کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سوءاستفاده‌ سایت‌های آلوده از باگ یازده ساله‌ فایرفاکس

طبق گزارش‌ها، باگ یازده‌ساله‌ای در مرورگر فایرفاکس وجود دارد که زمینه‌ی سوءاستفاده‌ کلاه‌برداران اینترنتی از کاربران را فراهم کرده است.
سوءاستفاده‌ سایت‌های آلوده از باگ یازده ساله‌ فایرفاکس
کلاه‌برداران اینترنتی و تبلیغ‌دهندگان غیرقانونی و سازندگان برنامه‌های مخرب مشغول سوء‌استفاده از باگ موجود در مرورگر فایرفاکس هستند که کاربران را در سایت‌های آلوده به‌دام می‌اندازد.

البته این مشکل را نمی‌توان چندان بزرگ دانست؛ چراکه که فضای اینترنت سرشار از چنین آلودگی‌هایی است. نکته‌ی مهم و عجیب این است که این سایت‌ها از حقه‌ی جدید و نوظهوری استفاده نمی‌کنند؛ بلکه از باگی در فایرفاکس بهره‌می‌برند که مهندسان موزیلا در یازده سال گذشته از حل آن عاجز بوده‌اند. این باگ برای اولین‌بار در آوریل۲۰۰۷ گزارش شده است.

این باگ کاربر را به وب‌سایتی آلوده هدایت می‌کند که درون کدهای منبع آن آی‌فِریمی وجود دارد که تگی برای نمایش محتوای وب‌سایت دیگری در وب‌سایت میزبان است. این آی‌فِریم درخواست احرازهویتی مبتنی بر HTTP برای دامنه‌ی دیگری ایجاد می‌کند. درنتیجه، داخل این آی‌فریم صفحه‌ی هویت‌سنجی مانند شکل زیر در وب‌سایت آلوده به‌نمایش در‌می‌آید.

باگ فایرفاکس
در چند سال گذشته، کلاه‌برداران اینترنتی و سازندگان برنامه‌های مخرب از این باگ بهره برده‌اند تا کاربران را به ورود به وب‌سایت‌های آلوده‌‌ی مختلف مجبور کنند. از جمله‌ی این وب‌سایت‌ها، می‌توان به صفحات کلاه‌برداری اینترنتی، صفحات تبلیغاتی چرخه‌ای خودکار، صفحات خرید کارت‌های هدیه‌ی تقلبی یا دانلود بدافزار‌های آلوده اشاره کرد.

هرگاه قربانی سعی کند از این وب‌سایت‌ها خارج شود، صاحبان آن‌ها صفحه‌ی هویت‌سنجی را به‌صورت چرخه‌وار روی دستگاه کاربر به‌نمایش می‌گذارند. درنتیجه‌، هربار که کاربر از آن خارج شود، دوباره صفحه‌ی هویت‌سنجی جدیدی به‌نمایش در‌می‌آید که عملا او را تا زمان بستن کامل مرورگر در دام خود نگه می‌دارد. تنها راه خلاصی از این مشکل، بستن کامل مرورگر و بازکردن مجدد آن است.

بااین‌حال علی‌رغم گزارش‌شدن این مشکل در زمان‌های مختلف، به‌دلایل نامعلومی هنوز از برطرف‌شدن آن خبری نیست و کلاه‌برداران مدت‌ها است که از آن سوء‌استفاده می‌کنند.

آخرین‌باری که این مشکل گزارش‌ شده، به روزهای گذشته مربوط است که کاربری اعلام کرده پس از ورود به وب‌سایتی آلوده، مرورگر او را وادار می‌کرده تا افزونه‌ی مشکوک فایرفاکس را نصب کند.

باگ فایرفاکس
مسلما موزیلا پروژه‌ای متن‌باز است و آن‌قدر منابع ندارد که بتواند تمامی مشکلات گزارش‌شده را برطرف کند. باوجوداین، به‌نظر می‌رسد پس از یازده سال دیگر وقت آن است مهندسان توسعه‌دهنده‌ی فایرفاکس کمی برای این مسئله وقت بگذارند و حلش کنند.

طبق بازخوردهایی که از کاربران درباره‌ی این مشکل دریافت شده، شاید تیم توسعه‌دهنده‌ی فایرفاکس بتوانند با الهام‌گیری از مرورگر اِج و کروم در نحوه‌ی کنارآمدن با این مشکل برایش تدبیری بیندیشند.

در مرورگر Edge، زمان بین ورود به وب‌سایت تا نمایش صفحه‌ی هویت‌سنجی آن‌قدر هست که به کاربر اجازه دهد پیش از فعال‌شدن آن، تب یا مرورگر را ببندد.

همچنین در کروم، صفحه‌ی هویت‌سنجی در تب مجزایی به‌نمایش در‌می‌آید و درنتیجه، این صفحه‌ی آلوده فقط می‌تواند یک تب را اشغال کند که کاربر می‌تواند به‌راحتی آن را ببندد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43664 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/09/19 تعداد مشاهده: 2178
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر