کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316248 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تولید گوشی تاشو گیمینگ توسط سامسونگ

به گزارش سافت گذر، تولید گوشی تاشو تقریباً به یک رقابت تمام‌عیار تبدیل شده که تولیدکنندگان روزبه‌روز پتنت‌های مختلفی در رابطه با این دستگاه‌ها منتشر می‌کنند و حتی برخی از آنها این نوع گوشی‌ها را ساخته‌اند.

سامسونگ گوشی تاشو سامسونگ تبلت گیمینگ

حتماً اطلاع دارید که اولین گوشی تاشو سامسونگ تا کنون به نمایش درآمده است ولی گویا باید به زودی شاهد دومین محصول تاشو کمپانی کره‌ای هم باشیم. مطمئناً آن چیزی که ما خواهیم دید، با آن چیزی که سامسونگ به همه نمایش داد متفاوت خواهد بود زیرا این شرکت فقط برای مدتی کوتاه و از فاصله محصول تاشو خود را در معرض دید قرار داد که آن هم با یک کاور محافظ پوشانده شده بود.

در جدیدترین تصاویر منتشر شده، شما می‌توانید آن چه سامسونگ به نمایش درآورده را دوباره ببینید هرچند اینها عکس‌های واقعی گوشی تاشو به حساب نمی‌آیند.

سامسونگ گوشی تاشو سامسونگ تبلت گیمینگ

با بررسی ظاهر این گوشی، می‌بینیم که بخشی در دستگاه تاشو وجود دارد که به گوشی‌های گیمینگ مربوط است. وقتی آن را تا می‌کنید، دستگاه یک قسمت تا شونده کوچک در نمایشگر خود دارد که دکمه‌های بازی در آن جای خواهند گرفت.

به هر حال، این پتنت تقریباً همان چیزی را به نمایش درآورد که سامسونگ در ماه نوامبر سال گذشته نشان داده بود. یعنی اگر قرار است گوشی گیمینگ تاشو تولید گردد، شالوده خود را از گلکسی ایکس خواهد گرفت. اگر چنین باشد، می‌دانیم که در جلو یک صفحه نمایش 4.6 اینچی با رزولوشن 1960*840 پیکسلی وجود خواهد داشت و وقتی باز می‌شود، نمایشگر منعطف و AMOLED آن دارای رزولوشن 2152*1536 پیکسلی خواهد بود.

سامسونگ گوشی تاشو سامسونگ تبلت گیمینگ

کاملاً مشخص است که در پتنت دوم، صفحه نمایش مخصوص یک تبلت خواهد بود بنابراین اندازه آن بزرگ می‌باشد. به علاوه، انتظار می‌رود بتوانیم چندین اپلیکیشن را در کنار یک‌دیگر به اجرا درآوریم تا قابلیت چند برنامگی به معنای واقعی کلمه رخ دهد. همچنین پنل گوشی تاشو گیمینگ توسط یک کاور محافظت نخواهد شد بلکه نوعی پلاستیک شفاف که البته هنوز به تولید انبوه نرسیده روی نمایشگر آن جای خواهد گرفت.

سامسونگ گوشی تاشو سامسونگ تبلت گیمینگ

نکته دیگری که حضور قطعی آن هنوز مشخص نیست، لولاهای گوشی می‌باشند. سامسونگ وقت و هزینه زیادی برای طراحی و رابط کاربری مخصوص گوشی تاشو صرف کرده ولی باید فکری هم به حال لولاها کند چرا که یک دستگاه که قرار است تا شود باید بتواند بدون خراب شدن، این کار را انجام دهد. مشخص نیست که کمپانی کره‌ای چه راهکاری اتخاذ خواهد کرد زیرا پتنت‌های زیادی روز به زور منتشر می‌شوند.

سامسونگ گوشی تاشو سامسونگ تبلت گیمینگ

به طور کلی این رندرها نشان می‌دهند که ما باید ذهن خود را آماده قبول کردن گوشی‌های تاشو کنیم.

شما فکر می‌کنید سامسونگ با تولید گوشی‌های تاشو به موفقیت دست خواهد یافت؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44106 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/11/11 تعداد مشاهده: 1941
سافت گذر