کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316148 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شیوه حذف آیکون از استتوس بار در گوشی های اندرویدی مثل آیکون VPN

این روزها تقریبا از هر ۱۰ نفری که اسکرین شات از گوشی بخواهید، علامت وی پی ان را در بالای صفحه اش خواهید دید. شاید شما به هر دلیلی بخواهید این آیکون را حذف کنید یا این که، استتوس بار خالی و منظم تر را بیش از یک استتوس بار شلوغ و درهم برهم بخواهید. معمولا برخی از این استتوس ها با پاک سازی اعلان ها پاک می شوند.
اما چیزی که وجود دارد این است که، بسیاری از اعلان ها واقعا باید روی استتوس بار ظاهر شوند، مثل وضعیت وای فای، آنتن گوشی و غیره. اما برخی واقعا اضافه هستند اما به راحتی قابل پاک کردن نیستند.

برای حذف آیکون از استتوس بار گوشی، ابزارهایی وجود دارد که ما امروز به کمک یکی از این ها به شما کمک می کنیم تا آیکون VPN را از استتوس بار خود حذف کنید.

به دو نکته توجه کنید:

راه حلی که در این آموزش ارائه می شود برای حذف آیکون از استتوس بار بکار می رود که ما برای تست و آموزش بهتر، انحصارا برای حذف آیکون VPN از آن استفاده کرده ایم . شما می توانید با کمک این راهکار، تنها با یک تپ کردن، هر آیکونی را که می خواهید از استتوس بار حذف و یا اضافه کنید

اما نکته دوم:

این آموزش برای کسانی مفید خواهد بود که گوشی خود را هرگز روت نکرده اند.

شیوه پیشنهادی برای حذف آیکون از استتوس بار گوشی
تنها شیوه ای که می تواند به طور مداوم به شما کمک کند تا به حذف آیکون VPN موفق شوید این است که از روش های نرم افزاری استفاده کنید. البته این شیوه برای افرادی که ۲۴ ساعته به وی پی ان متصل هستند توصیه می شود مگر نه کاربرانی که یکی دو ساعت با این ابزار کار می کنند چنان که باید نباید به این موضوع حساس باشند

نرم افزار پیشنهادی برای حذف آیکون از استتوس بار چیست؟
شاید شما هم بتوانید نرم افزارهای مختلف برای مدیریت تنظیمات گوشی اندروید در اختیار داشته باشید اما آن چه که گویا آی تی برای این بخش در نظر گرفته نرم افزاری به نام SystemUI Tuner است. شما می توانید این نرم افزار را از گوگل پلی دانلود کنید یا این که به لینک زیر مراجعه کنید

 

دانلود SystemUI Tuner برای حذف آیکون VPN از استتوس
برای شروع کار لازم است که ابتدا این نرم افزار را از اینجا دانلود کنید و بعد از نصب آماده کار با آن باشید.

حذف آیکون VPN

حذف آیکون VPN 

نصب ADB بر روی کامپیوتر برای مجوز کارکرد اپلیکیشن
برای این که این برنامه کار کند نیاز به دریافت مجوزی از سرویس خاصی است. بر خلاف سایر اپلیکیشن های اندرویدی که باید مجوز نصب و استفاده آن توسط خود گوشی صادر شود شما نیاز دارید تا این مجوز برای نرم افزار یاد شده را توسط ADB ارائه کنید.

برای دانلود نسخه نصبی ADB اینجا را کلیک کنید و بعد درایور را از این قسمت دانلود کنید و با کمک این لینک نیز، شیوه نصب و استفاده آن را بیاموزید.

حذف آیکون از استتوس بار
بدین ترتیب می توانید این نرم افزار را فعال کنید.

استفاده از کامند پرامپت برای ادامه ماجرا
در این مرحله باید گوشی خود را با کابل به سیستم وصل کنید. باید یک پوشه به نام  platform-tools در داخل مسیر ADB  پیدا کنید. با کمک جستجوگر در لپ تاپ خود، پوشه platform-tools را جستجو کنید و دایرکتوری خود را کمی وارسی کنید.

