کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316225 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

7 روش برای افزایش عمر باتری گوشی هوشمند

کم شدن دوام باتری، کاهش سرعت شارژ و اپلیکیشن‌های پرمصرف، سه مشکل اساسی گوشی‌های اندرویدی هستند که باتری سالمی ندارند. در این خبر، سعی شده تا 7 مشکل رایج باتری‌ها را همراه با چگونگی حل آنها به شما آموزش دهیم. پس با سافت گذر همراه باشید.

اپلیکیشن اندروید نرم‌افزار باتری

1) اپلیکیشن‌های پرمصرف را شناسایی کنید

در اولین مرحله باید چگونگی کارکرد باتری را در نظر بگیرید تا مشکل مربوطه را متوجه شوید و در نهایت راه‌حل مناسب را انتخاب کنید. برای اینکه ببینید چه دلایلی باعث مشکل‌دار شدن باتری شده است، از منوی تنظیمات، به بخش باتری بروید. اگر نرم‌افزاری مشاهده کردید که باتری زیادی مصرف می‌کنند، ببینید آیا واقعاً به آنها نیازی هست یا خیر زیرا می‌توانید با حذف یک اپلیکیشن، دوام باتری گوشی هوشمند خود را افزایش دهید. پنج اپلیکیشن واتس‌اپ، نتفلیکس، اسنپ‌چت، Outlook و Amazon shopping مصرف‌کننده بسیاری از ظرفیت باتری هستند.

اگر می‌خواهید به جزئیات بیشتری در مورد مصرف باتری گوشی خود دست پیدا کنید، تعدادی نرم‌افزار در دسترس قرار دارند که پیشنهاد ما، GSam Battery Monitor است.

اپلیکیشن اندروید نرم‌افزار باتری

پس از اینکه این اپلیکیشن را نصب کردید، باید چند روزی بگذرد که داده‌های مدنظرش را جمع کند تا شما بتوانید به مصرف‌کنندگان باتری خود نگاهی بیندازید.

2) (اگر می‌توانید) باتری گوشی خود را عوض کنید

اگر چند سالی می‌شود که از گوشی خود استفاده می‌کنید، خبر بد این است که باید باتری آن را تعویض نمایید زیرا اگرچه نرم‌افزارهای زیادی در حال اجرا نبود ولی نور صفحه نمایش کم بود، حتماً نسبت به عوض کردن باتری اقدام کنید.

تولیدکنندگان بر این باورند که یک باتری گوشی‌های هوشمند را می‌توان تا 1000 بار به شارژ زد که البته این عدد با توجه به فاکتورهای گوناگون متغیر است.

اپلیکیشن اندروید نرم‌افزار باتری

در ضمن، اگر باتری گوشی جداشدنی است، فقط کافی است به بازار بروید و یک قطعه جدید را خریداری نمایید (اقدامی که کمپانی‌ها در سال‌های اخیر نسبت به استفاده از آن بی‌تمایل شده‌اند). البته اگر ترجیح می‌دهید باتری جدانشدنی گوشی را خودتان عوض کنید و ضمانت نامه آن برایتان مهم نیست، این کار را انجام دهید.

3) شارژر کار نمی‌کند

اگر پس از یک شب کامل اتصال گوشی به برق، متوجه شدید باتری خیلی سریع شارژ خالی می‌کند، باید ببینید آیا کامل شارژ شده یا خیر. اگر پاسخ منفی است، مطمئناً شارژر مشکل دارد.

اپلیکیشن اندروید نرم‌افزار باتری

بررسی نمایید و ببینید آیا کابل شارژ کار می‌کند یا خیر. اصلاً گوشی خود را با یک شارژر دیگر چک کنید. اگر مطمئن شدید شارژر مشکل دارد، حتماً شارژر دیگری را از فروشگاه‌های رسمی خریداری نمایید در غیر این صورت احتمال آتش‌سوزی یا انفجار باتری وجود دارد.

4) اپلیکیشن خدمات گوگل پلی باتری مصرف می‌کند

خدمات گوگل پلی یکی دیگر از برنامه‌هایی است که باتری زیادی مصرف می‌کند. متأسفانه امکان لغو نصب یا متوقف کردن آن وجود ندارد زیرا باعث ایجاد ارتباط میان اندروید و نرم‌افزارها می‌شود. برای آگاهی از ماهیت این نرم‌افزار، خبر زیر را مطالعه کنید.

برای اینکه خدمات گوگل پلی را بیشتر کنترل نمایید، به مسیر زیر بروید:

تنظیمات> برنامه‌ها> همه> خدمات گوگل پلی> پاک کردن حافظه پنهان

Settings> Applications> All> Google Play Services> Clear cash

اپلیکیشن اندروید نرم‌افزار باتری

این کار باعث بازسازی خدمات گوگل پلی خواهد شد و از مصرف بی‌رویه باتری جلوگیری می‌کند بنابراین هر ماه، یک بار آن را انجام دهید.

5) گزینه روشنایی خودکار را خاموش کنید

تنظیم روشنایی خودکار به صورت دستی، دوام باتری گوشی شما را افزایش خواهد داد. خوشبختانه سیستم عامل اندروید، تنظیم دستی نور نمایشگر را بسیار آسان کرده است به طوری که حتی از قسمت دسترسی سریع نیز می‌توانید به منوی آن برسید.

اپلیکیشن اندروید نرم‌افزار باتری

6) مدت زمان خاموش شدن صفحه نمایش را کاهش دهید

دیگر همه می‌دانند که صفحه نمایش، یکی از مصرف‌کنندگان انرژی باتری است بنابراین مدیریت آن بر دوام این قطعه حساس تأثیرگذار خواهد بود. مدت زمان خاموش شدن صفحه نمایش (screen time-out) به شما اجازه می‌دهد که تنظیم کنید چه‌قدر پس از اینکه از گوشی استفاده نکردید نمایشگر خاموش شود. بهترین کار آن است که مدت زمان خاموش شدن صفحه نمایش را در کم‌ترین مقدار ممکن قرار داده و در صورت نیاز آن را تغییر دهید.

اپلیکیشن اندروید نرم‌افزار باتری

نگران اپلیکیشن‌هایی که برای کار کردن به نمایشگر روشن نیاز دارند نباشید زیرا خودشان می‌دانند که باید در مواقع لازم روشن بمانند.

7) اپلیکیشن‌های پس‌زمینه و ویجت‌ها را بررسی کنید

نرم‌افزارهای پس‌زمینه، بی‌رحمانه از عمر باتری شما کم می‌کنند بدون اینکه متوجه شوید. شاید از این قضیه تعجب کنید ولی باید بگوییم متأسفانه حقیقت دارد بنابراین افزودن ویجت و اپلیکیشن‌های پس‌زمینه باعث کاهش بی‌رویه عمر باتری خواهد شد.

برای اینکه این قضیه را بهتر متوجه شوید، فرض کنید که ویجت وضعیت آب و هوا باید هر ساعت (اگر نگوییم هر 5 دقیقه) آپدیت شود. حالا چه‌قدر از ظرفیت باتری را مصرف خواهد کرد؟

این نکته را نیز اضافه کنیم که اپلیکیشن‌های زیادی از شما می‌خواهند مدت زمان بروزرسانی را در کوتاه‌ترین میزان ممکن نگه دارید یا حتی برخی‌ها این سؤال را نمی‌پرسند بنابراین همین برنامه‌ها بیشترین مقدار ظرفیت باتری گوشی را مصرف می‌کنند.

شما چه راه‌کارهای دیگری پیشنهاد می‌دهید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43778 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/10/03 تعداد مشاهده: 2156
سافت گذر