کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738546920 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316530 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رونمایی از عینک واقعیت مجازی جدید شرکت Oculus + ویدیو

به گزارش سافت گذر، شرکت Oculus روز گذشته از عینک جدید Oculus Rift S که با همکاری لنوو تولید شده و رزولوشن بیشتر و لنزهای باکیفیت‌تری دارد، رونمایی کرد.

هدست Oculus Rift S Oculus Quest Oculus Rift Oculus واقعیت مجازی VR

این هدست که با قیمت پایه 400 دلار به فروش می‌رسد، از طراحی جدیدتری بهره می‌برد و در بسیاری از زمینه‌ها ویژگی‌های دستگاه Windows Mixed Reality لنوو را در خود جای داده هرچند برخی قابلیت‌های آن ممکن است به مذاق بعضی کاربران خوش نیاید.

Oculus Rift (به عنوان هدست اصلی Oculus) از دو نمایشگر PenTile OLED با رزولوشن 1200*2160 بهره می‌برد در حالی که Oculus Rift S از یک پنل LCD با رزولوشن 1400*2560 استفاده می‌کند تا صفحه نمایش آن مانند نمایشگر Oculus Go باشد. این را اضافه کنیم که نرخ بهره این دستگاه 80 هرتز می‌باشد.

هدست Oculus Rift S Oculus Quest Oculus Rift Oculus واقعیت مجازی VR

هدفون‌های این دستگاه هم به جای اینکه در گوش قرار گیرند، در کنار گوش جای‌گیری می‌کنند و از پلاستیک ساخته شده‌اند تا از این نظر شبیه دستگاه PlayStation VR باشند. همچنین دکمه فیزیکی IPD نیز وجود ندارد چرا که Oculus می‌خواهد این کار را با نرم‌افزار مربوطه به انجام برساند.

به علاوه، به جای سنسورهای مختلف، Oculus Rift S از دوربین‌ها برای مکان‌یابی استفاده می‌کند که دو عدد از آنها در جلو، دو عدد در کناره‌ها و یکی در بالا قرار دارند.

دسته‌های بازی این هدست Oculus Touch خواهند بود ولی حلقه مسیریابی آن به جای اینکه در پایین باشد، در بالا قرار گرفته تا IR LEDهای روی دسته برای دوربین‌های IR قابل مشاهده باشند.

هدست Oculus Rift S Oculus Quest Oculus Rift Oculus واقعیت مجازی VR

Asgard’s Wrath، Stormland و Vacation Simulator بازی‌هایی هستند که در Oculus Rift S وجود خواهند داشت. کمپانی Oculus مدعی است که امکان بازی کردن چند کاربر با استفاده از هدست‌های Oculus Rift S و Oculus Quest به صورت همزمان فراهم شده است.


همان‌طور که گفتیم، Oculus Rift S با قیمت حدوداً 400 دلار به فروش خواهد رسید و از اواخر بهار هم به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است که همزمان با Oculus Rift S، از Oculus Quest نیز رونمایی خواهد شد و قیمت هر دو نیز تقریباً یکی خواهد بود هرچند امکان خرید Oculus Rift از فروشگاه Oculus و برخی فروشندگان منتخب وجود دارد.


منبع: neowin.net
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44406 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/01/01 تعداد مشاهده: 3024
سافت گذر