کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

به نمایش درآمدن گوشی Moto G7 پیش از MWC

به گزارش سافت گذر، پس از عرضه موفقیت‌آمیز گوشی‌های G6 و G6 Plus در سال 2018، موتورولا قصد دارد این سری را با معرفی مدل‌های Moto G7 ادامه دهد و حالا این کمپانی بالأخره از برنامه‌هایش برای رونمایی از این دستگاه پرده برداشته است.

موتورولا Moto G7 Moto G7 Play Moto G7 Plus Moto G7 Power

آخرین اخبار

به نمایش درآمدن گوشی پیش از کنگره جهانی موبایل 2019

به صورت رسمی مشخص شد که موتورولا جا پای سامسونگ خواهد گذاشت و گوشی میان‌رده خود یعنی Moto G7 را پیش از MWC 2019 معرفی خواهد کرد. با این روش، کمپانی آمریکایی که حالا تحت کنترل لنوو می‌باشد، در تدارک یکی از رویدادهای مهم است. موتورولا از طریق تصاویر تبلیغاتی، برنامه‌های خود را اعلام و از مطبوعات دعوت کرده تا در تاریخ 7 فوریه و در شهر سائوپائولو کشور برزیل به مراسم معرفی Moto G7 بیایند.

تصاویر، قیمت و شیوه طراحی

حالا دیگر بر همگان مشخص شد که گوشی آتی موتورولا 4 مدل خواهد داشت تا همه بتوانند آن را خریداری نمایند. این مدل‌ها عبارتند از: Moto G7، Moto G7 Plus، Moto G7 Play و Moto G7 Power.

قیمت و رنگ برخی از این دستگاه‌ها به شرح زیر است:

Moto G7: سفید و مشکی

Moto G7 Plus: قرمز و آبی

Moto G7 Play: طلایی و مشکی: 149 یورو

Moto G7 Power: 209 یورو

همان‌طور که مشخص است، مدل‌های Moto G7 و Moto G7 Plus دارای یک ناچ هستند و متأسفانه حاشیه در هر دو دستگاه تا حدودی بزرگ می‌باشد تا برند این کمپانی در آن جای گیرد. در قاب پشتی، هر دو گوشی دوربین دوگانه و یک اسکنر اثر انگشت مخفی زیر نام موتورولا خواهند داشت.

در سمت دیگر، دو مدل Moto G7 Play و Moto G7 Power از یک ناچ کلاسیک و ابعاد کوچک‌تر بهره می‌برند. همچنین انتظار می‌رود هر دو آنها در پشت خود اسکنر اثر انگشت داشته باشند.

صفحه نمایش بزرگ

اولین چیزی که توجه ما را جلب می‌کند، نمایشگر بزرگ این گوشی‌هاست که ظاهری پرچمدار مانند را به محصولات میان‌رده موتورولا اعطا می‌کند. در مقایسه با نمونه‌های پیشین، خانواده Moto G7 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی فول اچ‌دی و یک ناچ است. گوشی Motorola One اولین و مشهورترین محصول این کمپانی بود که در آن می‌توانستیم بریدگی در نمایشگر ببینیم ولی حالا این گوشی از یک ناچ کوچک‌تر و قطره‌ای بهره می‌برد.

مشخصات فنی

در مورد مشخصات فنی، شایعات می‌گویند که مدل‌های Moto G7 و Moto G7 Plus دارای پردازنده اسنپدراگون 660 خواهند بود در حالی که مدل‌های Moto G7 Play و Moto G7 Power به ترتیب دارای پردازنده‌های 14 نانومتری اسنپدراگون 632 و اسنپدراگون 625 می‌باشند و ظرفیت باتری آنها نیز به کمتر از 5000 میلی‌آمپر خواهد رسید. احتمال وجود تکنولوژی شارژ سریع در این دستگاه‌ها نیز وجود دارد.

موتورولا Moto G7 Moto G7 Play Moto G7 Plus Moto G7 Power

در مورد مموری و حافظه داخلی نیز باید بگوییم که بر اساس اخبار قبلی، این دستگاه‌ها دارای رم 4 گیگی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی خواهند بود ولی حالا تقریباً می‌دانیم که رم و حافظه داخلی هر چهار مدل با دیگری متفاوت است.

زمان معرفی و عرضه

همان‌طور که گفتیم، تاریخ 7 فوریه و در شهر سائوپائولو برزیل، از خانواده Moto G7 رونمایی خواهد شد. قیمت و موجودیت این دستگاه‌ها در بازار هنوز مشخص نشده ولی شایعات می‌گویند که Moto G7 Play به عنوان ارزان‌ترین عضو این سری حداقل 170 دلار خواهد بود. در سمت دیگر Moto G7 Power با بیشترین ظرفیت باتری 240 دلار ارزش خواهد داشت.

آیا شما فکر می‌کنید موتورولا با سری Moto G7 می‌تواند جایی در بازار گوشی‌های هوشمند پیدا کند؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44028 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/11/03 تعداد مشاهده: 1940
سافت گذر