کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316255 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی‌های جدید در نسخه دسکتاپ اسکایپ

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت همچنان نرم‌افزار ارتباطی خود موسوم به اسکایپ را توسعه می‌دهد تا کارایی آن را افزایش دهد. حالا جدیدترین ورژن دسکتاپ این اپلیکیشن برای توسعه‌دهندگان امکانی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند چت‌های حین تماس و لیست مکالمات را به صورت همزمان ببینند.

مایکروسافت اسکایپ ویندوز مک نرم‌افزار اپلیکیشن

با آپدیت جدید، اگر شما در حال برقراری تماس هستید، پنل چت به سمت راست منتقل می‌شود تا در سمت چپ نمایشگر شاهد لیست مکالمات باشید. به علاوه، پنل چت در یک تماس را از این پس می‌توانیم تغییر اندازه دهیم. همچنین پس از جابه‌جایی چت به پایین سمت راست، عکس فردی که در حال چت هستید به سمت چپ صفحه نمایش منتقل می‌گردد.

ضمن اینکه در نسخه کلاسیک اسکایپ، کاربران می‌توانند لیست مخاطبان و مکالمات و چت‌ها را همزمان حین یک تماس ببینند در حالی که هر کدام از ستون‌ها به صورت عمودی نیمی از نمایشگر را اشغال می‌کنند. این را نیز اضافه کنیم که اسکایپ در موبایل نیز اخیراً دچار تغییراتی شده است.

مایکروسافت همواره در حال بهبود اسکایپ است که از جمله بروزرسانی‌های آن می‌توانیم به اموتیکن‌های شخصی‌سازی شونده اشاره کنیم. اگر علاقه‌مند به استفاده از نسخه جدید اسکایپ در ویندوز یا مک هستید، می‌توانید آن را دانلود نموده و از قسمت Insider، ویژگی‌های جدید را امتحان کنید. در غیر این صورت در آینده‌ای نزدیک قابلیت‌های گفته شده این نرم‌افزار در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.


منبع: neowin.net
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44250 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/11/28 تعداد مشاهده: 2922
سافت گذر