کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734738596 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316224 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با اولین کاربرد رسمی اینترنت 5G آشنا شوید

وقتی صحبت از 5G می‌شود، می‌بینیم که کمپانی‌های مختلف در حال ساخت گوشی‌های مخصوص شبکه نسل 5 ارتباطات هستند علی‌رغم اینکه این شیوه ارتباطی هنوز در همه کشورها در دسترس نیست ولی از سال 2020 که اینترنت 5G مورد استفاده واقع شود، مطمئناً به خاطر سرعت و پایداری بیشتر نسبت به 4G مورد استقبال قرار خواهد گرفت. اما به راستی چه کسانی از 5G منفعت خواهند برد؟ با سافت گذر همراه باشید تا به این سؤال پاسخ دهیم.

مایکروسافت گوگل سونی گوگل استدیا پلی‌استیشن ایکس‌باکس اینترنت 5G اینترنت 5 شبکه نسل 5 ارتباطات

برای پخش بازی‌ها و فیلم‌ها با کیفیت اچ‌دی حداقل به 1.5 تا 3 مگابیت بر ثانیه سرعت نیاز است اما این تنها بخشی از سرعت 100 مگابیت بر ثانیه‌ای 4G است حالا در اینجا خودتان ببینید که سرعت 1000 مگابیت بر ثانیه‌ای 5G چه محتواهایی را با چه کیفیت‌هایی اجرا می‌کند.

مطمئناً خیلی کم پیش می‌آید که کسی به همه سرعت 4G دسترسی داشته باشد ولی با این وجود باز هم سرعت 15 تا 30 مگابیت بر ثانیه‌ای شبکه نسل 4 ارتباطات برای همه کافی است بنابراین باز هم باید پرسید، سرعت اضافه 5G بیشتر به درد چه کسانی می‌خورد؟

از جمله کسانی که از 5G سود می‌برند، تماشاکنندگان فیلم‌ها هستند که می‌توانند با سرعت بیشتری دانلود کنند اما در اینجا این مطلب زیاد قابل لمس نیست. کاربرد بعدی 5G برای خودروهای بدون راننده می‌باشد که باز هم سال‌ها طول خواهد کشید تا این وسایل وارد خیابان‌ها شوند.

اما در بازه زمانی کوتاه‌مدت‌تر، احتمالاً این گیمرها هستند که از مزیت‌های 5G بهره‌مند خواهند شد زیرا سرویس بازی استدیا گوگل بیشتر با شبکه نسل 5 ارتباطات کار دارد.

گوگل استدیا چیست؟

گوگل استدیا یک سرویس اجرای بازی مبتنی بر حافظه ابری است که بدون نیاز به دانلود، یک بازی را در گوشی، تبلت یا رایانه پخش می‌کند بنابراین همه آن چیزی که شما می‌خواهید، یک اتصال اینترنتی پرسرعت است. سپس گوگل شما را با فهرستی از بازی‌ها روبه‌رو می‌سازد که به محض انتخاب گزینه مدنظر، می‌توانید شروع به بازی کردن کنید.

اگرچه هنوز تاریخ دقیق عرضه و قیمت این محصول گوگل مشخص نشده ولی اگر این پروژه موفقیت‌آمیز باشد، زندگی گیمرها را تغییر خواهد داد زیرا علاوه بر بازی کردن با گوشی و کامپیوتر، به وسیله کروم کست نیز قادر خواهید بود یک بازی را در تلویزیون اجرا کرده و با دسته ساخته شده مخصوص برای استدیا توسط گوگل، ساعت‌ها سرگرم شوید.

مایکروسافت گوگل سونی گوگل استدیا پلی‌استیشن ایکس‌باکس اینترنت 5G اینترنت 5 شبکه نسل 5 ارتباطات

از آن جایی که نحوه اجرای بازی‌ها مبتنی بر حافظه ابری است، اصلاً به سیستم‌های آن‌چنانی نیاز ندارید ولی باید از اینترنت پرسرعت و خوبی بهره‌مند باشید.

