کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316257 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کارهایی که نباید با گوشی اندرویدی خود انجام دهید

گوشی اندرویدی شما تنها یک دستگاه موبایل نیست زیرا امروزه به بخشی از هویت افراد تبدیل شده، حتی برای برخی گاو صندوق مجازی به حساب می‌آید و . . . حالا با توجه به اینکه این دستگاه کوچک کارایی زیادی دارد، باید توجه داشته باشیم که برخی کارها را با آن انجام ندهیم زیرا ممکن است امنیت حریم شخصی خود را به خطر بیندازیم و با باعث خسارت مالی شویم. با سافت گذر همراه باشید تا کارهایی که نباید با گوشی اندرویدی انجام دهید را متذکر شویم.

گوشی اندروید سیستم عامل

1) فراموش نکنید که صفحه نمایش را قفل کنید

هر چه بیشتر با گوشی خود کار انجام دهیم، دیگران نیز می‌توانند بیشتر روی آن تغییرات اعمال کنند. بنابراین یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای حفظ حریم شخصی، قفل صفحه نمایش است. اگر از شیوه قفل نمایشگر گوشی خود راضی نیستید، اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارند که این کار را برای شما به بهترین نحو انجام می‌دهند.

گوشی اندروید سیستم عامل

2) فراموش نکنید که گوشی خود را آپدیت کنید

هر نسخه از اندروید نسبت به ورژن پیشین کارایی بیشتری دارد. علاوه بر سیستم عامل، خدمات گوگل پلی را نیز همیشه بروز نگه دارید زیرا به عنوان قلب تپنده دستگاه، مطمئناً گوشی را از خطرات متعدد حفظ می‌کند.

3) با کابل USB و رایانه گوشی را شارژ نکنید

همه شارژرها به طور یکسان شارژ نمی‌کنند بنابراین بهتر است گوشی را برای شارژ شدن اصلاً به رایانه متصل نکنید زیرا مقدار قدرتی که باید، به باتری موبایل منتقل نمی‌شود.

گوشی اندروید سیستم عامل

4) فراموش نکنید که فایل پشتیبان تهیه کنید

همانطور که گفتیم، گوشی بخشی از هویت شماست بنابراین زندگی شما ممکن است در موبایل‌تان باشد. اگر فکر می‌کنید ممکن است با یک اتفاق ساده، اطلاعات شخصی مانند تصاویر را روزی از دست بدهید، بنابراین از آنها فایل پشتیبان تهیه نمایید. این کار اصلاً سخت نیست زیرا نرم‌افزارهای زیادی به راحتی آن را انجام می‌دهند.

5) نگذارید گوشی بیش از حد داغ شود

داستان‌های زیادی در مورد انفجار باتری گوشی‌ها شنیده‌ایم. اگرچه گوشی‌های اندرویدی در زمینه شارژ شدن پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند ولی باز هم نباید نسبت به اتفاقات پیش آمده برای دستگاه‌های مختلف بی‌توجه بود بنابراین حواستان باشد که گوشی هنگام شارژ شدن بیش از حد داغ نشود. نکته دیگری که باید یادآور شویم این است که نگذارید ظرفیت باتری هر دفعه به صفر برسد زیرا این کار باعث کاهش دوام آن می‌شود.

گوشی اندروید سیستم عامل

6) نگذارید صفحه نمایش گوشی آسیب ببیند

گوریلا گلس محافظ خوبی برای صفحه نمایش گوشی است ولی بهترین محافظ از نمایشگر، خودِ شما هستید زیرا اگر صفحه نمایش دستگاه آسیب ببیند، هزینه تعمیر آن بسیار زیاد خواهد بود بنابراین بهتر است قاب‌های محافظ گوشی را خریداری کنید زیرا آنها حکم بیمه را برای دستگاه دارند.

7) نگذارید گوشی خیس شود

امروزه اکثر گوشی‌ها در برابر آب و خاک مقاوم هستند ولی این به معنای گرفتن دستگاه در زیر دوش نیست زیرا برای احتیاط، بهتر است همیشه مراقب گوشی باشید تا دوام آن افزایش یابد.

8) تصاویر شخصی خود را در گوشی ذخیره نکنید

هر کسی به گرفتن سلفی علاقه‌مند است ولی به خاطر داشته باشید که تصاویر شخصی خود را در اپلیکیشن‌های گالری معمولی ذخیره نکنید بلکه نرم‌افزار مناسبی دانلود کرده و سپس برای آن قفل بگذارید: به نظر ما، بهترین برنامه Gallery Vault است.

9) اجازه ندهید دیگران کارهایی که با گوشی انجام داده‌اید را ببینند

بهترین روش برای اینکه نگذارید دیگران وارد حریم شخصی شوند، پاک کردن تاریخچه جستجو مرورگر است بنابراین این کار را همیشه انجام دهید.

گوشی اندروید سیستم عامل

10) اپلیکیشن‌های مشکوک نصب نکنید

گوشی اندروید سیستم عامل

تقریباً هدف همه بدافزارها، سیستم عامل اندروید است؛ به خصوص آن دسته از افرادی که از نرم‌افزارهای ناشناس در گوشی‌های خود بهره می‌برند بنابراین اگر شما نیز از منابع نامطمئنی اپلیکیشن دانلود می‌کنید، روزی به دردسر خواهید افتاد.

شما فکر می‌کنید چه کارهایی دیگری نباید با گوشی خود انجام دهیم؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43811 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/10/06 تعداد مشاهده: 2326
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

میهمان 1397/10/06 23:31
سلام وقت بخیر برای حفظ حریم شخصی در تاریخچه جستجو مرورگر از گزینه صفحه ناشناس استفاده کنیم که در مرورگرهای گوگل کروم وموزیلا وجود دارد وهرجستجویی که در صفحه ناشناس انجام شود هیچ تاریخچه ای از مرور ما در سیستم ویا گوشی ثبت نمیشود