کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316157 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هدفون‌ها در آینده چگونه خواهند بود؟

آینده هدفون‌ها چه خواهد شد؟ این سؤالی است که امکان دارد از خودتان پرسیده باشید ولی مطمئناً هر کسی انتظار دارد این دستگاه‌ها پیشرفته‌تر شده و صداها را با کیفیت بهتری پخش کنند و به طور کلی با تغییرات گسترده‌ای روبه‌رو شوند. با سافت گذر همراه باشید تا یک ایده جذاب در مورد هدفون‌ها را ارائه دهیم.

هدفون هدفون بیسیم Funky Sound فرانسه هدفون بلوتوثی

در حال حاضر یکی از روش‌هایی که یک نوع هدفون را از نوعی دیگر تشخیص می‌دهیم، برند و کیفیت صدا آن‌هاست. خیلی کم پیش می‌آید که بتوانید هدفونی را پیدا کنید که رابط کاربری جدیدی ارائه دهد اما شرکت استارتاپی Funky Sound از فرانسه دقیقاً همین کار را می‌خواهد انجام دهد. آرناد پرت، مدیرعامل این کمپانی قصد دارد رابطه سخت‌افزار و ورودی هدفون‌ها را دچار تغییراتی نماید.

مقدمه‌ای برای هدفون‌هایی متفاوت

محصولاتی که Funky Sound تولید می‌کند، هدفون‌های هوشمند خودکار نامیده می‌شوند زیرا کابل یا اتصال بلوتوثی برای استفاده از آنها به کار نمی‌رود. نمونه‌هایی که این کمپانی ساخته عبارتند از معمولی (Prelude)، پیشرفته (Prelude X) و مدل مخصوص قرار دادن داخل گوش به نام Mini.

طراحی به کار رفته در این دستگاه‌ها نیز نشان‌دهنده خاص بودن آنهاست به طوری که پوشش غالباً چرمی و رنگ‌بندی نیز پلاتینوم یا طلایی است و نت‌های موسیقی هم در آنها به رنگ قرمز، آبی و سفید مشاهده می‌شوند تا ما را یاد فرانسه (کشور سازنده این هدفون‌ها) بیندازد.

اما چیزی که توجه شما را به سوی خود جلب می‌کند، نمایشگر لمسی و نشانگر بصری در سمت چپ هدفون‌هاست که این امکان را می‌دهد تصاویر و ویدیوهای مدنظر خود را شخصی‌سازی کنید.

هدفون هدفون بیسیم Funky Sound فرانسه هدفون بلوتوثی

نکته جذاب دیگر به رایانه درونی این هدفون‌ها مربوط می‌شود که می‌تواند از طریق اتصال وای‌فای یا 4G و با نرم‌افزارهایی نظیر اسپاتیفای و . . . ، موسیقی پخش کند. البته این امکان را دارید تا گوشی را با این دستگاه‌ها جفت کنید و موسیقی اجرا نمایید ولی فایل صوتی به صورت اتوماتیک می‌تواند خودش پخش شود و پایان یابد. به علاوه، قادر خواهید بود از eSim (سیمکارت الکترونیکی) هم استفاده کنید تا بدون نیاز به گوشی تماس بگیرید.

خیلی سخت است که بخواهیم در کلمات، نوآوری ارائه شده را توضیح دهیم ولی به هر حال، موفقیت Funky Sound کاملاً بستگی به استقبال افراد دارد اما در حال حاضر همه فاکتورها دال بر آینده‌ای درخشان برای این کمپانی هستند.

هدفون‌های نوع Prelude از یک حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می‌برند و مدل دیگر یعنی Prelude X دارای ظرفیت حافظه 64 گیگابایتی می‌باشد. دستگاه اولی به خودی خود می‌تواند بیش از 10 هزار موسیقی به صورت فایل mp3 ذخیره کند و باز هم فضا برای هزاران فایل صوتی دیگر داشته باشد.

قرار است به زودی از دستیاران هوشمند نظیر گوگل اسیستنت و الکسا نیز پشتیبانی شود هرچند امکان دارد دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی خودِ کمپانی فرانسوی به صورت پیش‌فرض برای این هدفون‌ها ساخته شود.

به نظر می‌رسد شرکت Funky Sound برندی است که با پیشینه قبلی که دارد، محبوب شده و آرناد پرت در مصاحبه‌ای که داشته، اسامی مهمی از این صنعت را یادآوری کرده است. با این حساب، محصولات این کمپانی را باید باکیفیت بدانیم.

مطمئناً صفحه نمایش لمسی که در مدل‌های مختلف هدفون‌های شرکت Funky Sound وجود دارد، به راحتی خود را دیگر نمونه‌های موجود در بازار متمایز می‌کند.

اگرچه سخت‌افزار و طراحی این هدفون‌ها نهایی شده ولی نه ماه دیگر برای بهبود سیستم نرم‌افزاری زمان لازم است تا بلکه امکانات گسترده‌تر نظیر ترجمه همزمان و . . . به آنها اضافه شود.

هدفون هدفون بیسیم Funky Sound فرانسه هدفون بلوتوثی

آرناد پرت می‌گوید:«« مطمئناً همه کمپانی‌ها از ایده ما کپی‌برداری خواهند کرد ولی تجربه‌ای که محصولات ما در اختیار کاربران قرار می‌دهند، قابل تقلید نیست»».

این برند در حال حاضر کمپینی راه‌اندازی کرده تا سرمایه‌گذاری را جذب کند تا در ماه‌های آتی بودجه لازم برای تولید محصولات آتی را کسب نماید.

مدل Prelude بیشتر برای کسانی تولید شده که موسیقی نقش مهمی در زندگی آنها دارد اما اگر این نوع هدفون‌ها توسط دیگر افراد نیز مورد استقبال واقع شود، مطمئناً نمونه‌های معمولی‌تری هم تولید خواهد شد.


منبع: techradar.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44630 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/02/16 تعداد مشاهده: 3489
اخبار مرتبط
سافت گذر