کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

آماری از اندروید Q و معرفی گوشی‌های واجد شرایط نصب

به گزارش سافت گذر، پس از اینکه گوگل در ماه اکتبر 2018، آخرین نسخه اندروید را منتشر کرد، همه منتظر بودند که ببینند این نسخه از محبوب‌ترین سیستم عامل دنیا چند بار نصب شده و حالا گوگل اعلام می‌کند که 10 درصد گوشی‌های هوشمند، هم‌اکنون دارای اندروید P هستند.

گوگل اندروید اندروید Q اندروید 10 پیکسل

اندروید 8 در ماه آگوست سال 2017 معرفی شد و تا ماه ژولای طول کشید تا 10 درصد گوشی‌ها آن را نصب داشته باشند اما اندروید P در آگوست 2018 منتشر و دو ماه بعد در 10 درصد گوشی‌ها نصب شد.

اندروید 8 و 8.1 هم‌اکنون در 28 درصد گوشی‌ها وجود دارد. دو نسخه اخیر اندروید مبتنی بر برنامه Project Treble گوگل هستند تا به وسیله آن تولیدکنندگان بتوانند محصولاتشان را راحت‌تر به آخرین نسخه این سیستم عامل بروزرسانی کنند.

در ضمن اگر می‌بینید این اعداد زیاد نیستند به آن خاطر است که هم‌اکنون 2.5 میلیارد گوشی هوشمند در دنیا وجود دارد بنابراین هر 1 درصد یعنی 25 میلیون موبایل.

جالب این‌که نسخه‌های مختلف اندروید 2 چند ماه پیش در 0.2 درصد گوشی‌ها نصب بود ولی حالا در 0.3 درصد آنها وجود دارد.

گوگل اندروید اندروید Q اندروید 10 پیکسل

2.5 میلیارد گوشی هوشمند اندرویدی در دنیا وجود دارد

در مراسم I/O گوگل، استفانی کاتبرتسون، مدیر اندروید اعلام کرد که پس از گذشت 10 سال از معرفی اولین نسخه این سیستم عامل، حالا پلتفرم مذکور در بیش از 2.5 میلیارد گوشی نصب است.

به خاطر داشته باشید که آمار ارائه شده مبتنی بر اعداد و ارقام گوگل پلی استور است بنابراین گوشی‌هایی که در چین هستند و فروشگاه گوگل در آنها نصب نیست، حساب نشده‌اند. با این تفاسیر، آمار باید خیلی بیشتر از این‌ها باشد.

نسخه 3 بتا اندروید Q در 21 گوشی از 13 برند

بر اساس اعلام گوگل، نسخه جدید اندروید در اواخر تابستان امسال برای گوشی‌های پیکسل منتشر می‌شود ولی حالا سومین ورژن بتا این پلتفرم برای 21 گوشی از 13 برند در دسترس قرار گرفته است.

برای نخستین بار است که این تعداد گوشی نسخه بتا اندروید را دریافت می‌کنند و دلیل آن هم برنامه Project Treble گوگل می‌باشد. این در حالی است که سال گذشته نسخه بتا اندروید P  برای 8 گوشی از 7 تولیدکننده منتشر شده بود.

لیست گوشی‌هایی که حالا نسخه 3 بتا اندروید 10 را دریافت می‌کنند:

ایسوس ZenFone 5z
اسنشال فون
هوآوی میت 20 پرو
ال‌جی G8 ThinQ
نوکیا 8.1
وان‌پلاس 6 تی
اوپو رنو
Realme 3 Pro
سونی اکسپریا ایکس زد 3
تکنو اسپارک 3 پرو
ویوو ایکس 27
ویوو نکس اس
ویوو نکس اِی
شیائومی می 9
شیائومی می میکس 3 5G

به این گوشی‌ها، پیکسل‌های گوگل را نیز اضافه کنید. برای نصب بتا 3 اندروید Q، فقط کافی است به این لینک مراجعه کرده و ثبت‌نام کنید و بروزرسانی را به صورت اتوماتیک دریافت نمایید.

لازم به ذکر است که این آپدیت حاوی اکثر ویژگی‌هایی است که گوگل دو روز گذشته معرفی کرد و آن قابلیت‌هایی هم که وجود ندارند، به زودی منتشر خواهند شد.


منبع: gsmarena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44639 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/02/19 تعداد مشاهده: 3032
سافت گذر