کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316213 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کیبورد مک بوک متحول می‌شود؟

شایعه شده که اپل در حال توسعه کیبورد لمسی برای مک بوک آینده است اما با در نظر گرفتن پتنت جدید ثبت شده این شرکت، کیبورد آینده این شرکت احتمالا انقلابی‌تر و متفاوت‌تر از تکنولوژی لمسی خواهد بود.
کیبورد مک بوک
ظاهرا اپل تنها به دنبال تولید یک کیبورد لمسی نیست و تصمیم دارد سبک جدید از ابزار ارتباطی بین انسان و کامپیوتر را عرضه کند.

اپل در مک بوک پرو از نظر کیبورد همه را ناامید کرد اما دگمه‌های کیبورد جدید ظاهرا به صورت پیشرفته ضد گرد و غبار هستند و حساسیت بیشتری نسبت به ضربات انگشت دارند.

این پتنت که توسط AppleInsider کشف شده، دگمه ها کیبورد را شامل پنل‌‌های شیشه‌ای منسجمی نشان می‌دهد که به صورت فیزیکی برجسته هستند ولی تکان زیادی نمی‌خورند.

دگمه‌های شیشه‌ای نسبتا منعطف این کیبورد، با فشار نرمال انگشت، حرکت جزئی دارند و با استفاده از تکنیک جدید شیشه‌های خمیده، حرکات دگمه‌های کیبورد معمولی را تداعی خواهند کرد.

کیبورد جدید اپل پتنت  

راه حل آخر  کیبورد مک بوک همین است؟
دگمه‌های کیبورد مک بوک‌های جدید اپل، اخیرا با انتقاد زیادی روبرو بوده است. کاربرانی که اعلام کرده‌اند با رسوخ گرد و خاک در زیر دگمه‌ها، عملکرد کیبورد با مشکل روبرو شده است.

این اولین بار نیست که اپل برای حل مشکل برای کیبوردهای خود دست به کار شده است.

این شرکت اخیرا تکنولوژی جدیدی تحت عنوان دگمه‌های پروانه ای کیبورد را ارائه کرده و با تعبیه قطعه‌ای سیلیکونی در زیر دگمه، تلاش کرده تا مشکل کاربران را رفع کند.

پتنت جدید اپل نشان می‌دهد که کیبوردهای در حال ساخت این شرکت، منحصرا به روی این مشکل اساسی تمرکز دارند.

اما یک لپ تاپ، تا کجا می‌تواند طراحی باریک‌تر و باتری‌های بزرگ تری را شامل شود؟

لپ تاپ هیبرید یوگا بوک لنوو، ثابت کرد که یک لپ‌تاپ تا چه حدی می‌تواند در عین داشتن کیبورد تاچ اسکرین، باریک شده و در عین حال عملکرد بالایی داشته باشد.

پیش‌بینی می شود که مک‌بوک ایر آینده اپل نیز طرحی مشابه یوگا بوک ولی عملکردی حتی پیشرفته‌تر داشته باشد.

اگر اپل بتواند پتنت خود را به مرحله تولید برساند، نه تنها قادر خواهد بود برای یکی از مشکلات اساسی محصولات خود راه حلی ارائه کند، بلکه حتی سبک جدید از کامپیوترهای قابل حمل را ارائه خواهد داد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44157 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1397/11/15 تعداد مشاهده: 2017
کلید واژه ها:
اخبار مرتبط
سافت گذر