گوگل حداقل 15 مگابیت بر ثانیه با تأخیر 40 میلی ثانیه و از دست رفتن داده‌ها به میزان 5 درصد را پیشنهاد می‌کند ولی مطمئناً برای اجرای بازی‌های گرافیک بالا، این اعداد و ارقام تغییر خواهند کرد.

وای‌فای معمولاً برای اجرای بازی‌ها در منازل کافی است ولی وقتی در بیرون از خانه هستید و اینترنت درست و حسابی ندارید، این‌جاست که اهمیت 5G را متوجه خواهید شد.

آنطور که به نظر می‌رسد، گوگل استدیا به شما اجازه می‌دهد بازی‌های مخصوص رایانه‌های قدرتمند را در تبلت‌ها یا گوشی‌های هوشمند خود پخش کنید و با سرعت بسیار سریع اینترنت 5G همین‌طور که در حال حرکت هستید، بازی اجرا نمایید. به علاوه، این امکان را دارید تا گوشی خود را به تلویزیون وصل کنید و از موبایلتان به عنوان دسته بهره ببرید.

مایکروسافت گوگل سونی گوگل استدیا پلی‌استیشن ایکس‌باکس اینترنت 5G اینترنت 5 شبکه نسل 5 ارتباطات

البته ممکن است که آرشیو بازی‌های رایانه‌ها و گوشی‌ها متفاوت باشد ولی از آن جایی که این سرویس تماماً توسط گوگل ارائه می‌شود، دلیلی ندارد نتوانید در صورت وجود اینترنت پرسرعت، بازی‌های مخصوص PC را در گوشی‌ها اجرا نمایید.

دیگر مزیت 5G برای گیمرها، عدم وابستگی به سیستم‌های پیشرفته در گوشی‌های هوشمند است زیرا دیگر نیازی نخواهد بود حتماً موبایل رده بالایی داشته باشید تا بازی‌ها را اجرا کنید و گوشی‌های قدیمی‌تر نیز قادر خواهند بود بازی‌های جدید و گرافیک بالا را پخش نمایند چرا که گوگل استدیا مبتنی بر حافظه ابری می‌باشد. البته اگرچه مردم از گوشی خود معمولاً برای انجام کارهایشان استفاده می‌کنند ولی داشتن تراشه‌ای قدرتمند در آن‌ها می‌تواند دلیلی برای نصب بازی‌ها نیز باشد.

این رویه می‌تواند آینده گوشی‌های گیمینگ را به خطر بیندازد زیرا از آن جایی که دستگاه‌های قدیمی‌تر نیز می‌توانند بازی‌های جدید را اجرا نمایند، فروش این گوشی‌ها با سیر نزولی شدیدی مواجه خواهد شد. به علاوه، به جای پردازنده، صفحه نمایش و اسپیکرها اهمیت بیشتری پیدا خواهند کرد و کمپانی‌ها سعی می‌کنند بهترین نمایشگرها در محصولاتشان قرار دهند.

در این بین، ممکن است استودیوهای معمولی تولید بازی هم با کاهش درآمد مواجه شوند زیرا بازی‌های شرکت‌های معروف‌تر با استقبال بیشتری روبه‌رو خواهد شد.

در حال حاضر نمی‌دانیم که 5G یا گوگل استدیا چه زمانی منتشر می‌شوند ولی احتمال دارد در اواخر سال جاری میلادی این اتفاق رخ دهد هرچند بعید است.

در پایان اشاره کنیم که شرکت‌هایی نظیر سونی و مایکروسافت باید از ظهور و محبوبیت گوگل استدیا بترسند زیرا اگر سرویس گیمینگ کمپانی مالک اندروید موفق شود، بازار این دو شرکت با رکود مواجه خواهد شد.


منبع: techradar.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44631 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/02/16 تعداد مشاهده: 3876
سافت گذر