کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بخش یادآور دستیار هوشمند گوگل دچار مشکل اساسی شده است

دستیار هوشمند گوگل در ۱۸ می ۲۰۱۶ عرضه شد و در کمتر از سه سال موفق به عبور از رقبای خود شد. دستیار گوگل توانست خیلی زود محبوبیت بالایی پیدا کند و به روزرسانی‌های موثر گوگل نیز به رشد نرم افزار کمک کرد، از طرفی کورتانا (دستیار صوتی مایکروسافت) که وضعیت خوبی نداشت با آمدن دستیار گوگل به طور رسمی از میدان رقابت خارج شد و حالا خبر از همکاری مایکروسافت با آمازون برای تلفیق کورتانا با دستیار صوتی آمازون "الکسا" شنیده می‌شود.
بخش یادآور دستیار هوشمند گوگل دچار مشکل اساسی شده است
اما همواره موفقیت بزرگ، مسئولیت‌های بزرگی را به همراه می‌آورد. هرچه طرفداران دستیار گوگل بیشتر شوند، به طور قطع تعهد گوگل نیز بیشتر خواهد شد. در چند وقت اخیر، دستیار هوشمند گوگل با مشکلاتی مواجه شده که به طور قطع بر اعتماد میلیون‌ها کاربر آن اثر منفی خواهد گذاشت.

به تازگی تعداد بسیار زیادی از کاربران این دستیار هوشمند، در سایت Reddit و صفحه رسمی پشتیبانی گوگل، یک مشکل یکسان را گزارش دادند و آن مشکل در بخش یادآوری موارد از پیش تعیین شده است، این بخش زمانی که شما می‌خواهید دستیار گوگل، یک تماس، یک قرار کاری یا هر چیزی را به شما یاد آوری کند کاربرد دارد.

طبق گزارش‌های انجام شده به نظر می‌رسد کل عملکرد این بخش مختل شده است، به طوری که کاربر با دستور صوتی یا دستور نوشتاری یک یادآوری را برای دستیار گوگل تنظیم می‌کند، اما در زمان مقرر آن موضوع از طرف دستیار گوگل یادآوری نمی‌شود. این ویژگی یکی از مهم‌ترین کاربرد‌های تلفن‌های هوشمند و دستیار هوشمند گوگل است که با اختلال در آن، مشکلات زیادی مانند فراموشی یک قرار کاری یا حتی فراموش کردن مصرف دارو‌ها را برای کاربران به همراه داشته است. تاکنون نیز اقدامی از طرف گوگل برای حل این مشکل انجام نشده است.

بخش یادآور دستیار هوشمند گوگل دچار مشکل اساسی شده است
به نظر می‌رسد این مشکل در حجم گستره‌ای از تلفن‌های همراه بروز پیدا کرده و تنها محدود به مدل‌های پیکسل و دیگر برند‌ها نمی‌شود. به گفته Android Police این مشکل می‌تواند از آخرین نسخه پایدار گوگل اپ با شماره ۹.۰.۶ باشد، به همین دلیل افرادی که به بخش یادآور نیاز مبرم دارند بهتر است از نسخه قبلی گوگل اپ با شماره ۹.۰.۵ استفاده کنند.

البته بهتر است که کاربران همواره یک نرم افزار یاد‌آور یا هشدار (آلارم) ثانویه داشته باشند تا در موارد حساس بتوانند از آن استفاده کنند، در هر صورت سیستم‌هایی بر پایه هوش مصنوعی گاهی اوقات دچار خطا‌هایی می‌شوند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44132 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: باشگاه خبرنگاران تاریخ خبر: 1397/11/13 تعداد مشاهده: 1472
سافت گذر