کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316109 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

چگونگی ذخیره‌سازی تصاویر در نسخه‌های مختلف اندروید

آیا می‌دانستید که می‌توانید تصاویر گرفته شده با دوربین گوشی‌تان را مستقیم در مموری کارت ذخیره کرده و حافظه داخلی دستگاهتان را با عکس‌های گرفته شده پر نکنید؟ فرقی نمی‌کند که موبایل شما چیست؛ گلکسی اس 3، اس 9 یا ال‌جی جی 7 و . . . البته برخی نسخه‌های اندروید به شما اجازه انجام این کار را نمی‌دهند ولی این به معنای غیرممکن بودن انتقال عکس‌ها به مموری کارت نیست. با سافت گذر همراه باشید تا با این شیوه‌ها آشنا شوید.

اپلیکیشن دوربین نرم‌افزار سامسونگ اندروید مموری کارت کارت حافظه

فرآیند انتقال تصاویر در اکثر نسخه‌های اندروید شبیه است بنابراین تقریباً همه گوشی‌های اندرویدی کارایی یکسانی در این زمینه دارند. البته تفاوت‌هایی به چشم می‌خورد ولی اگر کمی جستجو کنید، گزینه مدنظر خود را خواهید یافت.

چگونگی ذخیره‌سازی تصاویر در مموری کارت در اندروید 8 یا 9

گوگل معمولاً علاقه خاصی به استفاده از مموری کارت ندارد بنابراین در اندروید 8 یا 9، امکان ذخیره‌سازی تصاویر در مموری کارت وجود ندارد ولی باز هم ترفندهایی در این ورژن از محبوب‌ترین سیستم عامل دنیا به چشم می‌خورد. اگرچه ممکن است که یک کارت حافظه را به عنوان حافظه داخلی جهت ذخیره عکس‌ها تنظیم کنیم ولی بهترین کار دانلود یک اپلیکیشن برای دوربین می‌باشد.

اپلیکیشن دوربین نرم‌افزار سامسونگ اندروید مموری کارت کارت حافظه

Camera MX برترین گزینه برای این منظور است. فقط کافی است این نرم‌افزار را دانلود و محل ذخیره‌سازی را به مموری کارت تغییر دهید.

چگونگی ذخیره‌سازی تصاویر در مموری کارت در اندروید 7

گوشی‌هایی که دارای اندروید 7 هستند، می‌توانند به صورت پیش‌فرض تصاویر را در مموری کارت ذخیره نمایند. برای فعالسازی این گزینه، دو روش وجود دارد که گام اول نصب کارت حافظه و سپس اجرای نرم‌افزار دوربین گوشی است.

در مرحله بعد ممکن است یک پیام پیش روی شما قرار گیرد و بخواهد محل ذخیره‌سازی را تعیین کنید. اگر این پیام را مشاهده نکردید، شما می‌توانید مموری کارت را از درون تنظیمات اپلیکیشن دوربین، به عنوان مسیر پیش‌فرض قرار دهید.

در تصویر زیر سمت راست، می‌توانید ببینید که منوی این نرم‌افزار چه ظاهری دارد بنابراین فقط کافی است به تنظیمات دوربین بروید و گزینه مموری کارت را به عنوان مسیر پیش‌فرض برگزینید.

اپلیکیشن دوربین نرم‌افزار سامسونگ اندروید مموری کارت کارت حافظه

چگونگی ذخیره‌سازی تصاویر در مموری کارت در اندروید 6

ابتدا مموری کارت را در گوشی خود قرار دهید، سپس اپلیکیشن دوربین را اجرا کنید تا یک پیام مشاهده شود که می‌پرسد آیا می‌خواهید تصاویر در کارت حافظه ذخیره شوند یا خیر. این اتفاق در اکثر گوشی‌های دارای اندروید 6 رخ می‌دهد به همین دلیل فقط کافی است گزینه مموری کارت را تأیید نمایید.

اما اگر به هر دلیلی این پیام نمایان نشد، باید به صورت دستی اقدام کنید. به تنظیمات اپلیکیشن دوربین بروید و از قسمت پایین، گزینه محل ذخیره‌سازی را پیدا کنید. از همین قسمت است که می‌توانید بین مموری کارت یا حافظه دستگاه یکی را انتخاب نمایید.

در نظر داشته باشید که در اندروید 6، ممکن است گزینه فرمت کردن مموری کارت را به عنوان حافظه داخلی نیز ببینید؛ این یعنی تصاویر شما بدون انجام اقدامات گفته شده، به صورت اتوماتیک در کارت حافظه ذخیره خواهند شد. با انجام این کار، مموری کارت تنها در گوشی کار خواهد کرد که در آن کارت حافظه را فرمت کردید. این یعنی شما باید گوشی خود را به رایانه وصل نمایید تا فایل‌ها را به صورت دستی به کامپیوتر منتقل کنید.

اپلیکیشن دوربین نرم‌افزار سامسونگ اندروید مموری کارت کارت حافظه

چگونگی ذخیره‌سازی تصاویر در مموری کارت در اندروید 5

در اندروید 5، انتخاب محل ذخیره‌سازی تصاویر آسان‌تر شد زیرا گوشی‌ها توانستند به مسیر کارت حافظه‌های جدا شدنی دسترسی داشته باشند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که ببینید آیا اپلیکیشن دوربین گوشی دارای API هست که از مجوزهای جدید استفاده کند یا خیر. اگر دوربین اجازه نمی‌دهد تصاویر را در کارت حافظه ذخیره نمایید، یک اپلیکیشن دیگر دانلود کنید و از درون تنظیمات به دنبال گزینه مربوط به تغییر محل ذخیره عکس‌ها باشید.

چگونگی ذخیره‌سازی تصاویر در مموری کارت در اندروید 4.4

اندروید 4.4 میانه خوبی با ذخیره‌سازی تصاویر در مموری کارت ندارد و راهکاری نیز در اختیار کاربر نمی‌گذارد تا این اقدام به راحتی انجام شود بنابراین عکس‌های گرفته شده را به صورت پیش‌فرض در حافظه داخلی دستگاه سیو می‌کند. یک راه آسان، دانلود اپلیکیشن Camera MX است که شما می‌توانید با استفاده از آن به هدف خود برسید. ضمن اینکه این نرم‌افزار می‌تواند گزینه‌های پیش‌فرض گوشی را تغییر دهید.

اپلیکیشن دوربین نرم‌افزار سامسونگ اندروید مموری کارت کارت حافظه

فقط کافی است نرم‌افزار دوربین را باز کنید و سپس مموری کارت را به عنوان محل ذخیره‌سازی برگزینید.

چگونگی ذخیره‌سازی تصاویر در گوشی‌های سامسونگ

در این گوشی‌ها، فرآیند ذخیره تصاویر آسان‌تر است. ابتدا یک کارت حافظه در دستگاه بگذارید تا پیام مربوطه پس از اجرای نرم‌افزار دوربین نمایش داده شود.

اپلیکیشن دوربین نرم‌افزار سامسونگ اندروید مموری کارت کارت حافظه

اگر این پیام مشاهده نشد، به اپلیکیشن دوربین رفته و از طریق تنظیمات، گزینه پیش‌فرض را تغییر دهید.

اپلیکیشن دوربین نرم‌افزار سامسونگ اندروید مموری کارت کارت حافظه

آیا شما برای انجام این کار از نرم‌افزار خاصی استفاده می‌کنید؟ نام آن را با دیگر در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43645 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/09/18 تعداد مشاهده: 1612
سافت گذر