کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اسکنر اثر انگشت گلکسی اس 10 به اشتباه افتاد

به گزارش سافت گذر، اگرچه سنسور اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس از نوع اولتراسونیکی است و با استفاده از صدا و تولید تصاویر سه بعدی، اثر انگشت کاربر را شناسایی می‌کند ولی یکی از دارندگان این گوشی‌ها اخیراً پستی منتشر کرده که توانسته این حسگر را به اشتباه بیندازد.

سنسور اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش گلکسی سامسونگ گلکسی اس 10 گلکسی اس 10 پلاس گلکسی S10e

این شخص مدعی است که توانسته به راحتی و در عرض 15 دقیقه قفل صفحه نمایش گلکسی اس 10 را باز کرده و وارد نرم‌افزار بانکداری آن شود و اطلاعات حساب کاربری آن را پاک کند.

او بر این باور است که فقط باید از اثر انگشت یک شخص عکس گرفته و روی آن زوم شود. سپس باید عکس را وارد نرم‌افزار فتوشاپ کنیم و کنتراست آن را افزایش دهیم. در نهایت با استفاده از یک برنامه خاص مدل سه بعدی اثر انگشت را می‌سازیم و با یک پرینتر تصویر سه بعدی اثر انگشت را تولید کرده و روی سنسور موجود در گلکسی اس 10 می‌گذاریم.

سنسور اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش گلکسی سامسونگ گلکسی اس 10 گلکسی اس 10 پلاس گلکسی S10e

او می‌گوید:«« پس سه بار تلاش برای تولید اثر انگشت، موفق شدم سنسور اسکنر گلکسی اس 10 را به اشتباه بیندازم. این مدل 3D درست مانند یک اثر انگشت واقعی می‌تواند قفل دستگاه را باز کند. انجام چنین کاری خطرات زیادی برای دارندگان پرچمدار فعلی سامسونگ خواهد داشت زیرا سارقان می‌توانند در کمتر از 3 دقیقه اثر انگشت افراد را برداشته و به راحتی وارد نرم‌افزارهای بانکداری شوند و تمام پول‌های کاربران را به حساب خود منتقل کنند»».

سنسور اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش گلکسی سامسونگ گلکسی اس 10 گلکسی اس 10 پلاس گلکسی S10e

برخی معتقدند سنسور اسکنر اثر انگشت قدیمی‌تر در گلکسی S10e بهتر کار می‌کند

این اتفاق زنگ خطر را برای سنسورهای اولتراسونیکی به صدا در می‌آورد چرا که فقط کافی است یک لیوان در نزدیکی باشد تا بتوانیم اثر انگشت افراد را از روی آن برداریم. این در حالی است که انتظار می‌رود این حسگرهای جدید امن‌تر از نمونه‌های اپتیکی باشند.

تا کنون چند نفر از دارندگان گلکسی اس 10 نیز اعتراض کرده‌اند که سنسور اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش نتوانسته به خوبی قفل دستگاه را باز کند. حتی یک نفر مدعی شده که این تکنولوژی تنها 20 درصد دفعات کارایی دارد و تهدید کرده که گوشی خود را باز می‌گرداند و یک گلکسی S10e به جای آن خریداری خواهد کرد. دلیل انجام این کار، وجود سنسور اپتیکی در پرچمدار ارزان‌تر سامسونگ است. لازم به ذکر است که افراد زیادی تا به امروز مدعی شده‌اند حسگر گلکسی S10e از حسگر دو مدل دیگر امنیت بیشتری دارد.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44486 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/01/19 تعداد مشاهده: 3630
سافت گذر