کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی حل مشکل غیرفعال شدن دستیار هوشمند گوگل

قرار بود گوگل اسیستنت باعث شود که کارهای ما به بهترین شکل ممکن انجام شوند ولی با توجه اینکه حتی بهترین تکنولوژی‌ها نیز با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند، باید قبول کنیم که امکان هنگ کردن یا از کار افتادن این دستیار صوتی نیز وجود دارد.

گوگل گوگل اسیستنت دستیار هوشمند گوگل دستیار صوتی گوگل دستیار صوتی

برخی از دارندگان گوشی‌های اندرویدی اخیراً متوجه شده‌اند که با گفتن جمله Ok Google، دستیار هوشمند گوگل کار نمی‌کند ولی این به معنای ناتوانی برطرف کردن مشکل نیست. با سافت گذر همراه باشید تا چگونگی انجام این کار را آموزش ببینید.

نکته مهم: با توجه به اینکه گوگل اسیستنت هنوز از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند، برای کار کردن با آن باید از جملات و عبارات انگلیسی استفاده کنید.

1) آیا دیگران نیز این مشکل را دارند؟

حتماً بررسی کنید که آیا فقط شما از این مشکل رنج می‌برید یا دیگران نیز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. به توییتر، انجمن‌های مختلف و سایت‌های اینترنتی سر بزنید تا به درک مناسبی برسید.

برخی اوقات، راحت‌ترین راه‌حل روشن کردن دوباره گزینه مربوطه است (راهکار شماره 6 این مقاله را بخوانید). در چنین حالتی، پس از انجام دادن اقدامات لازم، باید منتظر عرضه یک بسته از طرف گوگل برای حل مشکل باشید. فقط حواستان جمع باشد که گوگل همیشه عرضه چنین بسته‌هایی را به صورت رسمی اعلام نمی‌کند بنابراین خودتان همیشه، همه چیز را در نظر داشته باشید.

2) تنظیمات مربوط به زبان را بررسی کنید

اگر گوگل اسیستنت پاسخی به شما نمی‌دهد، شاید با زبانی با آن صحبت می‌کنید، که متوجه آن نمی‌شود. انگلیسی آمریکایی به عنوان زبان پیش‌فرض دستیار هوشمند گوگل است ولی بد نیست باز هم در منوی زبان، تنظیمات را دوباره بررسی نمایید. برای انجام این کار، به مسیر زیر بروید:

منوی اصلی اپلیکیشن گوگل> تنظیمات (Settings)> صدا (Voice) (زیر بخش جستجو)> انتخاب زبان مورد نظر از لیست موجود

در این بخش زبان‌های مختلفی می‌بینید که می‌توانید یکی را به عنوان اصلی و دیگری را به عنوان زبان ثانویه برگزینید. سپس گوگل به صورت اتوماتیک زبانی که با آن حرف می‌زنید را می‌شناسد و باز هم به صورت خودکار، میان آنها سوئیچ می‌کند.

گوگل گوگل اسیستنت دستیار هوشمند گوگل دستیار صوتی گوگل دستیار صوتی

اگر چند زبانه هستید، در نظر داشته باشید که تشخیص زبانی غیر از انگلیسی، برخی اوقات با مشکل مواجه می‌شود.

گوگل گوگل اسیستنت دستیار هوشمند گوگل دستیار صوتی گوگل دستیار صوتی

همچنین، آپدیت بسته زبانی نیز می‌تواند مشکل را حل کند. از همان منوی صداها، به بخش شناخت صدا به صورت آفلاین بروید و بسته زبانی مورد نظر را بروزرسانی یا دانلود کنید.

3) میکروفون گوشی خود را بررسی کنید

به دلیل اینکه گوگل اسیستنت مبتنی بر دسترسی به میکروفون گوشی است، باید بدون وقفه با آن در ارتباط باشد. زمانی که اپلیکیشن گوگل را باز کردید، آیکون میکروفون را در سمت راست بخش سرچ مشاهده خواهید کرد که خطوط کاملی دارد. اگر خطوط آن به صورت نقطه نقطه بود، مشکلی هست که شما از آن بی‌خبر هستید.

این مشکل شاید به خاطر ورود گرد و غبار در میکروفون گوشی به وجود آمده است بنابراین با یک وسیله نوک تیز ولی مطمئن، جرم‌های وارد شده را تمیز کنید. اگر مشکل باز هم وجود داشت، تنظیمات میکروفون را در اپلیکیشن گوگل بررسی نمایید.

گوگل گوگل اسیستنت دستیار هوشمند گوگل دستیار صوتی گوگل دستیار صوتی

ضمن اینکه، معمولاً اپلیکیشن‌های در حال اجرا در پس‌زمینه نویزهایی ایجاد می‌کنند که نمی‌گذارند میکروفون گوشی، صدای شما را بشناسد بنابراین از بررسی این نکته نیز غافل نشوید.

4) اگر محصول شرکت سامسونگ دارید، S Voice یا بیکسبی را غیرفعال کنید

اگرچه منطقی نیست ولی به نظر می‌رسد گوگل اسیستنت با بیکسبی یا اپلیکیشن S Voice سامسونگ رابطه خوبی ندارد بنابراین اگر مالک یک گوشی سامسونگ هستید و ترجیح می‌دهید از گوگل اسیستنت استفاده کنید، باید دو دستیار صوتی نامبرده کمپانی کره‌ای را غیرفعال کنید. برای این کار، آیکون اپلیکیشن مربوط به آن دو را انتخاب کرده و سپس با نگه داشتن طولانی‌مدت انگشت روی آنها، غیرفعالسازی را بزنید.

گوگل گوگل اسیستنت دستیار هوشمند گوگل دستیار صوتی گوگل دستیار صوتی

5) گزینه‌های پیش پا افتاده را بررسی کنید

شاید لازم به گفتن نباشد ولی گوگل اسیستنت به وای‌فای یا تنظیمات داده بسته‌ای نیاز دارد تا جواب شما را بدهد بنابراین اطمینان حاصل کنید که گوشی‌تان به اینترنت وصل است. به علاوه، مانند همیشه بد نیست موبایل خود را خاموش/روشن نمایید زیرا این راه‌حل معمولاً برای هر وسیله‌ای مشکل‌گشاست. همچنین بررسی کنید و ببینید آیا گزینه Ok Google فعال است یا خیر. برای انجام این کار، به مسیر زیر بروید:

منوی اصلی اپلیکیشن گوگل> تنظیمات (Settings)> صدا (Voice) (زیر بخش جستجو)> Voice Match detection> روشن کردن گزینه مربوط

گوگل گوگل اسیستنت دستیار هوشمند گوگل دستیار صوتی گوگل دستیار صوتی

6) بازیابی صدای Ok Google

همان‌طور که در مورد اول گفتیم، برخی اوقات و به دلایل نامعلوم، گوگل اسیستنت کار نمی‌کند. اگر هیچ‌کدام از راه‌حل‌های گفته شده کارساز نبود، باید دستیار صوتی خود را دوباره آموزش دهید.

ابتدا تنظیمات، سپس گوگل، بعد سرچ و در نهایت به بخش صدا بروید. اطمینان حاصل کنید تا Voice Match روشن باشد. از آن‌جا، روی گزینه Retain voice model ضربه بزنید و چندین بار پشت سر هم، Ok Google یا Hey Google را تکرار کنید. در نهایت، این دستیار به شما پاسخ خواهد داد.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43769 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/10/02 تعداد مشاهده: 3381
سافت گذر