کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بسته‌های GPRS واقعا رویایی بود

چند ماه پيش همراه اول خدماتي با عنوان بسته‌هاي رويايي همراه اول براي استفاده از سرويس اينترنت خود عرضه كرد كه مشتركان مي‌توانند با ارسال پيامک به شماره 8088 ثبت نام و از آن استفاده كنند؛ اين 4 بسته شامل ظرفيت دانلود با مدت زماني و مبالغ متفاوت اريه شده‌ كه مشتركان در مقاطع مختلف نظر متفاوتي درباره كيفيت آن داشتند.

 GPRS كه در كشور بيش‌تر با نام اينترنت تلفن همراه شناخته شده، جايگزين دسترسي دايل‌آپ به اينترنت در گوشي‌هاي موبايل (مثل سرويس ديتا در GSM) است که مرور سريع‌تر وب را ممکن ساخته و سرويس‌هاي آنلاين را با سرعت بيش‌تري در اختيار قرار مي دهد.

در مقايسه با يک اتصال GPRS، دايل‌آپ به‌جاي استفاده از يک شماره تلفن براي اتصال، از يک (APN (Access Point Node استفاده مي‌کند که بايد در گوشي تنظيم شود و تنظيم اين پارامتر و ساير پارامترهاي لازم براي اتصال به GPRS توسط سرويس OTA انجام مي‌شود.

سرور OTA در اپراتور اول يا همان همراه اول پس از دريافت درخواست شما از طريق لينک‌هايي تنظيمات را در قالب يک پيام کوتاه برايتان ارسال مي‌کند.

پس از باز کردن پيام و زدن کد 1234، تنظيمات به‌طور خودکار در گوشي قرار خواهد گرفت و يا مي‌توانيد با ارسال مدل گوشي به‌صورت انگليسي به شماره 8008 تنظيمات GPRS را دريافت كنيد؛ چنانچه به هر دليل اين کار با مشکل مواجه شود بايد درخواست خود را تکرار کنيد.

مي‌توان درصورت ناموفق بودن، مجددا‎‎‎‎‎‎‎‎ با مرکز پاسخگويي همراه اول به شماره 09990‎‎‎‎‎‎‎ جهت حل مشکل تماس گرفت يا طبق راهنمايي كه در سايت همراه اول وجود دارد، پارامترها را به‌طور دستي در گوشي تنظيم كرد.

هم‌چنين در سيم‌کارت‌هاي اعتباري، با خريد هر بسته، مبلغ بسته از اعتبار مشترک کسر مي‌شود و در سيم‌کارت‌هاي دايمي، با خريد هر بسته، مبلغ بسته در صورتحساب دوره آتي منظور مي‌شود.

بعد از غيرفعال شدن بسته‌ها (اتمام مدت زمان بسته‌هاي خريداري شده)، سرويس اينترنت همراه اول فعال بوده و با تعرفه‌هاي جاري (زمان پيك از 8 تا 23 معادل 14/8 ريال و زمان غيرپيك از 23 تا 8 و روزهاي تعطيل رسمي معادل 4 ريال) محاسبه مي‌شود.

استفاده از بسته‌ها در زمان قطع ارتباط تلفن همراه، امکان‌پذير نبوده و اعتبار بسته به دوره بعد انتقال نمي‌يابد و تکرار استفاده از بسته‌ها نيز پس از مدت اعتبار بسته، به خريد مجدد مشترک بستگي دارد.

در هر زمان تنها مي‌توان از يک بسته استفاده كرد، درخواست فعال‌سازي بسته جديد پس از 24 ساعت باعث لغو بسته جاري و پرداخت هزينه مجدد مي‌شود.

بسته رويايي شماره يك به مبلغ 10 هزار ريال و 24 ساعته و با حجم دانلود نامحدود است و اما مبلغ بسته رويايي شماره دو، 50 هزار ريال به مدت هفت روز و با حجم دانلود نامحدود است.

هم‌چنين بسته رويايي شماره 3 به قيمت 100 هزار ريال به مدت يك ماه و با حجم نامحدود است و بسته رويايي شماره 4 به قيمت 30 هزار ريال و به مدت يك ماه از ساعت 23 تا 8 با حجم دانلود نامحدود است كه مشترك بعد از وارد كردن شماره موبايل و انتخاب بستر مورد نظر بايد دكمه تاييد را فشار دهد.

در صورتي كه گوشي قابليت اتصال به شبکه GPRS را داشته باشد، مي‌تواند با استفاده از درخواست از پورتال همراه اول با آدرس MCI.IR براي ارسال تنظيمات به گوشي خود اقدام كند که تنظيمات به صورت خودكار توسط سيستم با استفاده از يك كوتاه‌پيام براي گوشي ارسال خواهد شد.

بايد پس از دريافت ‌پيام و وارد كردن PIN 1234 تنظيمات را در گوشي ذخيره كرد، در صورتي که گوشي تلفن همراه قابليت انجام تنظيمات خودکار (OTA) را نداشته باشد، مي‌توان به صورت دستي با استفاده از تنظيمات زير گوشي را براي اتصال به شبكه GPRS تنظيم كرد.

*راهنماي تنظيم گوشي‌ با سيستم‌عامل ويندوز

در صورتي كه سيستم عامل گوشي ويندوز است، مي‌توان با استفاده از روش زير گوشي را براي استفاده از سرويس‌هاي GPRS و MMS تنظيم كرد:

- تنظيم اتصال به GPRS

- به منوي "start" برويد

- گزينه "setting" را انتخاب كنيد

- در گزينه "connection"، "GPRS Setting" را انتخاب كنيد

- در گزينه "Manage existing connections"، نام اين اتصال را MCI-GPRS قرار دهيد

- گزينه next را بزنيد

- براي Access point name مقدار mcinet را قرار دهيد و به connection برگرديد و

گزينه "edit proxy server " را انتخاب كنيد

- در گزينه advanced مقادير زير را تعريف كنيد

HTTP Proxy: 192.168.194.73 -

port: 8080

WAP Proxy: 192.168.194.73

port: 9201

طبق اعلام، مناطق تحت پوشش GPRS همراه اول کليه شهرهاي استان‌هاي تهران، گيلان و مازندران و مراکز استان‌ها و مناطق آزاد تجاري است و قرار است تا پايان سال تقريبا تمامي شهرهاي كشور تحت پوشش GPRS همراه اول قرار بگيرند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4361 گروه خبری: باکس اطلاع رسانی منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/11/11 تعداد مشاهده: 1952
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر
نظرات بینندگان

Zakaria rahmane 1392/10/11 00:46
توی شهر سنندج بدرد نمیخوره هیچ کس ازش استفاده نمیکنه من که ندیدم هر کسی هم استفاده کرده پشیمون شده
حتی من خودم چند بار استفاده کردم و کاملا پشیمون شدم lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus