کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316268 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ال سی دی‌ها همچنان پرفروش‌ترند

تلويزيون‌هاي LED همچنان جزو كم‌مخاطب‌ترين نمونه‌هاي تلويزيون در بازار هستند. به طوري كه بر اساس اعلام فعالان حدود 10 تا 15 درصد تقاضا در بازار تلويزيون مربوط به تلويزيون‌هاي LED است و تلويزيون‌هاي LCD حدود 65 تا 70 درصد تقاضا در بازار را به خود اختصاص داده‌اند. ميزان تقاضا براي تكنولوژي جديدتر تلويزيون در بازار داخلي كه 3D است هم حدود 15 تا 20 درصد است.

شايد به همين دليل باشد كه طي هفته‌هاي اخير براي چندمين مرتبه شاهد كاهش قيمت اين نمونه از تلويزيون‌ها در بازار داخلي بوديم. براساس اعلام فعالان بازار، كاهش تقاضا براي نمونه‌هاي LED در حدي بوده است كه طي سال گذشته قيمت اين كالا حدود 20 تا 25 درصد و در مورد برخي از برندها 30 تا 35 درصد كاهش يافته است.

بر اساس اعلام فعالان بازار حتي ارائه هدايا ضمن خريد به خريداران كه شامل انواع سينماي خانگي، دوربين عكاسي و فيلمبرداري
و... بوده است هم نتوانسته است كمكي به جذب مخاطب براي نمونه‌هاي LED در بازار كند .
نمايندگي‌هاي فروش نيز با تاييد اظهارات فعالان بازار مي‌گويند، تلويزيون‌هاي LED از مهجورين بازار تلويزيون هستند و با توجه به اين موضوع كه قيمت بالاتري نسبت به نمونه‌هاي LCD دارند، نتوانسته‌اند حضور موفقي در بازار داشته باشند.

ايزدي، يكي از فعالان بازار در اين باره مي‌گويد، علاوه بر قيمت بالاي نمونه‌هاي LED عوامل ديگري باعث شد در حق اين نوع تلويزيون‌ها اجحاف شود. به گفته وي، فرهنگ‌سازي و تبليغات ضعيف يكي از اين دلايل است.

وقتي مصرف‌كننده نمي‌داند براي يك تكنولوژي نوين بايد پول بيشتري بپردازد، اين اتفاقات رخ مي‌دهد. علاوه بر اين مصرف‌كنندگان ايراني هنوز از نمونه‌هاي LCD استقبال مي‌كنند. تنها به اين دليل كه نمونه‌هاي ال سي دي قيمت پايين‌تري نسبت به ساير نمونه‌هاي تلويزيون دارند.
صائب يكي ديگر از فعالان بازار نيز با بيان اين مطلب كه ميزان تقاضا در بازار براي نمونه‌هاي LED در حدود 70 درصد كمتر از ميزان تقاضا براي نمونه‌هاي LCD است، گفت: يكي از بدشانسي‌هايي كه تلويزيون‌هاي LED به ويژه برخي از سايزها مانند 40 اينچ‌ها با آن مواجه شدند، اين بود كه در فاصله كوتاهي پس از عرضه نمونه‌هاي LED به بازار تلويزيون‌هاي سه بعدی وارد بازار شدند و جذابيت اين تلويزيون‌ها باعث شد تا كمتر خريداري به سمت نمونه‌هاي LED برود. علت هم مشخص است. چرا كه يك مصرف كننده كه قرار است حدود دو ميليون تومان بابت خريد يك تلويزيون LED با سايز 40 اينچ بپردازد، ترجيح مي‌دهد 500 تا 600 هزار تومان بيشتر بپردازد و يك نمونه 3D با پروموشن بهتر خريداري كند. همچنين مصرف‌كننده‌اي كه قدرت خريدش حدود يك ميليون تومان است، يك نمونه LCD را به نمونه‌هاي ديگر ترجيح مي‌دهد.

يكي از مسوولين شركت حافظ پخش كه از كاهش 200 تا 250 هزار توماني قيمت برخي از نمونه‌هاي LED برند سامسونگ در بازار طي دو هفته اخير خبر مي‌دهد، گفت: طي مدت اخير به غير از نمونه‌هاي LED قيمت ساير تلويزيون‌ها تغييري نكرده است و علت هم كاهش شديد تقاضا براي نمونه‌هاي LED بوده است.

مسوول يكي از نمايندگي‌هاي فروش تلويزيون‌هاي سوني در خيابان جمهوري نيز گفت: وقتي يك تكنولوژي جديد وارد بازار مي‌شود و مي‌آيد تا پاجاي پاي يك تكنولوژي محبوب و پرمخاطب مثل LCD بگذارد بايد براي فروش آن برنامه‌ريزي شود. وي نيز از كاهش قيمت نمونه‌هاي LED اين برند طي هفته‌هاي گذشته خبر داد.

ابراهيم درستي، رييس اتحاديه لوازم صوتي و تصويري نيز كه چندي پيش در گفت‌وگو با دنياي‌اقتصاد اعلام كرده بود، قيمت بالاي نمونه‌هاي LED باعث شده است اين نمونه از تلويزيون‌ها در بازار مخاطب چنداني نداشته باشند، گفت: اميدواريم كاهش قيمت‌ها در بازار بتواند كمكي به افزايش تقاضا براي اين تلويزيون‌ها باشد. به گفته وي، در شرایط فعلی به دلیل عواملی همچون کاهش قدرت خرید مردم و همچنین شرایط اقتصادی حاکم در بازار باعث شده تا مشتریان تمایل چندانی به خرید انواع تلویزیون‌های LED و حتي LCD نداشته باشند و هم‌اکنون به دلیل کاهش تقاضا برای انواع تلویزیون‌های LCD و LED بازار این کالای دیجیتالی به سردی سپری می‌شود.
وی تصریح کرد: در شرایط فعلی که بازار این کالای دیجیتالی کم رونق سپری می‌شود، قیمت انواع تلویزیون‌های LCD و LED در روزهای پایانی سال بالا نخواهد رفت و حتي برخي از عرضه‌كنندگان قيمت نمونه‌هاي LED را كاهش داده‌اند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4359 گروه خبری: باکس اطلاع رسانی منبع خبر: WIN BETA تاریخ خبر: 1389/11/10 تعداد مشاهده: 1979
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر