کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316272 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عمل جراحی از راه دور با استفاده از 5G

چندی پیش خبری منتشر و اعلام کردیم که در MWC امسال قرار است اولین عمل جراحی از راه دور با استفاده 5G انجام شود. حالا می‌خواهیم ببینیم این تکنولوژی بسیار سریع چگونه علم پزشکی را تغییر می‌دهد. با سافت گذر همراه باشید.

5G شبکه نسل 5 ارتباطات بارسلونا MWC کنگره جهانی موبایل

5G در اتاق عمل جراحی

عرضه 5G سبب کاهش تأخیر در اتصال و افزایش کیفیت تصاویر می‌شود. این دو فاکتور در علوم پزشکی نقش تعیین‌کننده‌ای ایفا می‌کنند چرا که به پزشکان اجازه خواهند داد تصمیمات مهمی بگیرند.

حالا اما، به خاطر تکنولوژی 5G انجام عمل‌های جراحی از راه دور بسیار آسان‌تر شده است و چه‌بسا امکان دارد جراحی‌های ناموفق نیز کاهش یابد. قطعاً این اتفاق زندگی همه انسانها را تحت تأثیر قرار خواهد داد و ممکن است عمر آنها نیز افزایش یابد.

5G شبکه نسل 5 ارتباطات بارسلونا MWC کنگره جهانی موبایل

در کنگره جهانی موبایل امسال و در یکی از سالن‌های اجتماعات، دکتر آنتونیو دِ لیسی، مدیر دپارتمان عمل‌های مربوط به دستگاه گوارش و هماهنگ‌کننده کلینیک تخصصی درمان سرطان روده بزرگ در بارسلونا، به همراه تیم همراه عمل جراحی از راه دور را به انجام رساندند.

عمل جراحی از راه دور یا Remote surgeon نام این پروژه است که به دکترها اجازه داد در اتاق عمل بیمارستان این آزمایش را انجام دهند. آقای دِ لیسی به عنوان متخصص این جراحی را از راه دور مدیریت کرد در حالی که اصلاً حضور فیزیکی نداشت. راکول براوو، در دیگر اتاق روی بیمار، با توجه به اینکه تصاویر رد و بدل شده میان دو طرف بسیار شفاف بود، جراحی مربوط به دستگاه گوارش را به انجام می‌رساند.

همکاری با Vodafone

به خاطر ترکیب تکنولوژی AIS Channel که در فرمت سمعی و بصری داده‌ها را ضبط می‌کند، انجام عمل جراحی در اتاق مربوطه بسیار راحت‌تر انجام شد چرا که اطلاعات با سرعت بیشتری ارسال می‌گردد و پزشکی که در راه دور حضور دارد بر شرایط بیمار مسلط‌تر است.

انجام این اتفاقات بدون حضور و مشارکت Vodafone تقریباً شدنی نبود چرا که این اپراتور میزان تأخیر را کاهش داد تا همه حضار بتوانند بدون هیچ مشکلی رویدادهای در حال انجام را به صورت زنده مشاهده نمایند. مطمئناً اگر از شرکت‌کنندگان سؤال شود، پاسخ خواهند داد که 5G پتانسیل‌های زیادی دارد و در این بین نقش ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی برای توسعه این شبکه انکارناپذیر است.

در MWC، جلسات زیادی در مورد 5G برگزار شد که به نظر می‌رسد این عمل جراحی یکی از بهترین نمونه‌های کاربرد این فناوری بسیار سریع می‌باشد.

مدیرعامل کلینیک درمان بیماری‌های گوارشی بارسلونا می‌گوید:«« هدف این است که در آینده عمل‌های جراحی را از دور انجام دهیم و این تنها آغاز راه ماست»».

علاوه بر گسترش 5G، تکنیک‌های جراحی نیز باید توسط پزشکان فرا گرفته شود تا موفقیت عمل‌ها بیشتر گردد.

اما این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد؟ پاسخ به این سؤال فعلاً کمی سخت است چرا که 5G تازه راه خود را آغاز کرده و دولت‌ها، کمپانی‌ها و اپراتورها باید با همکاری یک‌دیگر استفاده از شبکه نسل 5 ارتباطات را گسترده‌تر نمایند تا در همه کشورها امکان استفاده از آن فراهم شود.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44307 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/12/09 تعداد مشاهده: 3026
سافت گذر