کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316227 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

باز هم انتشار اخباری جدید از اندروید Q

به گزارش سافت گذر، در چند روز گذشته اخبار زیادی در مورد اندروید Q به گوش رسیده و حالا روزبه‌روز این مطالب کامل‌تر می‌شوند به طوری که گوگل اخیراً برنامه زمانی انتشار آپدیت جدیدترین نسخه اندروید را اعلام کرده است.

گوگل اندروید اندروید Q اندروید 10

اگر برای دریافت نسخه Q اندروید ثبت‌نام کرده‌اید، می‌توانید مشاهده کنید که گوگل در چه تاریخ‌هایی می‌خواهد ورژن بعدی سیستم عامل خود را به صورت عمومی در اختیار دستگاه‌های واجد شرایط قرار دهد.

بر اساس اعلام این کمپانی، نسخه نهایی اندروید Q در سه‌ماهه سوم سال 2019 منتشر خواهد شد ولی با توجه به سابقه بروزرسانی‌ها، باید ماه آگوست را زمان رخ دادن این اتفاق بدانیم.

گوگل اندروید اندروید Q اندروید 10

با این حساب، هر نسخه بتا به صورت ماهانه و از آوریل در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت بنابراین فعلاً مشخص نیست که آیا بتا 5 و بتا 6 عرضه خواهند شد یا خیر ولی ممکن است به ترتیب در ماه‌های جولای و آگوست منتشر شوند.

هر ورژن بتا ویژگی‌های تازه‌ای با خود خواهد آورد ولی دو نسخه آخر به ورژن نهایی اندروید Q نزدیک‌تر خواهند بود. برای مثال، در بتا 1، کاربران فقط باید آزمایش‌های اولیه را انجام دهند و در بتا 4، توسعه‌دهندگان می‌توانند نرم‌افزارهای مخصوص اندروید 10 را نصب و بررسی کنند.

مطمئناً دریافت این آپدیت‌ها به صورت اتوماتیک خواهد بود ولی وقتی گوشی به نسخه بتا بعدی بروزرسانی شد، پیام اعلانی مشاهده خواهید کرد.

اندروید Q در گوشی‌های پیکسل

گوگل اخیراً در گزارشی جدید اعلام کرده که همه گوشی‌های پیکسل می‌توانند اندروید Q را نصب کنند.

اگرچه پیکسل 3 و پیکسل 2 حداقل سه بروزرسانی نرم‌افزاری دریافت خواهند کرد ولی گوگل برای پیکسل (یا پیکسل 1) تنها دو آپدیت نرم‌افزاری برنامه‌ریزی کرده است. در واقع سایت این شرکت عنوان کرده از اکتبر 2018 به بعد، تضمینی برای دریافت آپدیت برای این گوشی وجود ندارد.

گوگل اندروید اندروید Q اندروید 10

اما اخیراً نائب رئیس گوگل در پست خبری خود اعلام کرده که بروزرسان اندروید Q برای همه گوشی‌های پیکسل در دسترس قرار گرفته است.

البته دِیو بروک توضیح بیشتری نداده ولی با توجه به اینکه پیکسل 1 حالا اندروید Q را دریافت کرده است، می‌توانیم امیدوار باشیم که پیکسل 2 و پیکسل 3 نیز بیشتر از بازه زمانی دو ساله به نسخه‌های جدیدتر اندروید بروزرسانی شوند.

به هر حال، حتی اگر این اتفاق نیز رخ ندهد، دریافت بروزرسانی آن هم به مدت سال، مطلبی نیست که بتوانیم به آن اعتراض کنیم.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44371 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/12/23 تعداد مشاهده: 3288
سافت گذر