کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316227 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مهاجرت از 4G به 5G؛ گامی بلند به سوی زندگی پرسرعت

تا زمانی که LTE معرفی شده بود، گوشی‌ها با اینترنت 4G از سرعت مناسبی برخوردار بودند ولی حالا با عرضه 5G سرعت این اتصال بیشتر هم خواهد شد ولی این همه چیزی نیست که شبکه نسل 5 ارتباطات به خاطر آن اهمیت دارد. با سافت گذر همراه باشید تا دیگر دلایل مهم بودن 5G را با هم بررسی کنیم.

5G 4G LTE شبکه نسل 5 ارتباطات

با LTE، از نظر تئوری، سرعت اینترنت می‌تواند به 500 مگابایت بر ثانیه برسد که این یعنی سریع‌تر از DSL و ارتباطات سیمی. البته در زندگی‌های روزمره می‌توانیم حداکثر به یک دهم این سرعت دست یابیم بنابراین همین مقدار نیز بسیار زیاد است. این نکته را اضافه کنیم که در سال 2018، سرعت اینترنت در ایالات متحده به صورت میانگین حدود 26 مگابایت بر ثانیه بوده است.

اما 5G می‌تواند سرعت اینترنت را به 10 گیگابایت بر ثانیه برساند و این یعنی 20 برابر LTE. اما باز هم اهمیت شبکه نسل 5 ارتباطات در این مورد خلاصه نمی‌شود.

کاهش زمان پردازش داده‌ها

کاهش زمان پردازش داده‌ها، نکته‌ای کلیدی در مورد 5G است زیرا اعداد مربوط به این اتفاق به کمتر از میلی ثانیه می‌رسد. چنین چیزی یعنی شبکه‌ها و دستگاه‌ها سریع‌تر از اتصالات LTE ارتباط برقرار خواهند کرد زیرا در این شیوه اتصال، تأخیر پردازش اطلاعات 10 تا 50 میلی ثانیه است ولی همان‌طور که اشاره کردیم، در 5G این رقم به زیر یک میلی ثانیه خواهد رسید.

5G 4G LTE شبکه نسل 5 ارتباطات

نکته دیگر، سرعت واکنش دادن شبکه‌ها در وسایل حمل‌ونقل بدون راننده است. برای مثال، یک خودرو با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌تواند در هر ثانیه 27.78 متر را طی کند بنابراین هر مقدار افزایش سرعت بر حرکت خودروها تأثیرگذار خواهد بود. این قانون برای ربات‌ها، هواپیماهای بدون سرنشین و دیگر موارد مشابه نیز صدق خواهد کرد.

قدرت انتخاب بیشتر

خودِ شبکه‌ها نیز با شبکه نسل 5 ارتباطات قدرت انتخاب بیشتری خواهند داشت؛ یعنی تعداد دستگاه موجود در یک شبکه ارتباطی به صورت قابل‌توجهی افزایش خواهد یافت و ارتباطات میان آنها نزدیک‌تر می‌شود. البته تمرکز در این بخش بیشتر روی صنعت، ربات‌ها، حسگرها، وسایل حمل‌ونقل و . . . خواهد بود.

5G 4G LTE شبکه نسل 5 ارتباطات

همچنین، شبکه 5G به شکل دیگری نیز راه‌اندازی می‌شود یعنی مورد استفاده از آن تعیین‌کننده چگونگی نصب شبکه نسل 5 ارتباطات است. البته نباید فکر کنید که حتماً در دستگاه‌ها از سرعت 10 گیگابایت بر ثانیه بهره ببرید بلکه چنین فناوری سبب خواهد شد تا شبکه‌ها قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند هرچند گسترش این تکنولوژی مطمئناً هزینه‌بر خواهد بود زیرا آنتن‌های مربوط به 5G نسبت به آنتن‌های 4G دامنه کم‌تری دارند بنابراین باید تعداد بیشتری از آنها نصب شود ولی به خاطر مزیت‌های متعدد، ارزش چنین کاری را دارد.

5G پایان LTE نیست

شاید فکر کنید با معرفی 5G دیگر LTE کارایی نخواهد داشت. در برخی موارد اصلاً کاربران به مزیت‌های شبکه نسل 5 ارتباطات نیاز پیدا نخواهند کرد زیرا خودِ دستگاه‌های 5G تشخیص خواهند داد از چه شبکه‌ای استفاده کنند. این تکنولوژی در زمینه دوام باتری نیز مؤثر خواهد بود زیرا نسبت به 4G انرژی کمتر مصرف خواهد کرد.

شما در مورد مزیت‌های 5G چه می‌دانید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44080 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/11/08 تعداد مشاهده: 2023
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر