کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316157 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه از هر چیزی در اندروید بکاپ بگیریم؟ + آموزش تصویری

هیچ چیز بدتر از دست دادن اطلاعات شخصی در گوشی یا رایانه نیست به همین دلیل در چنین شرایطی است که ما ارزش بکاپ و فایل‌های پشتیبان را متوجه می‌شویم. به کاربران همیشه توصیه می‌شود پیش از هر کاری (مانند روت کردن یا فلش رام) از داده‌های خود فایل پشتیبانی تهیه کنند. حال اگر نمی‌دانید چگونه از هر اطلاعاتی در اندروید بکاپ بگیرید، این مقاله را بخوانید. با سافت گذر همراه باشید.

بکاپ فایل پشتیبان اندروید iOS سیستم عامل

Google Backup

شاید گوگل بیشتر از خودِ شما علاقه داشته باشد که داده‌هایتان را ذخیره کند. بنابراین راهکارهای ساده‌ای نیز پیش روی شما قرار داده است. فقط کافی است به قسمت‌های زیر بروید:

تنظیمات> بکاپ و راه‌اندازی مجدد> گزینه مربوط به داده مورد نظر (پسورد وای‌فای، داده‌های اپلیکیشن و . . .) را پیدا کنید و سپس از آن فایل پشتیبان تهیه نمایید. همه این اطلاعات در حساب کاربری گوگل ذخیره خواهند شد که پس از نصب دوباره اپلیکیشن، بار دیگر امکان استفاده از آنها فراهم خواهد بود.

بکاپ فایل پشتیبان اندروید iOS سیستم عامل

چگونگی تهیه بکاپ با ابزارهای نرم‌افزاری: Mobikin Assistant

هیچ‌وقت مشخص نیست که چه زمانی ممکن است اطلاعاتی را پاک کنید بنابراین تهیه فایل پشتیبان بهترین راهکار است. شاید اکثر ما، سخت‌ترین روش را یاد گرفته‌ایم اما روش‌های ساده‌تری نیز وجود دارد.

یک راهکار ساده برای اینکه ببینید از داده‌های شما پشتیبان‌گیری شده یا خیر، استفاده از Mobikin Assistant برای سیستم عامل اندروید است. این اپلیکیشن از هر داده‌ای با بیشترین کیفیت و با فرمت اصلی بکاپ می‌گیرد.

اگر شما ابزاری می‌خواهید که بدون دردسر برایتان بکاپ‌گیری را انجام دهد، اپلیکیشن پیشنهاد شده، قسمت‌های سخت را به پایان می‌رساند بنابراین تنها کار شما، دانلود و نصب Mobikin Assistant است.

بکاپ فایل پشتیبان اندروید iOS سیستم عامل

سپس مراحل را یکی‌یکی پشت سر گذاشته تا از داده‌هایتان فایل پشتیبان تهیه شود. به علاوه، این نرم‌افزار فضایی را نیز آزاد می‌کند که یک ویژگی بسیار عالی به شمار می‌رود.

آیا کاربر iOS هستید؟ Mobikin Assistant برای سیستم عامل iOS نیز وجود دارد بنابراین این نرم‌افزار را برای آیفون یا آیپد خود نیز دانلود و نصب کنید.

بکاپ‌گیری دستی

بکاپ فایل پشتیبان اندروید iOS سیستم عامل

اگر نمی‌خواهید تهیه فایل پشتیبان را به اپلیکیشن بسپارید، روشی را خودتان پیش ببرید:

گوشی خود را با کابل USB به رایانه وصل کنید
به فایل‌های گوشی خود بروید
به درون هر فولدر بروید. هر اطلاعاتی را که می‌خواهید ابتدا کپی و سپس پیست کنید

بکاپ‌گیری با اپلیکیشن (مخصوص گوشی‌های روت شده)

بکاپ فایل پشتیبان اندروید iOS سیستم عامل

اگر گوشی شما روت شده است، بنابراین هیچ چیز بهتر از اپلیکیشن Titanium Backup پیش رو نخواهد بود. این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد از هر چیزی در گوشی بکاپ بگیرید. سپس فایل پشتیبان را هر زمانی که می‌خواهید در دسترس است. ضمن اینکه امکان تهیه فایل پشتیبان در هر بازه زمانی مشخصی نیز فراهم شده بنابراین اگر می‌خواهید هر روز این کار را انجام دهید، از این گزینه بهره ببرید.

