کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316359 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ظاهر جذاب پرچمدار کوچک گوگل

به گزارش سافت گذر، گوگل سخت در تلاش است تا پرچمدار جدیدش را که از پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال ظاهر کاملاً متفاوتی دارد، به زودی تولید کند. حالا و پیش از معرفی گوشی اعضای خانواده پیکسل 3a، Phone Designer سعی کرده ظاهر کوچک‌ترین پرچمدار کمپانی مالک اندروید را نشان دهد.

گوگل پیکسل پیکسل 4  پیکسل 4 ایکس ال

این حساب کاربری توییتری تصاویر تولید شده را در همین شبکه اجتماعی منتشر کرده اما تنها چیزی که کاملاً مشخص است، پیروی ظاهر این دستگاه‌ها از شایعات اخیر می‌باشد. بنابراین همان طراحی تمام صفحه نمایش خانواده گلکسی اس 10 با حفره‌ای در جلو به چشم می‌خورد که سبب می‌شود مقدار نمایشگر به بیشترین حد خود برسد و دوربین هم در همان قسمت قرار گیرد.

اینگونه طراحی لب به لب به گوگل اجازه خواهد داد بیشترین مقدار صفحه نمایش را در محصولش قرار دهد تا نمونه کوچک‌تر پیکسل 4 هم از این ظاهر استفاده کند. بر خلاف اینکه گفته می‌شود پیکسل 4 ایکس ال دارای دو دوربین در عقب است، گویا قرار است به خاطر محدودیت‌های فیزیکی، پیکسل 4 کوچک از یک لنز در جلو و عقب بهره ببرد.

گوگل پیکسل پیکسل 4  پیکسل 4 ایکس ال

این را اضافه کنیم که هنوز خبر قطعی در مورد تولید نمونه کوچک‌تر پرچمداران گوگل به گوش نرسیده اما فاصله میان نسخه پیشرفته‌تر و معمولی میان این دستگاه‌ها ممکن است سبب شود مالک اندروید به دنبال پر کردن این خلأ باشد.

گوگل پیکسل پیکسل 4  پیکسل 4 ایکس ال

در پایان اشاره کنیم که با توجه به افزایش سایز نمایشگر گوشی‌ها در سالیان اخیر، کمپانی‌های بزرگ همواره یک نمونه کوچک‌تر از پرچمدارانشان را معرفی کرده‌اند که از آن جمله می‌توانیم به سری کامپکت سونی، مدل‌های همنام پرچمداران اپل با پسوند اس (S) و . . . اشاره کنیم. حالا اگر گوگل هم بخواهد همین کار را بکند، مطمئناً می‌تواند افراد علاقه‌مند به گوشی‌های کوچک را جذب نماید.


منبع: t3.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44522 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/01/26 تعداد مشاهده: 3423
سافت گذر