کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چرا نباید از کارت حافظه microSD در دوربین‌های دیجیتال استفاده کنید

استفاده از حافظه microSD طی سال‌های اخیر رشد بالایی داشته است. از کنسول‌ها گرفته تا گوشی‌ها ما از این محصولات استفاده می‌کنیم، اما بهتر است دوربین‌های دیجیتال خود را از این نوع حافظه دور کنیم.

microSD برای دوربین دیجیتالبهتر است که از حافظه microSD برای دوربین دیجیتال بهره نگیرید. در حقیقت اگر دوربین شما درگاهی برای حافظه microSD ندارد بهتر است که از حافظه SD معمولی استفاده کنید. اما وقتی می‌توان با تبدیل کارت microSD را به SD تبدیل کرد چرا چنین انتخابی داشته باشیم؟ مشکل این نوع حافظه ابتدا در عملکرد است.

عملکرد حافظه microSD برای دوربین دیجیتال
microSD برای دوربین دیجیتال
همه چیز به تبدیل این نوع حافظه برمی‌گردد. اگر دوربین دیجیتال شما درگاه microSD نداشته باشد، مجبور به استفاده از یک تبدیل هستید. این تبدیل، حجمی پلاستیکی در شکل یک کارت حافظه SD است. این وسیله ارتباط بین حافظه و دوربین را برقرار می‌کند، اما در واقع برای استفاده دائمی تولید نشده و سرعت ذخیره دوربین را پایین خواهد آورد.

دوربین‌های دیجیتال امروزی با حجم فراوانی از داده سر و کله می‌زنند؛ دوربین‌هایی که بالاتر از 15 مگاپیکسل هستند و ویدئوهای تمام اچ‌دی و 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه ثبت می‌کند. یک دوربین دیجیتال حافظه‌‌ی داخلی ندارد و به همین خاطر مجبور است که تمامی این داده را درون یک حافظه SD ثبت کند. هر چقدر که سریع‌تر عکس بگیرید، دوربین مجبور است سریع‌تر اطلاعات را ذخیره کند.

به همین دلیل است که عملکرد یک کارت حافظه مهم است. برخی نشانه‌های حافظه SD مانند «کلاس 10» یا «UHS-3» همگی توانایی ثبت داده در بالاترین سرعت را دارند. حتی زمانی که یک حافظه microSD برای دوربین دیجیتال خود خریداری می‌کنید، کارت توانایی ثبت اطلاعات را دارد. مشکل تبدیل است که از این توانایی عاجز است.

البته از نظر فنی این تبدیل‌ها باید توانایی پشتیبانی از سرعت ذخیره بالا را داشته باشند. در حقیقت این تبدیل‌ها مجموعه‌ای از یک سری کابل گسترشی هستند. برخی از تبدیل‌ها واقعا توانایی تطابق سرعت حافظه microSD را دارند. اما هنگامی که در یک دوربین دیجیتال با عملکرد بالا از این تبدیل‌ها استفاده شود، عملکرد کم کم ضعیف خواهد شد.

به عنوان مثال، دوربین سونی آلفا A6000 می‌تواند 6 تصویر 24 مگاپیکسلی را در ثانیه ثبت کند. اگر سرعت شاتر شما بالا باشد، این روند خیلی سریع خوهد بود. این تعداد تصویر، میزان زیادی از داده را تولید می‌کند که بین 20 تا 100 مگابایت بر ثانیه خواهد بود. هنگامی که بافر دوربین پر شود، شما نیازمند یک حافظه SD قوی هستید که سریع اطلاعات را جذب کند.

از چه حافظه‌هایی استفاده کنیم؟
microSD برای دوربین دیجیتال
کارت حافظه SD بهترین و امن‌ترین گزینه شما خواهد بود. یکی از بهترین کارت‌های حافظه SD برای دوربین دیجیتال شما می‌توانید SanDisk Ultra SDXC باشد. نرخ سرعت خواندن این کارت حافظه SD حدود 80 مگابایت در ثانیه است. البته در تست ممکن است با سرعت 40 یا سرعت‌هایی در همین حدود مواجه شوید.

اگر با این کارت شروع به عکاسی پشت سر هم کنید، حدودا بعد از 5 یا 6 ثانیه متوجه کند شدن سرعت خواهید شد. البته توجه کنید که در طول همین 6 ثانیه حدود 55 یا 60 تصویر می‌توانید ثبت کنید که رقمی بسیار بالا است.

با این حال اگر حتی یک حافظه microSD برای دوربین دیجیتال خود خریداری کنید که سرعت بالاتری داشته باشد، شاید به این ارقام نرسید. کارت 256 گیگابایتی Evo Plus سامسونگ سرعت نوشتن 60 مگابایت در ثانیه را دارد؛ یعنی در حقیقت از کارت SD که پیشتر اشاره کردیم سریع‌تر است. اما بعد از 3 ثانیه شاهد کند شدن سرعت هستید. یعنی حدود 30 تا 35 تصویر ثبت خواهید کرد.

اگر دستگاهی دارید که از درگاه microSD پشتیبانی می‌کند، مشکلی نخواهید داشت. اما وقتی پای استفاده از یک تبدیل وسط می‌آید، بهتر است که دور حافظه mircoSD را خط بکشد و سمت یک کارت حافظه SD خوب بروید. در این صورت عملکرد شما فدای یک تبدیل نمی‌شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44015 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1397/11/01 تعداد مشاهده: 2405
سافت گذر