چگونگی تهیه فایل پشتیبان با نرم‌افزار Titanium Backup

Titanium Backup را روی گوشی روت شده دانلود کنید
اپلیکیشن را اجرا و به آن دسترسی‌های لازم را بدهید
چند تعهدنامه برایتان به نمایش درخواهد آمد که بد نیست نگاهی به آنها بیندازید
سه تب در Titanium Backup وجود خواهد داشت: تب پیش‌نمایش با اطلاعات مربوط، تب بکاپ یا بازیابی، و در نهایت تب مربوط به زمان‌بندی بکاپ‌گیری
به تب بکاپ و بازیابی بروید
محتوایی از داده‌های گوشی همراه با آیکون‌های مربوطه را مشاهده خواهید کرد که نشان می‌دهد آنها بکاپ‌گیری شده‌اند یا خیر
هشدارهای مثلثی شکل یعنی شما هنوز فایل پشتیبانی تهیه نکرده‌اید و شکلک‌های خندان به معنای این است که بکاپ‌گیری انجام شده است

بکاپ فایل پشتیبان اندروید iOS سیستم عامل

اگر می‌خواهید از داده‌ها یا اپلیکیشن‌ها بکاپ‌گیری کنید، روی فایل دارای آیکون تیک ضربه بزنید. این کار شما را به لیستی از اقدامات خواهد برد
سپس از کنار هر اقدامی که می‌خواهید انجام دهید، گزینه اجرا (Run) را بزنید. برای مثال اگر می‌خواهید از اپلیکیشن‌های خود پشتیبان‌گیری کنید، روی گزینه اجرا از کنار Backup all User Apps کلیک کنید و یا اگر می‌خواهید از داده‌های سیستم خود بکاپ تهیه نمایید، اجرا را از کنار Backup all System Data بزنید

بکاپ فایل پشتیبان اندروید iOS سیستم عامل

سپس Titanium Backup شروع به انجام کار مربوط به خود می‌کند که ممکن است کمی طول بکشد
پس از اینکه تمام شد، فایل بکاپ با تاریخ و اسم مربوطه ذخیره می‌شود. ضمن اینکه شما می‌توانید یک فایل فشرده یا zip نیز بسازید تا هر وقت خواستید به آن دسترسی داشته باشید. در ضمن، امکان اجرا فایل بکاپ از طریق خودِ Titanium Backup نیز فراهم است
برای بازیابی در Titanium Backup، به قسمت Batch Actions و به قسمت پایین بیایید

بکاپ فایل پشتیبان اندروید iOS سیستم عامل

گزینه‌هایی را برای کارهایی که پیش از این انجام داده‌اید، زیر تنظیمات بازیابی مشاهده خواهید کرد. در این حالت، همه اپلیکیشن‌ها و داده‌های سیستم را بازیابی کنید
در نهایت، روی گزینه اجرا در کنار اقداماتی که می‌خواهید انجام دهید را کلیک کنید
انتخاب‌های خود را انجام دهید و سپس علامت تأیید سبز رنگ را از گوشه بالا سمت راست بزنید

چگونگی انتقال بکاپ‌های اندروید

با توجه به روش پشتیبان‌گیری، انتقال بکاپ‌ها در اندروید به صورت‌های مختلف انجام می‌شود. به طور کلی اگر شما از Titanium Backup استفاده کرده‌اید، فقط کافی است اپلیکیشن را دوباره نصب نمایید و سپس فولدر بکاپ را در گوشی کپی کنید.

همیشه فایل‌های پشتیبان خود را در رایانه یا دستگاهی غیر از گوشی ذخیره کنید تا بتوانید بدون دردسر آنها را بازیابی نمایید.

راهکارهای تولیدکنندگان

برخی برندها خدماتی را برای جابه‌جایی فایل‌ها ارائه می‌دهند. برای مثال، سامسونگ، موتورولا و سونی از آن جمله هستند. فایده این کار، اتوماتیک بودن آن است اما نکته منفی آن، جابه‌جایی اطلاعات تنها به گوشی به همان برند می‌باشد. گوشی خود را بررسی نمایید تا ببینید آیا اپلیکیشنی برای بکاپ‌گیری وجود دارد یا خیر.

شما از چه روشی برای بکاپ‌گیری استفاده می‌کنید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43597 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/09/14 تعداد مشاهده: 2957
سافت گذر