه با تشحیص صدا: Translate Voice

اپلیکیشن ترجمه مترجم اندروید نرم‌افزار گوگل گوگل ترنسلیت مایکروسافت دیکشنری

Translate Voice بهترین نرم‌افزار ترجمه از طریق تشخیص صداست. فقط کافی است یک کلمه یا یک پاراگراف برای آن بخوانید تا اپلیکیشن شروع به ترجمه کند. بستگی به شما و سیستم تشخیص صدای گوشی دارد بنابراین نتیجه قطعاً متغیر خواهد بود.

کارایی این نرم‌افزار وقتی در شرایطی هستید که امکان تایپ کردن وجود ندارد، بیشتر به چشم خواهد آمد. با Translate Voice شما می‌توانید عبارات مختلف را بگویید و سپس اپلیکیشن مذکور آن جملات را برای دیگران ترجمه کند.

متأسفانه Translate Voice به خاطر کارایی‌های مختلف خود محدود است. اگر شما به گزینه دیگری نیاز دارید که در سرویس‌هایش گسترده‌تر باشد، باید سراغ بقیه برنامه‌ها بروید.

بهترین گزینه بدون تبلیغ: Linguee

دیکشنری Linguee یک لغت نامه چند کاربره و نرم‌افزار زبان است که حتی خرید درون برنامه‌ای یا تبلیغات نیز در آن دیده نمی‌شود. این اپلیکیشن از زبان‌های اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی، روسی، چینی، ژاپنی، ایتالیایی، لهستانی و هلندی پشتیبانی می‌کند. جدای از ترجمه ساده لغات، امکان کار کردن با آن به صورت آفلاین نیز وجود دارد تا بتوانیم جملات نمونه، تلفظ و جستجو را انجام دهیم.

رابط کاربری Linguee بسیار ساده و جذاب است به طوری که اگر خدمات آن گسترده‌تر بود، قطعاً رقیب جدی برای گوگل ترنسلیت می‌شد. به هر حال، همان زبان‌هایی که پشتیبانی می‌کند نیز بسیار عالی و با دقت زیاد به کار می‌آیند. بنابراین اگر می‌خواهید یکی از زبان‌های نامبرده را مورد استفاده قرار دهید، حتماً Linguee را نصب نمایید.

بهترین گزینه از نظر سادگی: Easy Language Translator

اپلیکیشن ترجمه مترجم اندروید نرم‌افزار گوگل گوگل ترنسلیت مایکروسافت دیکشنری

اگر می‌خواهید یک اپلیکیشن ساده برای ترجمه متون داشته باشید، Easy Language Translator بهترین گزینه است. این نرم‌افزار برای افراد آماتور بسیار کارآمد می‌باشد ولی فقط دو گزینه ترجمه دارد؛ تایپ کردن و صحبت کردن. هر دو این آپشن‌ها به سرعت کار محول شده را انجام می‌دهند.

دکمه‌های موجود در Easy Language Translator علامت‌های بزرگی دارند بنابراین تشخیص زبان‌ها بسیار راحت است. ضمن اینکه فونت بزرگ این اپلیکیشن مشاهده متن ترجمه شده را برای شما آسان می‌کند. البته کاربردهای محدود نرم‌افزار به سادگی آن افزوده است.

تنظیمات پیش‌فرض Easy Language Translator به سلایق کاربر نزدیک هستند ولی به هر حال شما می‌توانید آنها را تغییر دهید. 10 اندازه فونت و 6 تم در این نرم‌افزار وجود دارد که انتخاب کاربردهای مختلف مانند دیکشنری، علائم آوایی و اصلاح اشتباهات بر عهده شماست.

بهترین گزینه برای ترجمه لغت به لغت: PONS

اپلیکیشن ترجمه مترجم اندروید نرم‌افزار گوگل گوگل ترنسلیت مایکروسافت دیکشنری

دیکشنری آنلاین PONS لغت نامه همراه با مترجم است که می‌تواند جزئیات زیادی از کلمات را پیش روی شما قرار دهد. کلمات انگلیسی معمولاً چند معنی دارند بنابراین PONS در همان رابط کاربری ساده خود آنها را به نمایش می‌گذارد.

