کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316162 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اولین تصاویر از گوشی گوگل پیکسل 4 منتشر شد

به گزارش سافت گذر، گوگل از گوشی‌های پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال در ماه اکتبر سال گذشته رونمایی کرد. این دستگاه‌ها می‌توانستند تصاویر زاویه گسترده بگیرند، پردازنده قوی‌تری داشتند و از نسبت بدنه به تصویر بیشتری بهره می‌بردند.

گوگل پیکسل گوگل پیکسل 4 گوگل پیکسل 4 ایکس ال اندروید اندروید Q اندروید 10

حالا اگر گوگل بخواهد رویه معمول خود را دنبال کند، می‌توانیم امیدوار به رونمایی از محصولات جدید این کمپانی در ماه اکتبر 2019 باشیم. البته این در حالی است که اخبار مربوط به معرفی گوگل پیکسل 3 لایت به واقعیت تبدیل نشود.

به هر حال، هنوز ماه‌های زیادی مانده تا پیکسل 4 وارد بازار شود ولی ما از هم‌اکنون شاهد انتشار تصاویری از این دستگاه هستیم. جدیدترین اخبار از این گوشی، همزمان با معرفی برخی ویژگی‌های اندروید Q دست به دست شده‌اند.

به گزارش سافت گذر و به نقل از XDA Developers، گوگل از گوشی‌های پیکسل خود استفاده کرده تا آخرین مشخصات اندروید Q را به همگان نشان دهد چرا که تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند جدید گوگل معمولاً اولین دستگاه‌هایی به حساب می‌آیند که از آخرین ورژن اندروید بهره می‌برند. بنابراین گفته می‌شود که هم گوگل پیکسل 4 و هم گوگل پیکسل 4 ایکس ال از اندروید 10.0 به عنوان سیستم عامل استفاده خواهند کرد. بر این اساس، اندروید Q یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نرم‌افزاری اعضای جدید خانواده پیکسل خواهد بود.

جدیدترین ویژگی موجود در آخرین نسخه اندروید، عرضه قابلیت حالت تیره سرتاسری می‌باشد که سبب خواهد شد تمام صفحات سفید رنگ منوی نرم‌افزار، به مشکی تغییر کنند. حتی گفته می‌شود این ویژگی در نرم‌افزارها که چنین قابلیتی ندارند نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. همچنین گوشی‌های دارای صفحه نمایش OLED با حالت تیره، انرژی کمتری مصرف خواهند کرد. البته در اندروید 9، ما شاهد حضور حداقلی حالت تیره بودیم به طوری که فقط این ویژگی سبب تغییر رنگ تم اعلانات می‌شد.

یکی دیگر از تغییرات مهم اندروید Q، افزایش حریم خصوصی کاربران است. گوگل سعی کرده قوانین سخت‌گیرانه‌تری برای دسترسی به دوربین و میکروفون گوشی‌ها وضع کند و با ضوابط بیشتری به نرم‌افزارهای پس‌زمینه چنین اجازه‌هایی بدهد. گفته می‌شود در ورژن بعدی محبوبترین سیستم عامل دنیا، شاهد حضور دسترسی به نام allow only while the app is in use خواهیم بود. این یعنی نرم‌افزارهای شخص ثالث زمانی می‌توانند به دوربین، میکروفون، تنظیمات مکان‌یابی و . . . افراد دسترسی داشته باشند که در حال اجرا می‌باشند. لازم به ذکر است که iOS به عنوان رقیب اندروید، مدت طولانی است چنین ویژگی‌هایی را در خود دارد.

حتی به گوش می‌رسد که گوگل در حال گسترش کارایی قابلیت حالت صفحه نمایش اکسترنال است؛ ویژگی که کارایی شبیه DeX سامسونگ دارد. DeX سبب می‌شود دارندگان گلکسی نوت 9 و گلکسی اس 9 از گوشی هوشمند خود استفاده کرده و اپلیکیشن‌هایشان را با استفاده از یک ماوس و کیبورد روی نمایشگری اضافه پخش کنند.

به هر حال، اگر این ویژگی‌ها واقعاً در اندروید Q وجود داشته باشند، به احتمال زیاد شاهد رونمایی از این سیستم عامل همزمان با گوگل پیکسل 4 و گوگل پیکسل 4 ایکس ال خواهیم بود.


منبع: t3.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44008 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/10/30 تعداد مشاهده: 2289
سافت گذر