کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اولین تصاویر از گوگل پیکسل 4 منتشر شد

به گزارش سافت گذر، گوگل به تازگی اولین نسخه بتا سیستم عاملی که در خانواده بعدی گوشی‌های هوشمندش قرار می‌دهد را منتشر کرده بنابراین منطقی است که کم‌کم شاهد رندرهایی از نسل بعدی خط تولید گوشی‌های پیکسل باشیم.

گوگل پیکسل گوگل پیکسل 4 گوگل پیکسل 4 ایکس ال

بر اساس تصاویر فاش شده از SlashLeaks که معمولاً در زمینه انتشار رندرهای گوشی‌های معرفی نشده خوب کار می‌کند، می‌توانیم برخی ویژگی‌های گوگل پیکسل 4 را حدس بزنیم.

گویا گوگل آن ناچ بزرگی که در مدل پیکسل 3 قرار داده بود را کنار خواهد گذاشت. شاید دلیل این کار هم بزرگی بیش از حد آن نسبت به بریدگی محصولات دیگر رقبا بود.

به نظر می‌رسد کمپانی مالک اندروید می‌خواهد از ایده گلکسی اس 10 پلاس تقلید کند و دوربین سلفی گوگل پیکسل 4 را درون حفره‌ای در گوشه بالا سمت راست قرار دهد. لازم به ذکر است که سامسونگ این نوع صفحه نمایش را Infinity-O می‌نامد. حالا با این شیوه طراحی، نسبت بدنه به تصویر گوشی‌ها به شکل قابل‌توجهی افزایش می‌یابد.

گوگل پیکسل گوگل پیکسل 4 گوگل پیکسل 4 ایکس ال

بر اساس این تصاویر نمی‌توانیم ادعا کنیم که آیا گوگل سایز صفحه نمایش گوشی‌های بعدی‌اش را بزرگ‌تر می‌کند یا کوچک‌تر.

ضمن اینکه به خاطر نبود حاشیه در اطراف صفحه نمایش، واقعاً نمی‌توانیم در این مورد نکته‌ای بگوییم. حاشیه بسیار باریک سری گوگل پیکسل 4 نسبت به دیگر رقبا یعنی گلکسی اس 10، وان‌پلاس 6 تی و هوآوی میت 20 پرو کمی ضخیم‌تر است ولی باز هم برای یک گوشی متعلق به سال 2019 قابل‌قبول می‌باشد.

با توجه به رندرها می‌توانیم ادعا کنیم که دو اسپیکر (یکی در بالا و یکی در پایین) در گوگل پیکسل 4 وجود دارد.

در قاب پشتی گوشی اما، تفاوت زیادی نمی‌بینیم چرا که به نظر می‌رسد باز هم باید شاهد قاب دو رنگی باشیم. اما دوربین عقب احتمالاً دوگانه خواهد بود تا گوگل از سنت استفاده از یک لنز برای گرفتن تصاویر بوکه دست بکشد. گوگل به دوربین سلفی پیکسل 3 ایکس ال یک لنز برای گرفتن تصاویر زاویه فوق گسترده افزود بنابراین احتمال دارد که همین ویژگی برای دوربین عقب پرچمدار آتی این شرکت عرضه شود.

گوگل پیکسل گوگل پیکسل 4 گوگل پیکسل 4 ایکس ال

در پایان، اسکنر اثر انگشت موجود در قاب پشتی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال دیگر در خانواده پیکسل 4 به چشم نمی‌خورد و از آن جایی که گوگل علاقه‌ای به استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره ندارد، به نظر می‌رسد باید شاهد اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش در گوشی‌های آتی این کمپانی باشیم.

مطمئناً تا رویداد ماه اکتبر گوگل زمان زیادی باقی است به همین دلیل اتفاقات متعددی ممکن است بیفتد و شیوه طراحی پرچمدار آتی گوگل تغییر کند. پس این تصاویر را نباید طراحی نهایی گوگل پیکسل 4 و گوگل پیکسل 4 ایکس ال بدانیم.


منبع: t3.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44386 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/12/26 تعداد مشاهده: 2794
سافت گذر