برای مثال کلمه current دو معنی "جریان الکتریکی" و یا "جدید" دارد و می‌تواند همزمان هم اسم باشد و هم صفت. حال اگر می‌خواهید یک کلمه را با جزئیات بیشتر بیاموزید، PONS آپشن خوبی است.

این اپلیکیشن برای ترجمه یا پیدا کردن عباراتی که یک کلمه در آن استفاده شده کارایی فراوانی دارد. البته این نرم‌افزار بیشتر برای ترجمه انگلیسی به انگلیسی سودمند است ولی یک جمله را در نیمه دیگر صفحه نمایش به نمایش می‌گذارد.

بهترین گزینه از نظر دقت در ترجمه: iTranslate

اپلیکیشن ترجمه مترجم اندروید نرم‌افزار گوگل گوگل ترنسلیت مایکروسافت دیکشنری

اگر می‌خواهید یک یا دو جمله را ترجمه نمایید، iTranslate دقیق‌ترین نتیجه را به شما ارائه می‌کند. این اپلیکیشن توانایی پشتیبانی از 90 زبان را دارد و می‌تواند در بسیاری از شرایط به شما یاری برساند.

iTranslate همچنین یک برنامه کامل برای تایپ یا کپی متن به حساب می‌آید. کشیدن انگشت، متن زیادی را کپی و به سرعت ترجمه می‌کند. به علاوه، اگر قسمتی از متن ترجمه شده را نیاز داشتید، می‌توانید آن را در موارد مورد علاقه ذخیره کنید.

اگرچه تشخیص صدا بهترین کارایی iTranslate نیست ولی تلفظ صوتی آن بسیار عالی است که می‌تواند متن ترجمه شده را با لهجه‌های مختلف بخواند. برای مثال، امکان انتخاب لهجه انگلیسی آمریکایی، بریتیش یا استرالیایی برای شما فراهم است. شما همچنین می‌توانید انتخاب کنید که یک متن با سرعت کمتری پخش شود.

بهترین گزینه برای پیام‌رسانی: Gboard

اپلیکیشن ترجمه مترجم اندروید نرم‌افزار گوگل گوگل ترنسلیت مایکروسافت دیکشنری

فرقی نمی‌کند که در حال سفر هستید یا به دوستانتان پیام می‌دهید، مطمئناً تایپ کردن یک پیام کار سختی به حساب می‌آید اما با استفاده از Gboard (کیبورد گوگل) این مشکل تا حدود زیادی حل شده است. در واقع این صفحه کلید چند زبانه دارای مترجم درونی می‌باشد.

شما می‌توانید از کیبوردهای مختلف آن برای تایپ کردن به زبان‌های گوناگون بهره ببرید فقط کافی است انگشت خود را روی دکمه فاصله نگه دارید و از بین زبان‌های موجود یکی را برگزینید. ضمن اینکه GBoard برای هر کلمه در هر زبانی که می‌نویسید، یک پیشنهاد می‌دهد و یا اشتباهات آن را اصلاح می‌کند.

جادوی Gboard این می‌باشد که دارای قابلیت گوگل ترنسلیت است. این یعنی شما می‌توانید به زبان مادری خود بنویسید و سپس آن را در زبان دیگری به صورت ترجمه شده تحویل بگیرید. فقط زبانی که می‌خواهید را برگزینید تا به طور همزمان متن ترجمه شود. همچنین امکان ویرایش نتایج پیش از ارسال پیام وجود دارد. به علاوه، یک جستجوگر درونی در GBoard کار گذاشته شده که شما می‌توانید معنای آن را پیدا و سپس در جایی که می‌خواهید کپی کنید.

شما از چه نرم‌افزار ترجمه‌ای استفاده می‌کنید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43579 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/09/11 تعداد مشاهده: 2555
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1397/09/16 11:18
گوگل ترنسلیت از همه بهتره البته کیو ترنسلیت هم که شما توی سایت معرفی کردید خوبه