کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316157 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ از همکاری با برند تقلبی سوپریم منصرف شد

سامسونگ چین اواخر آذرماه و هم‌زمان با رونمایی از گلکسی A8s اعلام کرد با برند سوپریم ایتالیا همکاری خواهد داشت. اما پس از مشکلات قانونی و اخلاقی، این همکاری از بین رفت.

برند تقلبی سوپریم

در آذر ماه گزارش کردیم که سامسونگ چین قصد دارد که با برند سوپریم همکاری داشته باشد. البته یک نکته ریز وجود داشت. این برند سوپریم، برند واقعی نیست و در عوض برند تقلبی سوپریم است. سوپریم شرکتی است که به عرضه محصولات مختلف به صورت محدود و لوگوی قرمز خود معروف است.

شرکت سوپریم عادت دارد که یک سری لوازم مشخص را هر چند وقت یک بار به صورت محدود عرضه کند. محصولات عموما پوشاک و زیورآلات هستند، اما این میان محصولاتی عجیب همچون یک تکه آجر با لوگوی سوپریم هم عرضه می‌شود!

سامسونگ مدتی پیش قصد داشت که برند تقلبی سوپریم همکاری کند. این برند تقلبی در ایتالیا فعالیت دارد و هیچ ربطی به سوپریم اصلی ندارد. اما سامسونگ امروز در Weibo اعلام کرد که همکاری خود با برند سوپریم ایتالیا را از بین خواهد برد و دیگر برنامه‌ای برای عرضه A8s توسط دو شرکت وجود نخواهد داشت.

البته که این خبر خیلی شوک‌آور نیست. در ابتدای امر که این همکاری اعلام شد، حجمی از تعجب به وجود آمد. حتی سخنگوی سامسونگ چین مجبور شد که توضیح دهد برند مورد همکاری سوپریم ایتالیا است و سوپریم آمریکا نیست. اما چرا سامسونگ سوپریم ایتالیا را انتخاب کرد؟ سوپریم اصلی حق کار و تجارت در چین را ندارد و به همین خاطر برند تقلبی سوپریم موفق به دریافت همکاری سامسونگ شد.

برند تقلبی سوپریم از نظر اخلاقی در جایگاه بدی قرار دارد و کاری که می‌کند دزدی است. با این حال در قانون ایتالیا، یک سری فضای خالی وجود دارد که این شرکت توانسته فعالیت خود را ادامه دهد. البته که سوپریم اصلی هم مشکلات کپی‌رایت دارد و کل ایده شرکت و حتی لوگوی معروف شرکت برگرفته از آثار معروف باربارا کروگر است.

همکاری بین سامسونگ و این برند تقلبی از بین رفته و از دید سامسونگ این حرکت خوبی است. چنین کاری مطمئناً باعث می‌شد که رابطه‌ای بین دو شرکت سوپریم اصلی و سامسونگ در آینده به وجود نیاید و شاید درگیری حقوقی هم برای شرکت به وجود می‌آمد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44165 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1397/11/16 تعداد مشاهده: 1915
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر