کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی افزایش دقت GPS در اندروید

سنسور GPS برای نرم‌افزارهای مسیریابی نظیر گوگل مپس اهمیت زیادی دارد ولی برخی اوقات این حسگر آنطور که باید و شاید کار نمی‌کند که البته جای نگرانی ندارد زیرا ما در سایت سافت گذر می‌خواهیم به شما چگونگی افزایش دقت GPS را آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

GPS جی‌پی‌اس سیستم موقعیت‌یاب جهانی

منظور از GPS چیست؟

GPS مخفف کلمات Global Positioning System به معنای سیستم موقعیت‌یاب جهانی است که در سال 1973 توسط ارتش ایالات متحده تولید شد و در دهه هشتاد میلادی برای مردم عادی نیز در دسترس قرار گرفت. این سیستم ابتدا با 24 ماهواره ولی حالا با 31 ماهواره در مدار کره زمین کار می‌کند.

در اکثر گوشی‌ها و تبلت‌ها آنتن GPS با ماهواره‌ها ارتباط برقرار می‌کند و به وسیله یک درایور، سخت‌افزار مربوطه به نرم‌افزار موجود در موبایل وصل می‌شود. این یعنی ممکن است مشکل کم دقتی GPS از سه بخش باشد:

تعداد ماهواره‌های موجود در موقعیت فعلی
کیفیت آنتن GPS در گوشی
نوع درایور موجود در سیستم عامل گوشی

استفاده حالت بسیار دقیق (High accuracy)

برای افزایش دقت GPS باید از نیروی باتری بیشتری استفاده کنید و زمانی که دیگر به سیستم موقعیت‌یاب جهانی نیازی نداشتید، می‌توانید این گزینه را خاموش نمایید. برای فعالسازی این قابلیت باید برخی کارها را انجام دهید.

به تنظیمات رفته و گزینه Location (مکان‌یابی) و همه گزینه های مربوطه را روشن کنید. شما همچنین باید بتوانید همین کار از نوار اعلان نیز انجام دهید.

اولین دسته‌بندی زیر Location باید Mode (حالت) باشد. روی آن ضربه بزنید و اطمینان حاصل کنید که آپشن High accuracy روشن شده است. این قابلیت از اینترنت داده بسته‌ای و وای‌فای برای مکان‌یابی شما استفاده می‌کند هرچند انرژی زیادی از باتری مصرف خواهد کرد.

GPS جی‌پی‌اس سیستم موقعیت‌یاب جهانی

در برخی گوشی‌ها گزینه‌های بیشتری هم وجود دارد که به اسکن بلوتوث و وای‌فای مربوط می‌شود. آپشن اول، به دنبال دستگاه‌هایی که بلوتوث آنها روشن است می‌گردد و گزینه دوم همیشه به دنبال شبکه وای‌فای خواهد بود.

GPS جی‌پی‌اس سیستم موقعیت‌یاب جهانی

استفاده از اپلیکیشن قطب نما برای کالیبره کردن GPS

اگر فکر می‌کنید سیگنال GPS در گوشی شما دقیق نیست، باید آن را کالیبره کنید که برای انجام این کار به اپلیکیشن قطب نما نیاز دارید. برخی از گوشی‌ها این نرم‌افزار را دارند که اگر موبایل شما یکی از آن‌هاست، حتماً این اپلیکیشن را اجرا کرده و GPS را دوباره کالیبره نمایید. چنان‌چه چنین چیزی در گوشی وجود نداشت، اپلیکیشن Compass Galaxy گزینه قابل اعتمادی است.

فعال نگه داشتن سیگنال GPS

یکی از مشکلاتی که وجود دارد خاموش شدن GPS برای ذخیره انرژی باتری، زمانی است که از یک نرم‌افزار مسیریابی خارج می‌شوید و به اپلیکیشن دیگری می‌روید.

البته برای این گزینه هم راهکارهایی وجود دارد که اپلیکیشن Connected GPS بهترین آپشن می‌باشد زیرا هم ساده است و هم کاربردی. فقط توجه کنید که این کار انرژی باتری را بیشتر مصرف خواهد کرد.

بررسی کنید که ببینید مشکل نرم‌افزاری است یا سخت‌افزاری

با نرم‌افزار GPS Essentials می‌توانید مشکل ضعیف بودن GPS خود را بررسی کنید. فقط کافی است از منوی اصلی آن گزینه Satellites را بزنید تا گوشی به یکی از ماهواره‌های موجود در مدار کره زمین وصل شود.

GPS جی‌پی‌اس سیستم موقعیت‌یاب جهانی

اگر فرآیند وصل شدن به ماهواره به خوبی انجام نشد، ممکن است مشکل به خاطر قاب گوشی یا وسایل اطراف باشد ولی اگر ماهواره پیدا شد اما سیگنال‌های آن ضعیف بود، مشکل نرم‌افزاری است.

تازه‌سازی داده‌های GPS

برخی اوقات ممکن است سنسور GPS به ماهواره‌هایی وصل شود که حتی در دامنه آنها نیستید. برای برطرف کردن این مشکل اپلیکیشن GPS Status & Toolbox را دانلود و نصب کنید تا از ابتدا به ماهواره دیگری وصل شوید.

در این اپلیکیشن، روی هر قسمتی از نمایشگر ضربه بزنید و سپس آیکون منو را لمس کنید و در نهایت گزینه Manage A-GPS state را برگزینید. سپس آپشن Reset را بزنید و وقتی فرآیند به پایان رسید به منوی Manage A-GPS state برگردید و گزینه Download را لمس نمایید. حالا دیتای GPS تازه‌سازی شده ولی اگر باز هم مشکل پابرجا بود، راهکار گفته شده را دوباره انجام دهید.

یک دریافت کننده اکسترنال GPS بخرید

اگر GPS گوشی شما دیگر کارایی ندارد، بد نیست یک رسیور اکسترنال خریداری و آن را با بلوتوث به موبایل وصل کنید. قیمت برخی از این دستگاه‌ها به 100 دلار می‌رسد که بهترین گزینه Garmin GLO GPS است.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44452 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/01/12 تعداد مشاهده: 3882
سافت گذر