زمانی که این پوشه را پیدا کردید باید مسیر و آدرس ان را پیدا و کپی کنید. ممکن است برای سیستم های مختلف پیدا کردن آدرس متفاوت باشد و در این راستا، توصیه ها زیر کاربردی است:

در ویندوز و بیشتر ساخت های لینوکس: بر روی پوشه کلیک کنید تا آدرسی در نوار آدرس در بالای صفحه مشخص شود و بعد دستورات ( right-click –> “Select All” –> “Copy” ) را برای آن انجام دهید تا مسیر کپی شود ( راست کلیک کنید، و همه آدرس را انتخاب کنید و در نهایت آن را کپی کنید )
کاربران مکینتاش باید این پوشه را در Finder  باز کنند. در نهایت کلید های ترکیبی cmd+opt+p  را بزنید تا مسیر فولدر مورد نظر نمایش داده شود. در نهایت روی platform-tools راست کلیک کنید و از انتهای پنجره ای که باز می شود، Copy as Pathname را انتخاب کنید.
حذف آیکون از استتوس بارمقدمات حذف آیکون از استتوس بار در گوشی اندرویدی به کمک مجوزی که باید از طریق سیستم ارائه شود
در ادامه این مرحله لازم است که یک command prompt یا Terminal window را باز کنید.

اگر از کاربران ویندوز هستید باید روی کیبورد خود، دکمه پنجره را فشار داده و بعد cmd را تایپ کنید.
اگر مک یا لینوکس دارید، باید از فولدر Applications  به راحتی  Terminal را باز کنید.
در پنجره کامند پرامپت عبارت cd را بنویسید و بعد با یک فاصله، که بعد از آن قرار می دهید آدرسی که از پوشه مورد نظر را قبلا کپی کرده اید، در ادامه بنویسید و بچسبانید ( کنترل + V یا  cmd + v )

حذف آیکون از استتوس بارمقدمات حذف آیکون از استتوس بار با کمک کامنت پرامپت و دستورات آن
فعال کردن اپلیکیشن با ADB در کامپیوتر
در ادامه لازم است که کد زیر را وارد کنید

adb shell pm grant com.zacharee1.systemuituner android.permission.WRITE_SECURE_SETTINGS
اگر کاربر مک، یا لینوکس و یا ویندوز PowerShell هستید و در عین حال بعد از وارد کردن کد بالا ارور دریافت کردید کافی است که یک اسلش و نقطه، را ابتدای کد بالا بگذارید و دوباره امتحان کنید. برای اطمینان بهتر قطعه کد زیر را جایگزین کد بالا کنید و دوباره تست کنید

./adb shell pm grant com.zacharee1.systemuituner android.permission.WRITE_SECURE_SETTINGS
اگر باز هم با خطا مواجه شدید به احتمال زیاد در مرحله نصب ADB دچار مشکل شده اید و باید این فرآیند ا دوباره انجام دهید.

 

حذف آیکون VPN و تست تغییر روی گوشی
در این مرحله اگر به موفقیت توانستید، تمام کارها را انجام دهید، کافی است که گوشی خود را از سیستم جدا کنید. بعد گوشی را فعال کرده و وارد اپلیکیشن SystemUI Tuner  شوید.

در انتهای این منوها، بدون نیاز به اعطای یکی از دو مجوز اختیاری، از شما خواسته می شود که اگر میخواهید ادامه دهید، ادامه دهید. از آنجا که شما یکی از موارد مهم برای حذف آیکون VPN را ارائه داده اید، برای دسترسی به منوی اصلی «Yes» را انتخاب کنید. از آنجا، روی «To the tweaks!» ضربه بزنید

حذف آیکون از استتوس بارفعال کردن نرم افزار برای حذف آیکون از استتوس بار در گوشی و تبلت های اندرویدی
در منوی اصلی Status Bar را انتخاب کنید. در این مرحله انقدر اسکرول کنید تا بتوانید از میان آپشن های مختلف VPN Icon را پیدا کنید. بعد از پیدا کردن این گزینه، تاگل مقابل آن را بکشید تا غیر فعال شود.

بدین ترتیب شما با موفقیت آیکون وی پی ان را پنهان کرده اید و آن را از استتوس بار حذف کرده اید.

حذف آیکون از استتوس بارلیست تمام آیکون های استتوس بار برای حذف آیکون از استتوس بار با کمک یک لمس کوتاه بر روی تاگل آن ها
برای این که مطمئن شوید کار را به درستی انجام داده اید، حالا به وی پی ان خود وصل شوید و بعد بررسی کنید که آیا آیکون نمایش داده می شود یا خیر.

نکته جالبی که وجود دارد این است که شما با کمک این اپلیکیشن می توانید هر آیکونی را که می خواهید، از استتوس بار حذف کنید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44042 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: گویا آی تی تاریخ خبر: 1397/11/04 تعداد مشاهده: 2245
سافت گذر