کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصمیم مدیا تک برای استفاده از هوش مصنوعی در تراشه‌ها

به گزارش سافت گذر، شرکت تولیدکننده تراشه گوشی‌های هوشمند به نام مدیا تک تصمیم گرفته محصولاتش را برای استفاده در دستگاه‌های پیشرفته به هوش مصنوعی تجهیز کند. حتی گفته می‌شود این شرکت تایوانی با اپل، سامسونگ و شیائومی نیز مذاکراتی داشته تا همکاری‌های تجاری را آغاز نماید. شاید دلیل انجام چنین کاری این است که به خاطر تولید تراشه‌های مناسب دستگاه‌های معمولی، این کمپانی تایوانی از بازار گوشی‌های هوشمند پرچمدار عقب مانده است.

مدیا تک تراشه پردازنده MediaTek هوش مصنوعی

تولید تراشه قدرتمند برای گوشی‌های معمولی، استراتژی است که زمانی کارایی دارد که یک دستگاه بسیار دیر معرفی می‌شود ولی اگر مدیا تک تصمیم به افزودن هوش مصنوعی در محصولاتش بگیرد، مطمئناً تولیدکنندگان از همان ابتدا سراغ این شرکت می‌روند. شاید به همین دلیل است که تا کنون پردازنده‌هایی مانند هلیو ایکس 30 چندان مورد استقبال قرار نگرفته است و مدیا تک تصمیم گرفته تا تراشه‌های سری هلیو ایکس را برای گوشی‌های پیشرفته تولید کند.

مدیا تک قصد دارد با افزودن هوش مصنوعی، محصولاتش را نه تنها برای استفاده در گوشی‌های هوشمند، بلکه در رایانه‌ها، لپ‌تاپ‌ها و صنعت خودروسازی نیز کاربردی کند.

رقابت در تولید تراشه‌ها در زمینه گوشی‌های هوشمند بسیار فشرده است زیرا کمپانی‌های رقیب مانند کووالکوم و Kirin، خودشان هوش مصنوعی را در محصولاتشان قرار می‌دهند.

حالا که صحبت از هوش مصنوعی شد، بد نیست اشاره‌ای داشته باشیم به اینکه مدیا تک اخیراً تراشه هلیو پی 40 را با فرآیند 12 نانومتری تولید کرده که دارای واحد هوش مصنوعی چند هسته‌ای است که نسبت به عملکرد هوش مصنوعی مدل‌های پی 60 و پی 70، تا 4 برابر بیشتری سرعت دارد. این واحد شمارنده هوش مصنوعی به دارندگان گوشی‌های معمولی اجازه می‌دهند تا با دستگاه‌های مقرون به صرفه خود عکس‌های با کیفیتی بگیرند.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43826 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/10/09 تعداد مشاهده: 2079
اخبار مرتبط
سافت گذر