کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی همگام‌سازی فایل‌های صوتی آی‌تونز در اندروید

آن دسته از افرادی که می‌خواستند به موسیقی‌های مورد علاقه خود گوش دهند، مجبور بودند از دستگاه‌هایی نظیر آیپاد استفاده نمایند ولی امروزه دیگر نیازی به حمل دو دستگاه وجود ندارد اما از آن‌جایی که هیچ نرم‌افزاری مانند آی‌تونز برای اندروید در دسترس نیست، چگونگی می‌توانیم فایل‌های صوتی خود را از این نرم‌افزار در اندروید همگام‌سازی کنیم؟ با سافت گذر همراه باشید تا چگونگی انجام این کار را ببینید.

اپل آی‌تونز اپل موزیک گوگل اندروید گوگل پلی موزیک

انتقال فایل‌های صوتی آی‌تونز با استفاده گوگل پلی موزیک

گوگل پلی موزیک فضای ابری در اختیار کاربران قرار می‌دهد که امکان ذخیره‌سازی 50 هزار آهنگ در آن وجود دارد و از طریق رایانه و گوشی نیز می‌توانیم به آن دسترسی داشته باشیم. برای همگام‌سازی فایل‌های صوتی در میان دو سیستم، شما باید مدیریت موزیک گوگل (Google Music Manager) را برای رایانه و گوگل پلی موزیک را برای گوشی دانلود کنید.

نرم‌افزار را اجرا کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. جایی که می‌خواهید موسیقی را آپلود کنید، انتخاب نمایید (در اینجا لازم است آی‌تونز را برگزینید) تا مدیریت موسیقی گوگل شروع به انجام این کار نماید.

سپس نرم‌افزار نسخه دسکتاپ به صورت خودکار فایل‌ها را با اپلیکیشن گوگل پلی موزیک همگام‌سازی خواهد کرد. آن را اجرا کنید و روی گزینه My Library ضربه بزنید تا ببینید موسیقی‌ها در حال آپلود شدن هستند. البته ممکن است همگام‌سازی فایل‌های حجیم کمی طول بکشد ولی به خاطر اینکه لازم نیست گوشی را  با کابل USB به رایانه وصل کنید، دستگاه به طور اتوماتیک عملیات همگام‌سازی را انجام می‌دهد.

همگام‌سازی با استفاده از نرم‌افزار doubleTwist

با نرم‌افزار ویندوزی و اندرویدی رایگان doubleTwist، امکان همگام‌سازی فایل‌های آی‌تونز و اندروید وجود دارد. ابتدا این برنامه را برای دو سیستم عامل گفته شده دانلود و نصب کنید.

اپل آی‌تونز اپل موزیک گوگل اندروید گوگل پلی موزیک

نسخه معمولی اپلیکیشن در اندروید رایگان و نسخه پیشرفته آن حدود 10 دلار قیمت دارد. عضویت ویژه در این نرم‌افزار گزینه‌های بیشتری پیش روی شما قرار می‌دهد که برای همگام‌سازی فایل‌های صوتی از آی‌تونز به اندروید، نیازی به آنها نیست.

حالا نرم‌افزار doubleTwist را در رایانه اجرا کنید. حالا می‌توانید از میان گزینه‌های همگام‌سازی با کابل USB یا AirSync یکی را برگزینید. پیشنهاد ما استفاده از USB است که هم در نسخه رایگان doubleTwist وجود دارد و هم سرعتش بالاتر می‌باشد.

اپل آی‌تونز اپل موزیک گوگل اندروید گوگل پلی موزیک

پیش از ضربه زدن روی دکمه همگام‌سازی، در ویندوز، روی آیکون doubleTwist کلیک راست کنید و به ترتیب گزینه‌های Preferences> Use iTunes library را بزنید تا این نرم‌افزار به آی‌تونز شما دسترسی داشته باشد. به علاوه، اگر دستگاه دارای مموری کارت دارید، حتماً از قسمت تنظیمات، کارت حافظه را به عنوان حافظه برگزینید.

حالا وقتی روی گزینه Sync Now ضربه زدید، مجموعه موسیقی‌های آی‌تونز شروع به کپی شدن در گوشی اندرویدی خواهند کرد. اگر حجم این فایل‌ها کمی زیاد است، بهترین کار ساخت پوشه‌ای در آی‌تونز حاوی آن فایل‌هایی است که واقعاً به آنها نیاز دارید. پس از انجام این کار، به تب موزیک در doubleTwist بروید و پلی لیست ساخته شده را برگزینید.

وقتی همگام‌سازی تمام شد، می‌توانید با پخش کننده doubleTwist به فایل‌های صوتی خود دسترسی داشته باشید. البته اگر به پلیر این نرم‌افزار علاقه‌ای ندارید، می‌توانید از آن استفاده نکنید.

انتقال فایل‌های صوتی آی‌تونز به اندروید با استفاده از کابل USB

اگر نمی‌خواهید از نرم‌افزار دیگری برای این کار استفاده کنید، بهترین روش بهره‌گیری از کابل USB است. چنین کاری هم راحت‌تر می‌باشد و هم سریع‌تر ولی ممکن است با محدودیت حافظه مواجه شوید.

اپل آی‌تونز اپل موزیک گوگل اندروید گوگل پلی موزیک

گوشی خود را با یک کابل USB به رایانه وصل و ویندوز اکسپلورر را باز کنید. سپس فولدر آی‌تونز را پیدا نمایید و با روش کشیدن و رها کردن، فایل‌های صوتی موجود در آی‌تونز را به پوشه گوشی اندرویدی منتقل کنید. وقتی موسیقی منتقل شد، امکان پخش آن وجود دارد.

استفاده از اپلیکیشن اپل موزیک در اندروید

اپل معمولاً اپلیکیشنی برای اندروید منتشر نمی‌کند ولی برای آن دسته از افرادی که به تازگی به اندروید مهاجرت کرده‌اند، نرم‌افزار اپل موزیک را در اختیار قرار داده است. هرچند این برنامه اشکالاتی دارد ولی روش رسمی انتقال فایل‌های صوتی از آی‌تونز به اندروید است. به خاطر اینکه این نرم‌افزار یکی از سرویس‌های اپل است، شما نیاز به اپل آی‌دی دارید.

اپلیکیشن اپل موزیک، همان قابلیت‌های آی‌تونز را دارد که 30 میلیون آهنگ پیشنهادی هم به نمایش در می‌آیند. انتقال فایل‌های صوتی با این نرم‌افزار بسیار ساده و استفاده از این برنامه در سه ماه اول کاملاً رایگان می‌باشد.

چگونگی اضافه کردن موسیقی از مجموعه شخصی به اپلیکیشن اندرویدی

آی‌تونز را در رایانه باز کنید. با اپل آی‌دی خود وارد فروشگاه آی‌تونز در کامپیوتر شوید. توجه داشته باشید که با همان حساب کاربری وارد گردید که در اپلیکیشن اپل موزیک اندروید وارد شده‌اید. حالا iCloud Music Library را روشن نمایید تا آپدیت شود. وقتی این فرآیند تمام شد، تمام فایل‌های صوتی آی‌تونز در اپل موزیک اندرویدی در دسترس قرار خواهند گرفت.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44135 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/11/14 تعداد مشاهده: 1492
سافت گذر