کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316158 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار تصاویر 3D از گوشی تاشو هوآوی

به گزارش سافت گذر، جدیدترین سخنان مدیرعامل هوآوی نشان می‌دهد که این کمپانی می‌خواهد جای سامسونگ به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در دنیا را بگیرد. حالا در سال 2019 این رقابت جذاب‌تر شده چرا که هر دو شرکت می‌خواهند گوشی تاشو تولید کنند.

هوآوی سامسونگ گوشی تاشو گوشی تاشو سامسونگ گوشی تاشو هوآوی

ریچارد یو، مدیرعامل هوآوی می‌گوید:«« حتی بدون بازار ایالات متحده نیز ما بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند خواهیم شد. امسال، سال ماست»». شاید به نظر شما این اظهارنظر فقط بلندپروازی است ولی باید بگوییم هوآوی همه فاکتورهای لازم برای تبدیل شدن به برترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند را داراست. البته در 2019 شرایط کمی سخت‌تر خواهد شد؛ از یک طرف جنگ اقتصادی ایالات متحده و چین و دستگیری مدیر این شرکت در کانادا و از طرفی دیگر حضور رقبای قدرتمند با گوشی‌های تاشو.

هوآوی سامسونگ گوشی تاشو گوشی تاشو سامسونگ گوشی تاشو هوآوی

رقیب اصلی این کمپانی چینی یعنی سامسونگ تا کنون نشان داده که می‌خواهد از گوشی تاشو خود به زودی رونمایی کند که احتمالاً 20 فوریه زمان رخ دادن این اتفاق خواهد بود.

هوآوی سامسونگ گوشی تاشو گوشی تاشو سامسونگ گوشی تاشو هوآوی

حالا به نظر می‌رسد پاسخ هوآوی چندان هم دور نیست چرا که تصاویری از گوشی تاشو این کمپانی اخیراً منتشر شده که نشان می‌دهند احتمالاً از این دستگاه در MWC امسال رونمایی خواهد شد.

هوآوی سامسونگ گوشی تاشو گوشی تاشو سامسونگ گوشی تاشو هوآوی

ظاهر دو گوشی تاشو سامسونگ و هوآوی تفاوت زیادی ندارد ولی لولای محصول کمپانی چینی کمی متفاوت است. به علاوه، شما می‌توانید در پایین این دستگاه شاهد حضور پورت USB-C و دو حفره در نمایشگر که یکی به چراغ LED و دیگری به دوربین مربوط است نیز باشید.

هوآوی سامسونگ گوشی تاشو گوشی تاشو سامسونگ گوشی تاشو هوآوی

متأسفانه جزئیات بیشتری از مشخصات فنی این گوشی نداریم. این نکته را نیز اضافه کنیم که تصاویر منتشر شده تنها بر اساس اطلاعات دریافتی طراحی شده‌اند.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44109 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/11/12 تعداد مشاهده: 1885
سافت گذر